FATMA ERDEM RÖPORTAJLARI'na alayım sizi

-->
2008’in bu son gününde geriye dönüp baktığımda neler görüyorum,
2008 benim gönüllü muhabirlik hayatımda bir atılım yılı oldu,

2007'nin Haziranında Gönüllü Muhabir Ödülü aldım,
2007 nin son ayı Ayşe Kulin “Veda” ile başladığım röportajlarımı devam ettirdim
2008’in Mart ayında; Sumru Yavrucuk
Mayıs ayında; ressam Erdinç Ünlü (Sumru’nun eşi)
Mayıs ayında anneler günündeki makalem;
Temmuz ayında; Emel Müftüoğlu
Ekim ayında; Hollandalı uzman Henk Stenk
Kasım ayında; Sunay Akın
Kasım ayında; Emel Sayın   GAZETE
Aralık ayında; Ayşe Kulin “Umut”

2008’i Umut ile bitirdim, Umarım 2009’daki umutlarım gerçekleşir,
2009’un sürprizlerine açığım,
Tüm akrabalarım, arkadaşlarım, ailem ve kendim için;
SAĞLIK,
HUZUR,
MUTLULUK,
PARA,
YENİ BİR İŞ,
BAŞARI,
Diliyorum….
2009 MAYIS KEVIN

2012 MAYIS OLMAYAN-BAHRİ GÖRDEBAK    GAZETE

2012 HAZİRAN TANER KUNT İLE BİSİKLET RÖPORTAJI

2012 KASIM FOTOĞRAF SANATÇISI ZEKİ GÜVEN İLE RÖPORTAJ

2012 ARALIK İMZA: KIZIN'IN BLOGGER YAZARLARI İLE RÖPORTAJ

2013 OCAK EN ÇALIŞKAN BLOG ÖDÜLLÜ SERROSE İLE MAVİANNE RÖPORTAJI

2013 ŞUBAT SUNAY AKIN RÖPORTAJI

2013 NİSAN MÜGE SANDIKÇIOĞLU-ÖZGÜR RUH

2014 OCAK SELGİN GB-İĞNELER RÖPORTAJI

2014 ŞUBAT AYŞE KULİN-HAYAL RÖPORTAJI

2014 KASIM AYŞE KULİN HANDAN RÖPORTAJI

2014 KASIM CANAN TAN PEMBE VE YUSUF RÖPORTAJI

2014 ARALIK Levent Cantek’ Röportajı “2015 Resimli Türkçe Edebiyat Takvimi” 

 2015 MART SEMRA ÇEVİK İLE FOTOĞRAF SERGİSİ RÖPORTAJI

2015 EKİM MAVİ EV CAFE RÖPORTAJI

2016 ŞUBAT MASALCI ANNE GÜLDEN GÖRGÜLÜ GÜLER RÖPORTAJI

2016 MART KADININ ADI VAR RÖPORTAJI

2016 HAZİRAN ME-HOW RÖPORTAJI

2016 HAZİRAN ZERRİN DAĞCI RÖPORTAJI

2016 EYLÜL TENCERE TV ASUMAN KERKEZ RÖPORTAJI

2016 EYLÜL ÜNYELİ FOTOĞRAFÇI ŞEREF AKÇAY RÖPORTAJI

2016 EKİM OTTOLOYO! Esra Aylin Akalın ve Mine Topal  RÖPORTAJI

2016 ARALIK ŞERMİN ÇARKACI OYUNCU ANNE RÖPORTAJI

2016 ARALIK AYŞE KULİN RÖPORTAJI KANADI KIRIK KUŞLAR

2017 OCAK BİR SENEDE 66 KİLO NASIL VERDİM? YONCA EKİNCİ RÖPORTAJI

2017 ŞUBAT MEMLEKET KOKAN ÇORBA AYNUR ZEREN TAN RÖPORTAJI

2017 MART ASUMAN KERKEZ ANNEMİN TENCERESİ KİTABI RÖPORTAJI

2017 NİSAN BANU ÖZKAN TOZLUYURT DUT AĞACI RÖPORTAJI

2017 MAYIS MİNE ATAMAN BREAD EKMEK RÖPORTAJI

2017 AĞUSTOS KALEMTRAŞ FOTOĞRAF ÖZGE AŞKINER RÖPORTAJI

25 Yorumlar

  1. umarım tüm dilekelrin kabul olur mavianne.iyi seneler diliyorum:))

    YanıtlaSil
  2. İyi seneler Mavianne :)

    YanıtlaSil
  3. canım yeniyılda da böyle başarıların devam eder inşaallah
    dileklerine kavuş en kısa zaman da
    ailenin ve senin yeni yılını kutluyorum,selam ve sevgiler
    hamdiyefiliz

