19 Mart 2012 Pazartesi

RADYODAYIM :)))

Leylağımın bir telefonuna verdiğim "EVET,NEDEN OLMASIN" sözleri ile başladı herşey,
Bugün bir telefon aldım,
Heyecanım dorukta
Neden mi?
Çarşamba sabah 11:00'da 
Frekansı 93.3 olan
 TRT Radyo 1'deyim 
Modernleşme Ekseninde Türkiye
Programına çıkacağım, konu blog alemi,
Umarım rezil olmam :)
Herkeslere haber veriyorum,
Cahil cesareti bu olsa gerek!!
Gerçi birkaç radyo deneyimim var,
Birinde telefonla yayınına bağlanıp sultan papağanlarımızın aşkını anlatmak,
Bir TIK: RADYO MACERAM
Diğeri ise; Radyo ODTÜ'nün  yarışma sorularına cevap verip ödül kazanmam ile olmuştu,
Şimdi ise stüdyoya gidiyorum,
Haydi hayırlısı,
Fazla düşünmeden kendini denize atanlardanım sanırım,
İçgüdülerime göre hareket ediyorum çoğu  kez,
Yüreğim, aldığım karara beni teşvik ediyor,
İçime sıkıntı vermiyorsa doğru karar olduğunu anlıyorum,
Umarım bu da böyle olur...

31 yorum:

Nehir İda dedi ki...

Bence üstesinden geleceksin hem de çok kolay bir şekilde. Hatta belli mi olur bakmışız program yapmaya başlamışsın:)

aysema dedi ki...

Bence de... İzlemeye çalışacağım.
Kolay gelsin.

ayci dedi ki...

aa çok heyecanlı :)
radyo başında olacagım çarşamba günü saat 11de ;)

için rahat olsun mavianne, ben sana güveniyorum.

İkiz Annesi dedi ki...

Kesinlikle üstesinden gelirsin canım mutlaka dinlemeye çalışacağım.Şimdiden başarılar Mavi Annem :)

Syhn dedi ki...

inşallah unutmam, dinlemek isterim.

laleninbahcesi dedi ki...

Haberini aldım günler öncesinden, hiç merak etme yanında bizim Madeni olacak nasıl olsa. İnşallah babamın kontrolünden o saate kadar gelmiş oluruz.

Şimdiden başarılar diliyorum

Leylak Dalı dedi ki...

Altından kalkacağına emin olmasak seni önermezdik zaten Maviannecim. Kesinlikle çok iyi olacak, haydi kolay gelsin, takipte olacağım...

sünter dedi ki...

Pes dogrusu birde süphe ediyorsun ya kendinden ne diyeyim sana ben?:))
elbetteki basariyla kalkacaksin altindan.

Ben hemen arastirmaliyim bakalim burdan da cekiyormu. Cekmiyorsa fena halde üzülecegim.

Sana basarilar diliyorum canim mavim:)

KelebekGibi dedi ki...

Bence cok iyi bir karar :)
Senin yapamayacagin sey degil bu Mavianne ;) Biz blogculari iyi temsil edecegine eminim :)

Sevgiler :)

serrose dedi ki...

Umarim kaydi bloga ekleyebilirsin ablacim.

Bol sans guzel gecsin umarim

Sevgilerimle

annemahsustan dedi ki...

Kolay gelsin: )

Bol şans... İhtiyacın var mı bilmem ama: )

nehircce dedi ki...

Süper ben de hemen hatırlatıcıyı ayarlıyorum unutmayayım.başarılar kendin gibi ol öpüyorum...

birtutamkekik dedi ki...

kolaylıklar sizinle olsun:)
not aldım..
çarşamba sizinleyim inşallah:)
sevgiler..

mehtap dedi ki...

başarılar,evdeysem kaçırmam dinlerim ben..

Hayat İzlerim dedi ki...

ben o saatte dışarıda olacağım ama telefonumdaki radyodan dinleyeceğim seni söz Mavi Annem :))

Defnenin Annesi dedi ki...

