Bu filmin 1968 yapımını izlediğimde son sahnesi beni çok etkilemişti,
Hayatımda belki de empati kurmanın gerekliliğini bu filmle daha iyi anlamıştım,
Hayvanların yerine kendimizi koymayı denesek,
Bir daha kötü muamele yapmayı aklımızdan geçirmeyiz,
Öyle değil mi?
2011 model Başlangıç filmi ise,
Diğer filmde pek de anlaşılamayan nedenleri ve niçinleri güzel anlatıyor,
Sıkılmadan izledik,
Devamı çekilecek film için iyi bir yerde nokta konulmuş.

TV'lerde yeni diziler birbiri ardına başlıyor,
"İstanbul'un Altınları" oyuncuları ile izlenebilir bir dizi olmuş,
Ancak, Demet Akbağ'ın güldürme çabasıyla zoraki replikleri beni bunalttı,
Dozunda bırakılsa daha sevimli olurdu gibi geldi bana,
"Seni Bana Yazmışlar"ı izlerken ise, şu hangi dizideydi, bu hangi dizideydi diye izledim,
Mete'nin İnci Öğretmeni çok şekerdi burada,
"Anneler ve Kızları"nda ise Halide ve Çiçek var :))))
"Bizim Yenge" başlayacakmış orada Meliha var :)))
Benim bir diziyi izlememin ilk nedeni oyuncuları,
Senaryonun izlettirmesi sonraki aşama,
Ayyy böyle sayınca da ne çok dizi oldu öyle,
Tabi her akşama bir dizi izleyecek halim yok ama,
Bu dizilere kaçamak bakmak da lazım değil mi ama!!!

Pazar günü haftaiçi iftarları için hazırlık yapmadan olmazdı,
Karnıyarık,
Zeytinyağlı semizotu,
Kabak kalve,
Hazırda olsun diye buzdolabina sıralandı,
Bu akşam için Ezo gelin çorba,
Kremalı tavuk yapılmak üzere tavuklar buzluktan çıkarıldı,
Öyle bereketli ki iftar sofraları,
Azalmıyor sanki artıyor...

6 Yorumlar

  1. Ben Behzat'ı bekleyenlerdenim:)
    Çok hamaratsın bayılıyorum enerjine maşallah.

    YanıtlaSil
  2. Kanki 1968 versiyonunu çoluk çocuk bir sinema locasında izlemiş, korkudan ölmüştük. Analar babalar hangi akla hizmet çocukları yalnız bu filme göndermişlerdi bilmem...
    Sıcaktanmıdır nedir hiç yeni yemek denemiyorum. Hep klasiklere takılıyorum.

    Sevgimle

    YanıtlaSil
  3. Ben bu aralar hangi diziyi izleyeceğimi ve hangi kitabı okuyacağımı şaşırdım inan Mavi Anne'cim:))

    YanıtlaSil
  4. Hiç izlemiyoruz desek te bir gözümüz ekranda oluyor yine de sanırım:)

    Hayırlı ramazanlar. Menü güzelmiş. Afiyet olsun.

    (Seni izlemeye alamıyorum Mavi Anne'ciğim. Neden acaba)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ben bu aralar dizileri takip edemiyorum yeni cok dizi var bakalim hangileri kalici olacak
    nefis lezzetlerle dolu iftarlar

    YanıtlaSil
  6. O film burada da oynuyor su an. Acaba ayni filmden mi bahsediyoruz?
    Ellerine saglik mamalar muhtesem. Okurken aciktim:)

    YanıtlaSil