16 Ocak 2014 Perşembe

YAKIŞIKLI AHMET CAN'IM "15" OLDU

Boncuk projektör gözleri ile ilk karşılaştığımda minicik bir bebekti,
Bize Allah'ın ikinci hediyesini minnetle kucağıma aldım,
Kara saçları ve kara gözleri ile O'nun, dünyanın en güzel bebeği olduğunu düşünmüştüm her Anne gibi!
Büyüdükçe, enerjisinin yüksekliği, sevimliliği, yerinde duramayan hali ve sürekli gülen, mutlu bir çocuk olması herkes tarafından sevilen bir çocuk olmasını sağlamıştı,
Allah nazardan korusun tam 15 yıldır ailemizin en küçük üyesi O,
Abisi, anne ve babası olarak onu çok ama çok seviyoruz,
Benim hala "küçük kuşum" :)))
Boyu boyumu geçse de,
Herşey gönlünce olsun, yakışıklı oğlum,
Hayatta sevilen, iyi niyetli, alçakgönüllü, dürüst bir insan olmanı diliyorum,
Ne iş yaparsan yap sevdiğin ve mutlu olduğun bir iş olsun,
Seni seviyorum.....

27 yorum:

Ebru Bayrak dedi ki...

Ne güzel dilekler, sevilen, mütevazı bir insan olması...çok şey beklemeye gerek yok. Maşallah ona da sana da :)

bülbülünyeri dedi ki...

Sağlıkla, neşeyle, huzurla geçen bir yıl dileyerek doğum günü kutlu olsun yakışıklı Ahmet Can'a diyorum.
Sevgiyle kalın.

Asuman Yelen dedi ki...

Yakışıklıya, sağlıklı, keyifli yıllar
diliyorum.
Sevgiler...

Başak dedi ki...

Ahmet Can'ın sağlıklı,mutlu sevdikleriyle geçen güzel bir ömrü olsun. Nice güzel yaşlara..Sevgiler.

Turuncu Gezegen dedi ki...

Nice güzel yaşları olsun.. Sevdikleri ile sağlılı ve mutlu yaşasın :)

Metalbebek dedi ki...

Allah hayırlı sağlıklı ömür versin. Ne mutlu bi anne için yavrusunun büyüyüp serpildiğini görmek :))

Hayat Mutfakta Güzel dedi ki...

Sağlık ve mutlulukla, hep birlikte nice nice yıllar dileklerimle :))

bahceperisi dedi ki...

Bahtı açık olsun. Güzel yaşlara.
Ben de küçük kızıma: 'Sütkuzum.' derim.:)

Leylak Dalı dedi ki...

Sağlıklı nice yaşlara ulaşsın yakışıklı :)

Ece dedi ki...

Şansı bol olsun.Daima iyilerle karşılaşsın. Ailesi ve bütün sevenleriyle çok uzun yılları olsun.
Huzurlu ve mutlu nice yaşlara..
Annesine de sevgiler:)

Asis dedi ki...

Sağlıklı mutlu başarılı nice yaşlar yakışıklıya ;)

nehircce dedi ki...

Sağlıklı mutlu nice güzel yılları olsun inşallah.

meri dedi ki...

ALLAH onu size sizi ona bağışlasın mutlu yaşları olsun

ÖZLEM GÜNER dedi ki...

Sağlığıyla nice güzel yaşları olsun işallah....

Naz Pek dedi ki...

Sağlıklı bir ömrü mutlu aydınlık yarınları olsun

yelda ersozlu Bakirtas dedi ki...

nice mutlu yıllara

annemahsustan dedi ki...

Nice mutlu yılları olsun inş.sevdikleri ile huzurla mutlulukla...

Emel Sevren Pınar dedi ki...

iyi ki doğdun Ahmet Can.
Sağlıklı, uzun yaşların olsun. Böyle evlatlar yetiştiren her ana-babaya da saygıyla...

bilge dedi ki...

Sağlıkı huzurlu sevdikleri ile birlikte bir ömür yaşasın..sevgiler....

Adsız dedi ki...

Ahmet Can'a ve güzel ailesine sevdicekleriyle dolu bir ömür, sağlık, huzur ve mutluluklar dilerim.

tatesal dedi ki...

Maşallah delikanlıya nazar değmesin...nice güzel yaşları olsun sağlıklı huzurlu ve hep mutlu....

cocuklarlayasam dedi ki...

Sağlıkla nice mutlu yıllara....

Sanem Kelesoglu dedi ki...

İyi ki doğmuş Ahmet Can:) Sağlıklı,huzurlu,mutlu tüm sevdikleriyle uzun bir ömür diliyorum.Her şey gönlünce olsun...

Heyyfi dedi ki...

Canım, Allah nazardan saklasın. Nice güzel, sağlıklı ve mutlu yılları olsun önünde.
Bu güzel aile her daim böyle mutlulukla gülsün...
Hepinize sevgilerimi gönderiyorum...
Nice yıllara...

siboschh dedi ki...

maşallah size,Allah ayırmasın sizleri :) mutlu seneleri olsun Ahmetcan'ın

deeptone dedi ki...

maşallah maşallah benim için de öper misin yanaklarından.
:)

(son yazıma bi bakabilir misin yaa)

laleninbahcesi dedi ki...

herşey gönlünce olsun...Fatmacım bir de bakmışsın 25 olmuş. Nasıl çabuk geçiyor o yıllar şaşıyorum...

Nice güzel yıllara