Umudumu hiç kaybetmedim,
"İyilik yap denize at" misyonum oldu,
Hiç yılmadım, bardağın dolu tarafını görmeyi tercih ettim,
"İyilikten maraz doğmayacağı" inancıma sıkı sıkı sarıldım,
Güler yüzün tatlı dilin, iyi niyetin, her zaman kazandıracağını düşündüm,
Arkamdan "Polyannacılık oynuyor" deseler de vazgeçmedim,
Dün öyle güzel bir sürprizle karşılaştım ki,
Doğru yolda yürüdüğümü düşünmemi sağladı,
"İyi ki" leriniz olsun sizin de benim gibi ömrünüzde,
"keşke" diyerek bir ömrü geçirmek yerine,
Her zaman yüreğinizin sesini dinleyin,
Kapatın kulaklarınızı gönlünüz nasıl davranmak istiyorsa öyle davranın,
Allah'ın da daima yüreği temiz olanların yanında olduğunu, yolunu açtığını, hayatına güzellik kattığını unutmayın,
Çok şükür.....

4 Yorumlar

  1. Yüreğinin temizliği yüzünde zaten, ilk gördüğümde anlamıştım. (ki hislerimde pek yanılmam kolay kolay)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semi 😊😊😊nasıl güzelsin çok çok teşekkür ediyorum

      Sil
  2. Aynı şekilde düşünüyorum. İyilikten maraz doğar lafına hiç inanmadım umarım bundan sonrada inanmam gerekmez. İyi ki varsın denilmesi çok güzel. Çiçeği gönderen iyi ki varsın demiş sana. Ne güzel.

    YanıtlaSil