2 Kasım 2010 Salı

BİR MİLYON CANLI PARA KAZAN

Kazanmaya karar verdim !!!
TIK
Başvuru Formunu doldurdum :)))
Akşamları izliyorum,
Ne kolay soruları kaçırıyorlar,
Tamemen şans,
Bunun yanında genel kültür ve bilgi,
İzlerken aklıma "slumdog millionaire" geldi,
Gerçekten de bildiğin sorular gelirse ne ala,
Bir de hiç alakan yoksa soruyla,
O zaman ilk aşamada gidiyor paracıklar,
Boğaziçili olmak da kar etmiyor :)
Şansıma güvenirim bakalım bekleyip göreceğiz,
Bir maceraya daha atılacağım mı?
Bilinmez,
Bilinmeyen ne kadar güzel ve heyecanlıdır değil mi?

25 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Maviannem haber verirsin dimi Tv ye çıkacağın zaman.Seni mutlaka izlemek isterim.

MAVİANNE dedi ki...

du bakalım dilek bu sefer şans yüzüme gülecek mi?

allımorlu dedi ki...

evet evet haberimiz olsun,izleyelim maviannecim:)

Adsız dedi ki...

partnerin olmayı teklif ediyorum

MAVİANNE dedi ki...

olmaz mı haberiniz hiçççç
tüm dünya duyar şekerler
ben katılsam :)))
hah hah hah

gülhancığım partnerim olmayı teklif edenler arasından kura çekecem :)))))

balkızım dedi ki...

ben inanıyorum şans yüzüne gülecek bizde seni keyifle izleyeceğiz ve durup durup bakın bu bizim maviannemiz diyeceğiz
heyecanlandım şimdiden
hadi bakalım hayırlısı
herşeyycikler gönlünce olsunn
öpüyorum

zeynep topcu dedi ki...

zevkle ve dualarla izleriz sizi

MAVİANNE dedi ki...

balkızım çokkkk teşekkürler güzel sözlerine

zeynepciğim duaya ihtiyaç oluyor gerçekten de o anlarda
sağol

tatesal dedi ki...

Hadi bakalım inşallah...bizde seni izleriz...mutlaka blogunda duyurki haberimiz olsun canım....

MAVİANNE dedi ki...

tatesal; canım bakalım bana sıra gelene kadar belki seçmezler
bakalım hayırlısı

çınar dedi ki...

bizde seni dastekliyoruz

ilknur dedi ki...

Mavianneciğim çok hoş olur seni tvlerde görmek.Büyük bir zevkle izleriz.Bol şanslar..Bekliyoruz..

yass dedi ki...

:)) ne guzel oluurrr

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Daha başvusurunda bu kadar popüler olursa sonrasını düşünemiyorum, şimdiden siz bize bir digital imza gönderdin efendim de sonra listeye girmek zor olur...:)

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

umarım çağırırlar...şimdiden şansın bol olsun:))

Balkahve dedi ki...

Bencede katılmalısın şanslı olduğuna ve gerekirse zor sorularıda bileceğine inanıyorum,hem paralar yabancıya gitmesin dimi:))
sevgiyle

ayci dedi ki...

eger ki kazanirsan, benide hala tanirsin dimi - kazandiktan sonra :)

Adsız dedi ki...

İyi şanslar kuzum. Sana güveniyoruz. Yıllar önce katıldığınız yarışma gibi bunu da en iyi şekilde yapacağına inanıyorum.
Arkandayız...
Ulumavi

laleninbahcesi dedi ki...

aaa kanki sahi mi, ne güzel... bu yarışmayı hiç izlemedim halbuki sunucusunu da çok bi beğenirim:)
Hadi bakalım baol şans....

Meleğin Dünyası dedi ki...

bol şanslar.Umarım başvurunuz kabul edilir de sizi izleriz.Sevgiler...

MAVİANNE dedi ki...

çınar; desteğini bilmek güzel canım

ilknur: canım 1992 de trt zamanında turnikeye katılmıştım başarı kazanmıştı bizim ekip, bakalım bu sefer ne olacak, çağrılacak mıyım?

yass; evet süper olur :)))

kiraz çekirdeği: canım ister elektronik imza ister gerçek imza size feda olsun şeker :)))

sihirli oklava; iyice havaya girdim çağırsınlar artık, değil mi ama :)))

balkahve; canım benim evet paralar yabancıya gitmesin, iyi söylemişsin :))

ayciii; tabii şeker tanırım ve milyonerlik fotolarımı sen çekersin artık :)

ulumavi: kuzum sağol desteğine teşekkürler


kankimmm; evet sunucusu fena değil tabiiii, kocam duymasın, kıskanacak :)))

meleğin dünyası: umarım kabul edilir. ve ben de bir macera daha katarım hayatıma, torunlarıma anlatacağım.

gungece dedi ki...

Fato'cum partnerler arası yapılacak müsabakaya dahil olmak istiyorum, beni de götür, partnerin ben olayım:))
Çok para kazanırsam kurtulurum belki Kars'tan:)))

MAVİANNE dedi ki...

Semoşummmm seni de listeye ekledimmmmm heh heh heh :)))))

canlı para dedi ki...

Umarım başvurularınız kabul edilir mavi anne, ayrıca sayfamızın link'ini paylaştığınız için sayfanızda şükranlarımı sunuyorum :)

umarım sayfamızdan yaptığınız başvuru şans getirir..

bol şanslar ve iyi günler dilerim

özlem dedi ki...

Ama haber ver bize olur mu Mavianne, izleyelim seni heycanla...