"Mavi Ev'de Mavianne Söyleşileri"nin ilkini 15 Ocak'ta Modacı Zuhal Keskin ile "Hayatın Her Alanında Moda"yı konuşarak gerçekleştirdik. ZStyling Markasının yaratıcısı Zuhal Keskin, Ankara Güzel Sanatlar Moda Tasarım Stilistlik Okulu mezunu bir modacı, güzellik uzmanı, usta öğretici, ressam, stil imaj danışmanı girişimci bir anne.. Girişimci ve atılımcı bir ruhu var. O, alanında bir marka olmayı, kendi çabaları ve kendine güveniyle hak etmiş girişimci bir iş kadını olduğunu aldığı pek çok ödüllerle ve çıktığı televizyon programlarıyla taçlandırmış. Kanal B için çektiği "İçindeki Zarafeti Keşfet" programını yapmış ve Armani'nin dediği gibi ‘’zarafet göze batmak değil akılda kalmaktır’ cümlesini kuran bir modacı O.
Misafirlerimizin de soruları ve katkılarıyla eğlenceli saatler geçirdik. Mavi Ev Cafe'nin ev sahipleri Figen ve Çiğdem ablanın hazırladıkları çay saati atıştırmalıkları konuklarımız tarafından çok lezzetli bulundu. Gelincik Tasarım tarafından el emeği göz nuru ile hazırlanmış yaka çiçekleri tüm katılımcılarımıza dağıtıldı. @beauty.hairguru, @3a_beautylounge, @aggtasarim, @singerpfafdilekhoca ve @annemekmegi 'nin hediyeleri ise misafirlerimize sürpriz oldu.
Moda, stil, trend konuştuk. Stil danışmanları ne yapar, stilimizi nasıl oluştururuz? Gardrop Detoksu nedir? Atatürk günümüzde bile bir tarzı olan çok şık bir lider. Günümüzde nasıl giyiniyoruz? Pazardan giyinerek de şık olabilir miyiz? 2020 trendleri nedir? gibi soruların cevabını aradık. 
O gün yanımda olan tüm misafirlerimize, dostlarımıza teşekkür ediyorum. Ben çok heyecanlandım bir o kadar da mutlu oldum. Güzel geri dönüşler aldıkça iyi bir adım attığımı düşündüm. Her ay bir söyleşi yapmayı planlıyorum. Şubat ayında herkesi davet ediyorum. Size güzel saatler geçireceğiniz garantisini veriyorum. 
Benim bu söyleşide en hoşuma giden ise Kadın Dayanışması oldu. Biz kadınlar birbirimize destek oldukça, yüreklendirdikçe, ortak çalışmalar yaptıkça ve birbirimizden beslendikçe bizim karşımızda hiç kimse duramaz. Gerçekten de bu toplantıda yeni tanışmalar, iş ortaklıkları, kartvizit alışverişleri oldu. İleride birlikte güzel projelere imza atmak dileğiyle....

3 Yorumlar