(Nette o yılki yarışmanın dekoruna benzer bu fotoğrafı bulabildim)
Televizyon yarışmalarından mevzu açılınca sizlere 1993 yılında yaşadığım bir anımı anlatmak istedim,
Daha önce bahsettim mi hatırlayamıyorum,
Yer: Ankara
Sene:1993
Şubat ayıydı sanırım, bizim iş yerinden 5 arkadaş TRT'de Mustafa Yolaşan'ın sunduğu TURNİKE adlı yarışma programına katıldık,
TRT'nin Bahçelievlerdeki Arı Stüdyosuna gittiğimizde çok heyecanlıydık,
Çok iyi arkadaş olduğumuz için beşimiz de kendimize çok güveniyorduk,
Belki hatırlarsınız,
İki gruptan birer kişi sunucunun yanındaki turnikeye gelip sorulara cevap verirdi
Yukarıdaki platformdaki kapılardan kızlar ellerindeki doğru cevapların olduğu kartlarla çıkarlardı,
Daha sonra Star'da Güner Ümit'te benzer formaatta yaptı Turnike'yi,
Yarışmanın sonunda bizim ekip tüm ödülleri kazandı,
Hem para ödülü hem de ev, mutfak eşyası,
Ben o zamanlar nişanlıydım,
Benim için çeyiz oldu o kazandıklarım,
Hala yarışmadan kazandığım yemek takımı durur dolabımda,
O kadar çok eğlenmiştik ki yarışmada,
CD'sini hala izleyip güleriz,
Burcu, Sibel, Tuncay, Mustafa ve ben,
Harika bir ekip olmuştuk...

20 Yorumlar

  1. aa hatırladım galiba böyle bir şey... Kanki süpersin...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzelmiş,birde ben,yarışmada kazanılanların insanlara verilip verilmediğinden şüphe ederdim hep nedense..Bakın buna sevindim :)Keşke video dan bir parça koysaydınız az izleseydik :))sevgilerr

    YanıtlaSil
  3. ayy ben ne kadar cok izlerdim o yarismayi...simdi düsünüyorumda - belki seni bile izlemisimdir :)

    YanıtlaSil
  4. dur bir bakayım yarışma cd sinden bir parça ekleyebilir miyim
    evde bir deneyeyim
    hatta çok komik bir konuşmam olmuştu mustafa yolaşan ile,
    "nişanlım evde gelemedi hasta ona buradan el sallıyorum "demiştim
    hah hah hah

    YanıtlaSil
  5. Dostluk bozulmasın....öpüyorum...

    YanıtlaSil
  6. Bende izlemek istiyorum.
    Lütfen dene.

    YanıtlaSil
  7. Cok eglenceli bir ani :) Ari stduyosu baya zamandir var o zaman ..Disi yenilenmis:)
    Cok guzel bir yarismaydi izlerdim..
    Hatta o zamanlar yarismalar mi daha guzeldi yoksa az diye daha mi tatli geliyordu.
    Opuyorum

    YanıtlaSil
  8. Biliyorum o yarışmayı belki seni de izlemişimdir :) öptümm.
    asis

    YanıtlaSil
  9. yarışmayı hatırladım.Muhtemelen bende izlemişimdir.

    YanıtlaSil
  10. :) Ünlü bir kişiymişsin seeeen :) Ben mutlaka izlememişimdir :( Kim bilir hastanede mi yatıyordum ne..
    On yedi sene olmuş. Her şeyini güle güle kullan mavi gözlü maviannem..
    Eklersin bence. Dene lütfen..

    YanıtlaSil
  11. Ben Güner Ümit'inkini hatırladım, ama ne güzel anı olmuş işte :)

    YanıtlaSil
  12. Bende hatırlıyorum yarışmayı belki seni de izlemişimdir.Ama bu sefer mutlaka izlerim ve unutmam.Bu kadar duacın olunca emimim başarılı olursun.Dönüşte de herkese birden bir kutlama yaparsın...)))sevgiler

    YanıtlaSil
  13. ne güzel bir anı
    ama ben el sallayışını görmek istiyorum
    şimdi ne komik geliyor dimiii
    bir video patlat mavianne
    mutlu kal öpüyorum

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel bir anı olmuş.Hatırlarım o yarışmayı eğlenceliydi hakikaten.Bizzat yaşayınca daha da eğlenceli olur.

    YanıtlaSil
  15. oo senin yarışma tecrübende varmış. yenisindede izleriz inşallah

    YanıtlaSil
  16. Blogcuda yazmıştın sanırım,
    eskilerden olunca hatırlamamak
    mümkün mü,,
    yeni yarışmada da görmek dileğiyle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Ben Guner Umit"ten hatirliyorum digerini bilemedim normal 93 te 8 yasindaydim :)

    ablacim odulun var bende

    YanıtlaSil
  18. Yaa bilirim o yarışmayı çok izlerdik biz :)

    YanıtlaSil