30 Aralık 2008 Salı

MAVİANNE RÖPORTAJLARI

-->
2008’in bu son gününde geriye dönüp baktığımda neler görüyorum,
2008 benim gönüllü muhabirlik hayatımda bir atılım yılı oldu,

2007'nin Haziranında Gönüllü Muhabir Ödülü aldım,
2007 nin son ayı Ayşe Kulin “Veda” ile başladığım röportajlarımı devam ettirdim
2008’in Mart ayında; Sumru Yavrucuk
Mayıs ayında; ressam Erdinç Ünlü (Sumru’nun eşi)
Mayıs ayında anneler günündeki makalem;
Temmuz ayında; Emel Müftüoğlu
Ekim ayında; Hollandalı uzman Henk Stenk
Kasım ayında; Sunay Akın
Kasım ayında; Emel Sayın   GAZETE
Aralık ayında; Ayşe Kulin “Umut”

2008’i Umut ile bitirdim, Umarım 2009’daki umutlarım gerçekleşir,
2009’un sürprizlerine açığım,
Tüm akrabalarım, arkadaşlarım, ailem ve kendim için;
SAĞLIK,
HUZUR,
MUTLULUK,
PARA,
YENİ BİR İŞ,
BAŞARI,
Diliyorum….

25 yorum:

biolog77 dedi ki...

umarım tüm dilekelrin kabul olur mavianne.iyi seneler diliyorum:))

ModaTasarımStil dedi ki...

mutlu yıllar

L@L dedi ki...

İyi seneler Mavianne :)

filiz dedi ki...

canım yeniyılda da böyle başarıların devam eder inşaallah
dileklerine kavuş en kısa zaman da
ailenin ve senin yeni yılını kutluyorum,selam ve sevgiler
hamdiyefiliz

zuzu dedi ki...

canım,
umarım 2009 bütün istediklerini sana verir. senin zaten 2 seneye kalmaz bir köşen olur ben öyle tahmin ediyorum. bu arada yılbaşı çekilişiniz çok güzellll, maşallah diyelim vallahi çok özeniyorum işyerindeki arkadaşlığınıza... semada gelmişş ohhh...
fotolarda çok güzel olmuş.
sağlıklı , mutlu yıllar... öptüm

Admin dedi ki...

Sevgili Mavianne
Yeni yilini en icten dileklerimle kutlar yeni yilda size ve ailenize saglik, huzur ve mutluluk dilerim.

KelebekGibi dedi ki...

Bence kesinlikle bu yil dahada güzel islere adim atacaksin sende bu performans varken :)
Tüm dileklerinin gerceklesmesini dilerim,sevgiler.

Cocukla Cocuk dedi ki...

başarıların 2009 da da artarak devam etsin inşallah...mutlu yıllar

Desertwind dedi ki...

Gonlune gore yeni bir yil olsun!:)

Adsız dedi ki...

güzel bir yil gecirmissiniz. ne mutlu size, birde bu güzellikleri okurlarinizla paylasmissiniz. allah hakkinizda hayirli olcak tüm isteklerinizi dualarinizi kabul etsin .nice güzel yillara.
sünter

MoonSun dedi ki...

Mutlu yillar Maviannem, yeni yilda basarilarain katlanarak artsin :)) ve hep mutlu ol sevdiklerinle birlikte :)) Kocaman opucukler :))

HEIDI dedi ki...

CANIM,İNANIYORUM BUNA 2009 DA 2008 DEN ÇOK DAHA GÜZEL VE ÇOK DAHA BAŞARILI İŞLERE İMZA ATACAKSIN..
VE TÜM DİLEKLERİNİN GERÇEKLEŞMESİ DİLEĞİYLE BURADAN YENİ YILINI TEKRAR KUTLUYORUM..

MUTLU, SAĞLIKLI VE BOL PARALI BİR YIL DİLİYORUM:))

Adsız dedi ki...

Senin ve tüm ailenin yeni yılını kutluyorum. 2009 için dilediklerinin hepsine kavuşursun umarım. Sevgiler...

Filiz

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

kankiii, senin için çok verimli bir yıl oldu heheheheh bu yıl görüştüğümüz yazmayı unutmuşun)). Şaka bir yana çok güzel röpörtajlara imza attın, tekrar tekrar kutlarım seni. Yeni sana sağlıkla mutlulukla gelsin.Ailenle birlikte sağlıklı nice mutlu yıllara

Rüzgar dedi ki...

Mavianne'cim 2009'da ünlü bir röportajcı olacaksın bu gidişle. İyi yıllar diliyorum. Sevgiler.

Balkahve dedi ki...

12:53 iş yerinden aradım yoksun:((
Canım maviannem,
Böylesi güzel bir kitap çıkarmanı
çok isterim.Yakışır
Başarıların sadece bunlar değildi senin anneliğin, evindeki hayatın ve iş hayatın geziler sunumlar..
Başarıların daim olsun.
görüşemesekte seni tanımaktan daima sevgiyle bahseden bir arkadaşın var. Kocaman sevgilerle yeni yılını kutluyorum.

ayci dedi ki...

canim mavimasmaviannem,
acilen mail adresin lazim bana, cünkü sanada yilbasi hediyemi göndermek istiyorum ;)

ayci85@yahoo.de - yazarsan - hemen iletebilirim ;)

mavimasmaviboncukmavisi yillar diliyorum ;)

Flame dedi ki...

İyi yıllar canım.

Kuzeydenizi dedi ki...

Merhaba canim. Seni kutluyorum ve basarilarinin devamini diliyorum. Guzelliklerle dolu nice mutlu yillar diliyorum. Sicacik sevgiler.

Baharcicegi dedi ki...

Her yeni yil,
tazelenen umutlarin,
cogalan sevgilerin habercisidir.
2009 yili da böyle olsun,
ama
hep güzel olsun baris olsun kardeslik olsun
NICE GÜZEL YILLARA

şeker pasta dedi ki...

Şeker gibi tatlı, masal gibi güzel bir yıl diliyorum..
2009 yılında istediğin her şeyin gerçekleşmesi dileğiyle, iyi seneler!

Dolphinblue dedi ki...

bir gün gecikmeylede olsa yeni yılını kutlamak istedim sevgili mavianne :) tüm güzellikler seninle olsun! mutlu yıllar!

sanem dedi ki...

Tüm dileklerinize katılıyor,hepsinin bir an önce gerçekleşmesini diliyorum.Yeni yıl herkese umduğunun bin katını versin,güzellikler ve iyilikler hiç hayatınızdan eksik olmasın :)

ayci dedi ki...

aaa bir benimle rep. yapmamissin sen mavianne ;)

kalderavolkan dedi ki...

Bu yıl da başarılı, tuttuğunu koparan, hedeflerini çiğneyen olacaksın arkadaşım inanıyorum. MUTLU, SAĞLIKLI SNELER...