Pazartesiden bu yana yazamadım,
İşte yoğundum, ramazan çarptı, vakit olmadı...
Bunun gibi bir sürü bahane sıralayabilirim :)))
Kısmet bu güneymiş deyip geçeyim en iyisi.

Sahur menüsünde krep ve kahvaltılık vardı bugün,
Her akşam yatarken düşünüyorum,
Ne hazırlasam diye,
Bazen aç kalırsak diye de korkmuyor değilim :)
Ya yetmezse, daha başka ne yapabilirim?
Oğluşları nasıl hoş tutabilirim,
Sahur seçeneklerim; börek, yumurta, tost, hamburger, krep oldu şimdiye kadar,
Kendimi geliştirmeye çalışıyorum :)
İftar deseniz çorbasız olmaz,
Akşam patlıcan güveci vardı,
Pilav yanına,
Salata ise pek yenmiyor ramazanda ama ben, inatla yapmaya devam ediyorum,
Yoğurt, iftariyelikler...


Ofiste klima, evde vantilatör eşliğinde geçiyor günler,
İftar davetleri daha başlamadı,
Evimizin yakınında Ramazan Şenlik Alanı kurulmasına rağmen biz daha teşrif edemedik,
İftardan sonra bir ağırlık geliyor ki üzerimize sormayın,
Kolumuzu kaldıracak hali zor buluyoruz kendimizde,
Her akşam gitsek mi acaba deyip, tekrar oturup film izliyoruz miskin miskin.
Facebook benim için fotoğraf albümü ve kısa video izleme alanı oldu,
Başka amaç için kullanan var mı?
Arkadaşlarımın fotoğraflarına bakıp yorum yapmak dışında hiç bir işe yaramıyor,
Tabi bilgisayar oyunu oynamayan biri olarak bunu yazıyorum,
Oğlanların ise face'de ilk yaptıkları şey oyun oynamak,
Eski arkadaşlarımı buldum,
Birkaç sohbet,
Sonra herkes şimdiki hayatına döndü,
Twitter olayına girmek ise istemedim.

1 haftalık yazdım sanırım değil mi?
Bir sonraki buluşmaya kadar hoşçakalın..

11 Yorumlar

  1. :) Aynı bizim evi tarif etmişsin canım, tıpatıp aynı :))
    face olayıda aynı hatta :))

    YanıtlaSil
  2. kankiii ben hala sahura kalkmaya alışamadım ... Sürünüyorum resmen... Ne oldu abna bu sene bilmem... Sanırım sürekli klimalı havayı solumak benim tüm enerjimi alıyor... Gece bir saat yatağımda sonra salona kaçıyorum , bi bakıyorum pikesini yastığını alan gelmiş... Aynı sobalı evlerde sobalı odalarda yatılır ya öyleyiz.

    İyi bir hafta sonu şimdiden

    YanıtlaSil
  3. bizde de pilav yapmıyım benimkisi doymuyorum diyip duruyor :)

    ayrıca twitter'a gelmelisin :)
    (ayci ve ben oradayız)

    YanıtlaSil
  4. maviannecimm benim de sahur menümde börek vardı ilk geceler.. doyurucu oluyor..gecenin bir vakti ben de bu gece ne pişiriyim diye düşünmüyorum sabahtan börek yapıyorum:)
    facebook benim için de fotoğraf paylaşımı ve onları yorumlama demek olduğundan biraz uzak kalmak istiyorum açıkçası, blogun facebooktan daha faydalı diyor eşim bana:)

    YanıtlaSil
  5. hepimizin düşünceleri aynı bugünlerde iftarda /sahurda ne yesek. Krep alternatifini ben de alayım sahur programına.
    Facebook aynen dediğin gibi, eski dostalar bulundu, rahatlandı sonra herkes hayatına döndü.

    YanıtlaSil
  6. iftar sonrası bir uyku cekiyorum...sahura kalkmak bile işkence oluyor...pufff

    YanıtlaSil
  7. ATAM DÖKÜMAN OLMUŞ MAVİŞ.:)
    Sıcaklar ramazan yoğunluk derken , gayet iyisin..

    sevgiler-
    kolaylıklar diliyorum..

    YanıtlaSil
  8. iftarda ne olduğuyla sahurda ne olduğundan daha az ilgileniyorum çünkü iftarda zaten yiyemiyorum.
    facebook ise bnm için anasayfadan ibaret :)
    ama iftar sonrası hareket şart!!! aman dikkat..

    YanıtlaSil
  9. En çok cuma gününü seviyorum ertesi gün iş yok ya ;)ben facebook kullanmıyorum.Keyifli bir haftasonu dileğimle öpüyorumm.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba. Yeni hayata geçirdiğimiz kitap sitesi projemize renk gelsin diye mini bir yarışma organize ettik. Kitap ödüllü bir yarışma. Yarışmamızı sitenizden duyurarak çekiliş hakkı kazanabilir ve sitemizin tanıtımına destek olabilirsiniz… Yarışma sayfamızın linki: http://www.kitapkolik.net/kitapkolik-net-kitap-odullu-yarisma

    YanıtlaSil
  11. E daha ne olsun ne güzel menü bunlar işte.
    Sorma salata bizde de yenmiyor neden acaba?

    YanıtlaSil