Çocukluğumun sahurlarını düşününce, Nebahat Yenge'nin mayalı çöreklerinin kokusu gelir burnuma,
Nebahat Yengeler bizim 2 kat altımızda oturan kiracılarımızdı,
Sahurda balkondan sarkıttığımız sepete sımsıcacık mis kokulu mayalılardan koyar yukarı gönderirdi,
Sahura kaldırmayınca anneme çok kızar, kalkınca da uyanmanın mahmurluğu ile suratım asık otururdum masaya,
Babamın bizi neşelendirmek için yaptığı konuşmalarla kendimize bir nebze gelir,
O mayalıların kokusu ile büsbütün uyanırdık,
Bu akşam ben de Nebahat Yengeninki kadar olmasa da,
Çocuklara sahur keyfini yaşatmak istedim,
Erkenden uyanıp puf böreği yaptım,
Onun kızartma kokusu ile iştahları açılsın ve zevkle sahur yemeği yesinler diye,
Akşama iftar menümde ise, mercimek çorbası, fırında tavuk, patates ve pilav var,
Tatlı ne yaparım daha düşünmedim,
Yarın iftar yemeğim ise pazardan hazır etli biber dolması :)))
Pazar çok çalıştım, çok yoruldum :)))))

6 Yorumlar

  1. Allah kabul etsin ve de afiyet olsun Mavişim,hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
  2. kankiiiii çok komik yaaa, benim iftar mönüm de aynı....hem de her şeyiyle::)
    Annem öyle güzel puf börekleri yapardı ki, aklıma geldi şlimdi...
    Hayırlı ramazanlar çook öptüm

    YanıtlaSil
  3. Hamaratsın Maviannem. Allah kabul etsin, hayırlı Ramazanlar...

    YanıtlaSil
  4. Ohh sanki benim de burnuma geldi kokusu. Hayırlı Ramazanlar...

    YanıtlaSil
  5. ben de sizleri çok özledim Maviannem :) size de hayırlı ramazanlar ellerine sağlık vallahi menü harika :) bayramda burada olursanız görüşelim inşallah :) haberleşelim :)sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı Ramazanlar, o puf böreğinin mis gibi kokusu geldi buralara. Böyle komşulukları biz de yaşar mıyız acaba

    YanıtlaSil