”Bi’ Arkadaşın Başına Gelmiş" @1arkadasin diyen  99 kadın Dedeman Qubbe İstanbul’da @erdemipekci nin ev sahipliğinde gerçekleşen  lansmanda biraraya geldiler. Düzenlenen kokteylde yazarlar kitaplarını imzaladılar. 

Kansersiz Yaşam Derneği Başkanı Dida Kaymaz tarafından, kocaman yüreği olan 3 kadın; Esra Aylin Akalın, Banu Özkan Tozluyurt , Mine Çakır'a teşekkür plaketi takdim edildi. Onların çok anlamlı konuşmaları ile davetliler kah gülümsedi, kah duygulandı. 
Birlikte kitap pastamızın üzerindeki mumları üfledik 
Kitapta birbirinden ilginç çok özel hikayeler var tam 99 hikaye. 
Belki de O anlatılan benim kimbilir? Hangi hikaye kime ait acaba? Otel odasında sevgilisine rezil olan mı, bitlenen mi, hemcinsine aşık olan mı, sevgilisinin telefonunu hackleyen mi, yoksa duası kabul olan ya da tacize uğramaktan son anda kurtulan veya sivilceleri için Veterinerden medet uman mı? Kitabın içinde öyle ilginç merak uyandırıcı anılar var ki her birini okurken kah güldüm, kah kızdım kah kahroldum. 
Bu proje ile, her satın aldığınız kitap bir kanser hastası çocuğa umut olacak....
Kitap ile ilgili RÖPORTAJIMIZI buraya bir tık ile okuyabilirsiniz..

Her birimiz farklı bir rengiz ve bir araya geldiğimizde rengârenk bir çiçek bahçesiyiz. Varsın el âlem, “kadın kadının kurdudur,” desin, biz birlikte çoook güçlü, çok güzeliz!

Kanser hastası çocuklara umut olmak için gelirinin yarısı Derneğin Ümraniye Eğitim Araştırma Hastanesi Çocuk Onkoloji ve Hematoloji Bölümü projesine aktarılan “Bi’ Arkadaşın Başına Gelmiş” hem çocuklarımıza şifa ve umut olmak hem de bu özel hikayelere ortak olmak isteyenler için @inkilapkitabevi ‘nden yayınlanarak raflarda yerini aldı. 
Bazı anlar unutulmazdır. Onları kalıcı kılan video ve fotoğrafları muhteşem bir filme çevirenlerin emeğine sağlık....
Bu unutulmaz anları yaşamanın mutluluğu ile şarhoş olmuştum. Yeni bir çok güler yüzlü,  rengarenk kadın tanıdım. Her biri ayrı hazine. Kitabı okudukça her birinin hayatına dokunmanın onun bir parçası olmanın etkileyiciliği ile sarsıldım.
Renan Tavsiye Evi'nin meleği. Başarılı ve çok güzel bir kadın. Başarılı ve üretken kadınları takdir ediyorum. Zerrin de onlardan biri Zerrin Dağcı kitabı ile ilgili yaptığımız röportajı okumuş olanlar vardır sanırım Okumak isterseniz bir TIK lütfen...
Lalem benim çokkk eski blog arkadaşım, kankim.  Kız kardeşi Zuhal de vardı kitap yazarları arasında. Onlarla bu anlamlı projede birlikte olmak, sohbet etmek şahaneydi.
Serpil'i de gördüğüme çok mutlu oldum. Tabi çok kalabalıktı fazla konuşma şansımız olamadı. 
Haydi siz de bu kitabı alın aldırın ve minik meleklere destek olun. 

İYİLİK YAPIN İYİLİK BULUN

17 Yorumlar

  1. HARİKASINIZ CANIM. EN KISA ZAMANDA ALACAĞIM KİTABI DA İNŞALLAH.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ediyorum tatlım
      öpüyorum seni

      Sil
  2. Yine şahane birşeye imza atmışsınız. İlk fırsatta alacağım tabi ki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel al tabi :) çok ilginç hikayeler var tatlım

      Sil
  3. Güzel bir çalışma olmuş, kutlarım.

    YanıtlaSil
  4. Canım benim.. Yine harika bir proje, yine harika bir yazı.

    Seni ve herkesi tebrik ediyorum bu güzel ve anlamlı çalışma için..

    BRAVO!

    YanıtlaSil
  5. Video ayrı, fotoğraflar ayrı, siz apayrı güzelsiniz. Projeyse muhteşemm :)Emeğinize sağlık. Bu harika kitap da alınacak o halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Çok teşekkür ediyorum Aytülcüğüm :)
      öptüm

      Sil
  6. fotolar çok eğlenceliiiiii :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş Fatmacığım , harika görünüyorsunuz. Seni mimledim, yapıyor musun mimleri bilmiyorum ama fırsatın olursa yaparsın umarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapacağım seni mi kırayım tatlım
      sevgiler çok teşekkürler

      Sil
  8. Tebrikler Fatmacım, ellerinize sağlık. Çok şıksın ayrıca. :)

    YanıtlaSil