    YanıtlaSil
  4. canım,
    umarım 2009 bütün istediklerini sana verir. senin zaten 2 seneye kalmaz bir köşen olur ben öyle tahmin ediyorum. bu arada yılbaşı çekilişiniz çok güzellll, maşallah diyelim vallahi çok özeniyorum işyerindeki arkadaşlığınıza... semada gelmişş ohhh...
    fotolarda çok güzel olmuş.
    sağlıklı , mutlu yıllar... öptüm

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Mavianne
    Yeni yilini en icten dileklerimle kutlar yeni yilda size ve ailenize saglik, huzur ve mutluluk dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Bence kesinlikle bu yil dahada güzel islere adim atacaksin sende bu performans varken :)
    Tüm dileklerinin gerceklesmesini dilerim,sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. başarıların 2009 da da artarak devam etsin inşallah...mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  8. Gonlune gore yeni bir yil olsun!:)

    YanıtlaSil
  9. güzel bir yil gecirmissiniz. ne mutlu size, birde bu güzellikleri okurlarinizla paylasmissiniz. allah hakkinizda hayirli olcak tüm isteklerinizi dualarinizi kabul etsin .nice güzel yillara.
    sünter

    YanıtlaSil
  10. Mutlu yillar Maviannem, yeni yilda basarilarain katlanarak artsin :)) ve hep mutlu ol sevdiklerinle birlikte :)) Kocaman opucukler :))

    YanıtlaSil
  11. CANIM,İNANIYORUM BUNA 2009 DA 2008 DEN ÇOK DAHA GÜZEL VE ÇOK DAHA BAŞARILI İŞLERE İMZA ATACAKSIN..
    VE TÜM DİLEKLERİNİN GERÇEKLEŞMESİ DİLEĞİYLE BURADAN YENİ YILINI TEKRAR KUTLUYORUM..

    MUTLU, SAĞLIKLI VE BOL PARALI BİR YIL DİLİYORUM:))

    YanıtlaSil
  12. Senin ve tüm ailenin yeni yılını kutluyorum. 2009 için dilediklerinin hepsine kavuşursun umarım. Sevgiler...

    Filiz

    YanıtlaSil
  13. kankiii, senin için çok verimli bir yıl oldu heheheheh bu yıl görüştüğümüz yazmayı unutmuşun)). Şaka bir yana çok güzel röpörtajlara imza attın, tekrar tekrar kutlarım seni. Yeni sana sağlıkla mutlulukla gelsin.Ailenle birlikte sağlıklı nice mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  14. Mavianne'cim 2009'da ünlü bir röportajcı olacaksın bu gidişle. İyi yıllar diliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. 12:53 iş yerinden aradım yoksun:((
    Canım maviannem,
    Böylesi güzel bir kitap çıkarmanı
    çok isterim.Yakışır
    Başarıların sadece bunlar değildi senin anneliğin, evindeki hayatın ve iş hayatın geziler sunumlar..
    Başarıların daim olsun.
    görüşemesekte seni tanımaktan daima sevgiyle bahseden bir arkadaşın var. Kocaman sevgilerle yeni yılını kutluyorum.

    YanıtlaSil
  16. canim mavimasmaviannem,
    acilen mail adresin lazim bana, cünkü sanada yilbasi hediyemi göndermek istiyorum ;)

    ayci85@yahoo.de - yazarsan - hemen iletebilirim ;)

    mavimasmaviboncukmavisi yillar diliyorum ;)

    YanıtlaSil
  17. Merhaba canim. Seni kutluyorum ve basarilarinin devamini diliyorum. Guzelliklerle dolu nice mutlu yillar diliyorum. Sicacik sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Her yeni yil,
    tazelenen umutlarin,
    cogalan sevgilerin habercisidir.
    2009 yili da böyle olsun,
    ama
    hep güzel olsun baris olsun kardeslik olsun
    NICE GÜZEL YILLARA

    YanıtlaSil
  19. Şeker gibi tatlı, masal gibi güzel bir yıl diliyorum..
    2009 yılında istediğin her şeyin gerçekleşmesi dileğiyle, iyi seneler!

    YanıtlaSil
  20. bir gün gecikmeylede olsa yeni yılını kutlamak istedim sevgili mavianne :) tüm güzellikler seninle olsun! mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  21. Tüm dileklerinize katılıyor,hepsinin bir an önce gerçekleşmesini diliyorum.Yeni yıl herkese umduğunun bin katını versin,güzellikler ve iyilikler hiç hayatınızdan eksik olmasın :)

    YanıtlaSil
  22. aaa bir benimle rep. yapmamissin sen mavianne ;)

    YanıtlaSil
  23. Bu yıl da başarılı, tuttuğunu koparan, hedeflerini çiğneyen olacaksın arkadaşım inanıyorum. MUTLU, SAĞLIKLI SNELER...

    YanıtlaSil