16 Temmuz 2011 Cumartesi

19 yıl 8 ay 7 gün sonra atılan İMZA !!

Eveeeettttt başımız göğe erdi !!!
Geç geldi,
Kamera Şakası gibi,
Yıllarımız geçti,
Ne badireler atlattık,
Zor dediler,
Çalmadık kapı bırakmadık,
Olmaz dediler,
Boynumuzu büktük,
Peki dedik,
Çalıştık,
Razı geldik kaderimize,
Emeklilik hayalleri kurmaya başlamıştık ki,
Oldu dediler,
Nasıl yani dedim,
İnanmadım,
İddiaya girdim,
Olmaz dedim,
3 günde OLDU!!!!
Bakalım ne menem birşeymiş,
Bekledik,
Sabrettik,
Zararı olmasın da,
Faydasını görme umudum sönmüşken geldi,
KADRO'luyum artık.....

19 yorum:

zeynep dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun! senin adına çok sevindim:)

özlem dedi ki...

Canım hayırlı olsun, güzellikler getirsin :))

YILDIZ dedi ki...

hayırlı olsun güzel mavi annem;)

nalan dedi ki...

KUTLARIM MAVİŞ;ÇOK SEVİNDİM.

laleninbahcesi dedi ki...

olsun be kanki, olmamasından iytidir belki de...Ben resimde eşinin yandan yandan gülüşünü gördüm ya imza atarken:)) Ona da komik gelmişti belli ki bu geç gelen adalet.

Öptüm çook hayırlı uğurlu olsun

İkiz Annesi dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun canım adına çok sevindim:)

Gulcin dedi ki...

ah benim annem de uzun beklentilerden sonra kadrolu oldu ama biz anlamadik iyi mi oldu kotu mu oldu :( emeklilikler uzadi diyenler var, maas skalasi degismeyecek diyen var gercekten kafamiz cok zmz cok karisti.

Ama elbette hayirli olsun! Umarim sizin icin en iyisi olsun! Beklenilene kavusmak cok guzel hep kavusmalar olsun
Sevgiler

AtolyeKedi dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun. Çok sevindim.

Kaymaklı Kadayıf www.banabirmasalanlat.com dedi ki...

Maviannem hayırlı uğurlu olsun...

Cocukla Cocuk dedi ki...

Maviannecim, hayırlı olsun. bunca yıl sonra şaşırtıcı gerçekten. Lale ablanın yorumuna katılıyorum eşininiz gülüşü yaşananlara tercüman olmuş

Ülkü dedi ki...

Ne güzel işte hayırlı olsun :)

tatesal dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun arkadaşım...

Meyra dedi ki...

hayırlı olsun maviannecim aynı kaderi paylaştık bu konuda:)) bakalım bizi neler bekliyor yeni dönemde..

çınar dedi ki...

hayırlı olsun bu kadar beklemene değsin inşallah

moda bulmacasi dedi ki...

tebrik ederim,ins deger isteklerinde gercek olur.

http://modabulmacasi.blogspot.com/

sünter dedi ki...

Sözlesmeli nedir kadrolu nedir tam olarak anlamasamda sen bunca yil bekledigine göre sanirim iyi bir seydir:))

Hayirli olsun o zaman Mavim:)

didem dedi ki...

Nasil sevindimmmm! Hayirli olsun

mehtap dedi ki...

BENDE ŞAŞIRANLARDANIM.NE KADAR UZUN BİR SÜRE BEKLETİLMİŞSİNİZ .HAYIRLI OLSUN .

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

hayırlı ugurlu olsun. ısıl ısılsınız ..