Ünyeli Ressam Önder Bora'nın resim sergisi gerçekten de görülmeye değerdi,
İçini açıyor insanın renkler,
Akrilik tekniği ile yaptığı resimler çok farklı ve güzel,
Renkleri kullanmasını sevdim,
En çok da sanki Karadeniz'in yeşili, mavisi ve balıkları tablolara yansımıştı,
Ünyeli hemşehrilerinin de geldiği  açılış kokteyli gayet samimiydi,
Hatta sergiden ayrılırken resimlerinin olduğu kataloğu bizim için imzalamayı ihmal etmedi,
Teşekkür ediyoruz kendisine ve zarif eşine...

Haftasonu da malumunuz, Trabzon Vakfı Fotoğrafçılık Kulübü'nün Kızılay Metro İstasyonunda Sergisi vardı,
Harika bir gündü benim için,
Uzun süredir görmediğim fotoğraf sevdalısı dostlarımı gördüm çok mutlu oldum,
Onların sevgisi ve samimiyeti içimi ısıttı,
Aynı zamanda duvarlarda asılı fotoğraflar tek kelime ile harikaydı,
Her biri ayrı ayrı anlamlı,
Çok emek verildiği belliydi,
Tebrik ediyorum arkadaşlarımı,

Horon çalar da adı üzerinde Trabzon Vakfı Fotoğrafçıları yerinde durur mu?
Kendimi bir anda Horon Halayının içerisinde buldum,
Ne kadar beceremesem de o coşkuyu yaşamak ve Kızılay Metro istasyonunda Horon oynamak kaç kişiye nasip olur :))) ( Bu kaçırılmayacak horon Ankara Hürriyette de yayınlandı)
Yukarıdaki linke bir tık lütfen...
Mahocum da sağolsun beni görüntülemiş,
Nasıl da Horon oynayamadığım belgelenmiş oldu :))
Tabi pazartesi ilk iş olarak has be has Rizeli Trabzonlu arkadaşlarımdan Horon dersi almaya başladım,
Bundan sonra Horon benden sorulur!!!!

4 Yorumlar