Ramazanlarda iftar davetleri eş, dost, akrabanın hep birlikte neşeli bir yemek yeme macerasıdır,
İftar daveti sofralarına daha bir özenilir,
Çeşit çeşit iftariyelikler, yemekler, tatlılar, salatalar, börekler,
Sofrada bir tabak konulacak yer dahi bulunamaz çoğu zaman,
En güzeli de; o sofralarda eskileri konuşmak, aramızda olmayanları yad etmek,
Birlikte olduğumuza şükredip en kötü günümüzün böyle olmasını dilemektir,
Yemek bittiğinde ise bakakalırım ben sofraya,
Pek de azalmamış görürüm hazırladığım herşeyi,
Çok bereketlidir ramazanda sofralar,
En zoru da yemek bittiğinde o kalan ve hiç dokunulmamış iftariyelikleri minik kaplara koyup buzdolabına yerleştirmek,
Bu aradai fotoğraf çekimleri hiç ihmal edilmemeli :)

Dün akşam eltimler ve görümcemler bizdeydi,
Yoruldum ama değdi,
Düğün çorbası,
Tandır,
Fırında patates,
Zeytinyağlı dolma ( Fırınlamayı unutmuşum telaştan :( )
Baklava hamurundan börek,
Kavun-karpuz,
Tatlı yapmadım misafirlerim dondurma getirdiler,
Salata, iftariyelikler,
Ramazanlarda aslında yemek bahane,
Önemli olan bir araya gelebilmek,
Keyifli, güleryüzlü zaman geçirmek,
Tüm yorgunluğa değiyor...
NOT: Fotoğraflar az sonra...
Malesef yükleyemedim olmuyor bir türlü :((((((

11 Yorumlar

  1. Kankiii, benimde çarşamba akşamı misafirim var... resimleri bekliyorum. Bir de tandırın tarifini...
    Öptüm çook

    YanıtlaSil
  2. Hani az sonra oldu, gelmedi fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel geleneklerimiz var değilmi
    biz de ablamlar,Emel ve Apolar geldiler birlikte iftar ettik,hepinizi öpüyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. az sonra dedim haklısın canım
    ama buradan fotoğraf yayınlayamıyorum bir türlü
    sinir oldum :((((

    YanıtlaSil
  5. İFTAR DAVETİ RAMAZANIN EN GÜZEL RİTÜELİ. BEN DAVET EDİLMEKTEN HOŞLANDIĞIM KADAR DAVET ETMEK DE İSTERİM AMA BU SENE FAZLASIYLA DAVET EDİLDİĞİM HALDE KİMSEYİ DAVET EDEMEDİM BİR TÜRLÜ HİÇ BİR ŞEY DENK GELMİYOR, O YÜZDEN SANA İMRENDİM.
    FOTOĞRAFLARI MERAK ETTİM UMARIM HEMEN YÜKLERSİN...
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  6. eminim gülen yüzünüz de yeterdi Mavi Anne'cim:)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel iftar sofralarında sevdiklerimizle buluşmak, o sohbetler değil mi?
    Ellerine, emeklerine sağlık Mavi Anne'cim:))

    YanıtlaSil
  8. sevgili mavi anne, zeytinyağlı dolma gerçi hiç yapmadım, ama fırınlandığını ilk defa duydum. yani annemi yani annemi hiç görmedim.

    YanıtlaSil
  9. birde bu iftar sofralarının en leziz şeyi kesinlikle pidedir:)) ama fotoları halaa göremedik:((

    YanıtlaSil
  10. ne güzel evinizde ağırlamanız.. ben bu sene maalesef es verdim davet sofralarına.. kızımla uğraşmaktan kendimize bile zor yetiştiriyorum.. ama bol bol davet edildim.. he he.. böylesi daha mı güzel acaba :))

    YanıtlaSil
  11. Menu inanilmaz guzel. Afiyetler olsun allah kabul etsin.

    YanıtlaSil