Üstesinden gelirsin kesinlikle, basarilar diliyorum...

Bugday Tanesi dedi ki...

Kulağım radyoda olacak :) Sanırım senden çok biz heyecanlanacağız dinlerken. Ki ben sesinle de tanışmış olacağım böylelikle..yepp

MAVİANNE dedi ki...

canım arkadaşlarım hepinizin gönülden desteği benim için çok önemliydi.
çokkk teşekkür ediyorum.
umarım fırsat verirler hepinizin adlarını söyler radyodan teşekkür edebilirim size :)))

gungece dedi ki...

Canımmmm, nihayet, yayın aleminin kapısından içeri giriyorsun. Bi yerden başlamak lazımdı, geç bile kaldın.

Böyle birşey heyecanlanacak son kişi sensin Fato'cum, yayın sonrası program teklifleri bile başlayacakken bu tedirginlik niye:))

MAVİANNE dedi ki...

hah hah hah
ilahi semacığım
çok hoşsun
teşekkürler
artık atılayım diyorum yayın camiası benden mahrum kalmasın :))))

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

dingin ruhlu güzel kadın:))) tabiiki de en iyisini yaparsın öperim..

Cocukla Cocuk dedi ki...

Hiç heyecanlanma Maviannem, yaparsın sen. yarın biz de dinleyeceğiz inşallah.
Kocaman sevgiler

nalan dedi ki...

keşke evde radyo olsaydı mavişim,ama yok:( dinleyemeyeceğim ama gönlüm yanında olsun:)

MAVİANNE dedi ki...

nalan ablacığım bloğunda yorum yazamıyorum hiç görünmüyor o kutucuk neden acaba? cepten kulaklıkla da dinlemen mümkün olabilir belki canım :))

çocuklaçocuk;canım benim inşallah atlatırım yüzümün akıyla

kaymaklı kadayıf: sağol tatlım desteğini hissedeceğim yanımda

Müjgan dedi ki...

Canım seni dinliyorum..herzamanki gibi samimi doğal ve içtensin..:)

Bugce dedi ki...

Gülhan hanım, filiz ve ben de dinliyoruuuz :))

aysema dedi ki...

Sevgili Mavianne,
Her gün saat 11.00'de CNN Türk'te Ayşegül Arslan'ın Medya Mahallesini izliyorum.
Bu kez TRT Radyo'da seni dinledim. Çok doğaldın, başarılıydın.Kutluyorum seni. Ayrıca isimlerimizi saydığın için de teşekkür ediyorum.
Sevgilerimle...

AYŞENİMOOO dedi ki...

MAVİANNE EVDE İZİNLİYDİM EKİM DE OKULA GİTMEMİŞTİ, SENİ BİRLİKTE DİNLEDİK...ÇOK İYİYDİN...EKİM'İN YANINDA YİNE SENİNLE GURUR DUYDUM, ÇÜNKÜ EKİM ÖNEMLİ BİR RADYODA MI ÇIKIYOR DİYE BANA SORDU BEN DE EVET TÜRKİYE'NİN EN ÇOK DİNLENEN RADYOSU DEDİM...
HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN...

DENİZYILDIZI dedi ki...

CANIM ARKADAŞIM ÖYLE GÜZEL ANLATTIN Kİ ÇOK ÖZENDİM, SAYENDE ŞU DÜNYADA BENİMDE Bİ BLOĞUM OLDU..:))

MAVİANNE dedi ki...

çok teşekkür ediyorum hepinize. sizlerin dinlediğini biliyordum. çok mutlu oldum.desteğiniz için binlerce teşekkürler

Asuman Yelen dedi ki...

Tebrikler Mavianne, benim malesef geç haberim oldu izleyemedim. Eminim çok heyecanlı ve keyifli geçmiştir.
Devamını bekliyoruz.
Sevgiler...