19 Kasım 2012 Pazartesi

İMZA:KIZIN

Blogcu arkadaşlarımın da yazılarının olduğu bu kitabı almanızı tavsiye ediyorum,
Ben de bu kitapta yer almayı çok isterdim,
Nasıl olmuş, kaçırmışım, hiç duymamışım yazım aşamasında,
Kısmet değilmiş,

"Kitapta mektubum yok diye üzülmeyin, babanıza mektubunuzu gönderin. burada yayınlayalım." diyorlar ... imzakizin@gmail.com  www.facebook.com/ImzaKizin  twitter.com/imzakizin
Kitapta yazıları olan laleyi, asisi, leylağı kutluyorum,  Ve diğer arkadaşlarımı, Tebrikler...

6 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Sagol canım, biz de seni öpüyoruz...

Adsız dedi ki...

Sende sagol canim. İki arada bir derede yetismeye calisiyorum. İs yogunlugundan kacirmissindir. Baska yeni projeleri var ona katil ;). İmza karin diye.. Cok opuyorum. Asis

Zeynep'in Evi dedi ki...

Çok defa karşıma çıktı bu kitap, ama okumaya cesaret edebileceğim bir kitap değil,yani pek güçlü biri sayılmam bu konuda..

Ebru Bayrak dedi ki...

İlk defa duyuyorum ben de. İlginç ve güzel bi proje.

love and smile dedi ki...

Hiç duymamıştım..
kurcalamalı...

tülin dedi ki...

Güzel bir kitap.Tavsiye edilir :)