Kentparktaki Balmumu müzesine girelim dedik Mahocuğumun doğumgünü yemeğinden sonra,
Geçen yıllarda acity'de görmüştük ama yeni eklemeler olduğunu söylediler,
Merak etti çocuklar ve bilet alıp girdik içeriye,
Bizi Haldun Dormen ve Rauf Denktaş karşıladı,
Her bir kişinin tanıtımlarını yapan kız nasıl ezberlemiş o kadar şeyi peşi sıra anlatıp durdu,
Arada soru sorabilir miyiz dedik,
Konuşur gibi anlatmıyordu haliyle kesersek unutur belki diye ben soru sormaya çekindim :))
Mahir bir kaç soru sordu,
Bizim padişahları, Hürremi, Rus çarlarını, Pop sanatçılarını ilgi ile dinledik,
Fazıl Say yeni eklenmiş piyanosunun başında idi,
Micheal Jackson yanan sönen ışıklar ve kırmızı kıyafeti ile ilgi çekiciydi,
Mevlana ve Atatürk için ise sinevizyon hazırlamışlar onu izledik,
Tabi ki ben, fotoğraf çektirebilir miyiz? diye sordum,
Tanıtımdan sonra çekebileceğimi söyleyince mutlu olmama rağmen yanımda fotoğraf makinam yoktu :)))
Fahir'in telefonu hızır gibi yetişti bana,
"Öfff anne nolacak ki" diye önce itirazlar edildi,
Sonra onlar da havaya girdi ve fotoğraflar çekindik,
Biliyor musunuz Hürrem'in tırnakları uzun ve ojeliydi,
Saraydaki kadınların tırnakları uzunmuş ve bir tür lüksün ve iyi yaşamanın göstergesiymiş,
Bir de Rus Çarı Korkunç Ivan Mahidevran'ın abisiymiş,
Yani aklımda net kalanlar son magazin olayları :)))
Haldun Dormen ise, mumyasının açılışına gelmiş,
Mumyasının gülümsememesinden memnun kalmadığını ifade etmiş...

6 Yorumlar

  1. ne güzel bir gün olmuş,biz de seninle gibi yaşadık sağol

    YanıtlaSil
  2. wawww bende heycanlandım şimdi okurken.
    Bir nevi bambaşka bir sanat balmumu Tıpatıp aynısının yapılması. Sanırım ben yaşarken yapılmasını istemezdim öyle bir şansım olsaydı :D

    YanıtlaSil
  3. OOOO bizim bir Ankara Seferi daha düzenlememiz şart artık:))
    En çok Mahidevran'a şaşırdım hatta şaşırdık...
    Öptüm çoook kankiii

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel hepsi:)bizde gitmiş,görmüş kadar olduk.

    sevgilerimle çoook öptüm Maviannecim.

    YanıtlaSil
  5. Bizde de Balmumu muzesi oldugunu bilmiyordum. Ne guzel...Oglunun pozlari super!

    YanıtlaSil