4 Ocak 2010 Pazartesi

2010'UN İLK İŞ GÜNÜ


Malesef 2010'a pek de neşeli giremedik,
Kayınpederim rahatsız hastanede,
Allah sağlık versin,
Allah sağlıklı yaşlandırsın herkesi,
Hastalar olunca evlatlar olarak biz de üzülüyoruz,
Elimizden sadece dua etmek geliyor,
Onları hoş tutmak, hizmet etmekten başka yapacak birşey yok,
Tadsızız bu günlerde,
O nedenle de içimden yazmak gelmedi,
Sizleri de sıkmak istemedim....
Yılbaşı günü kayınvalidem de bizdeydi,
Onu da biraz neşelendirmek için,
Güzel bir sofra kurdum,
Hindi tam kıvamında, iç pilav da lezzetli oldu,
Ama çok fazla geldi biz 5 kişiye,
Yılbaşı sonrası sürekli aynı menüyü yemek zorunda kaldık :))
Bugün ilk karı gördük Ankara'da,
Şimdi durdu,
Birkaç atıştırdı,
Ama yüksek yerlerde varmış kar,
Sabah işe gelirken arabaların üstünde de vardı,
Karı yağarken içeriden izlemek güzel,
Ancak, caddelerin yolların kar sonrası çamur olması,
Kaldırımlarda günlerce buzların kalması pek hoş olmuyor,
Bahçeden kartopu oynamak, çocuklarla kardanadam yapmak ise, işin keyifli yanı...
Öğleden sonra buralarda olamayacağım,
Hastaneye gideceğim,
Sayfalarınıza bakamayacağım,
Hepinize selam ve sevgiler,
Yorumlarınız için teşekkürler,
Beni bir süre böyle idare edeceksiniz artık :)))

26 yorum:

Kağıttan Gemiler dedi ki...

Geçmiş olsun. Umarım çabucak iyileşir ve sizlerle birlikte olur.

şehnaz dedi ki...

CANIM GEÇMİŞ OLSUN...ALLAH ŞİFA VERSİN.....İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA İYİLEŞİR...

YILDIZ dedi ki...

Allah acil şifalar versin,geçmişler olsun..Umarım tez zamanda iyi olur..

nazpek dedi ki...

Çok geçmiş olsun maviannem acil şifalar diliyorum

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

MAviannem çok geçmiş olsun..
ALlah acil şifa versin..

allımorlu dedi ki...

maviannecim acil şifalar diliyorum,inşallah yakın zamanda sağlığına kavuşur..

Leylak Dalı dedi ki...

Geçmiş olsun, Allah ona iyilik, size kolaylıklar versin...

AYŞENİMOOO dedi ki...

ALLAH BİR AN ÖNCE SAĞLIĞINA EVİNE KAVUŞTURSUN, SİZE DE KOLAYLIK VERSİN...
ÇİÇEKLERİN ÇOK CANLI VE GÜZEL GÖRÜNÜYOR, KEŞKE HAYAT DA BU ÇİÇEKLER KADAR GÜZEL OLSA...
YOKSA O KADAR GÜZEL DE BİZ Mİ GÖREMİYORUZ?...

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Canım benim, çok büyük geçmişler olsun. Acil şifalar diliyorum tez zamanda :/

Pino dedi ki...

çok geçmiş olsun.. umarım kısa zamanda sağlığına kavuşur.. sevgilerimle..

nehircce dedi ki...

Çokk geçmiş olsun..İnşallah kısa sürede toparlar kendini sevgiler.

tosbagalar dedi ki...

Çok geçmiş olsun sıkıntılı başladoğınız yeni yıl güzelliklerle devam eder inşallah

fotograf penceresinden dedi ki...

tatlım çok geçmiiiş olsun, Allah şifa versin umarım bir an önce sağlığı yerie gelir

Flame dedi ki...

Geçmiş olsun canım :(
Çok üzüldüm. Acil şifalar diliyorum..

mosquito dedi ki...

Çok geçmiş olsun..Hastalıklar olunca hiçbişeyin tadı olmuyor gerçekten.Acil şifalar inşallah..

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Canım kanki, çok geçmiş olsun, hayat bazen de hüzünlere mola verir işte böyle. Kayınpederine acil şifalar diliyorum.

Kar yağmış İstanbul'a ama sanırım yüksek semtlerde görüldü, deniz seviyesine inemedi pek.

Çok öptüm seni kolaylıklar diliyorum...

Butterfly dedi ki...

Geçmiş olsun,acil şifalar diliyorum.Haklısın moral yerinde olmayınca yazası gelmiyor insanın.Sevgiler canım.

gül dedi ki...

allah şifa versin canım sevgiler

Yelda dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun
umarım hemencecik iyileşir ve 2010 güzel devam eder
2010 da önce sağlık diliyorum ailene sonra herşey gönlünüzce olsun
Sevgiler

rahime dedi ki...

Fatmacım
hastalık bir imtihan
hem hastaya hem de yakınlarına
Allah size kolaylık, hastanıza da hayırlı ve acil şifalar versin

zeynep dedi ki...

Allah tez günde sağlığına kavuştursun, eli koğlu bağlı oluyor insanın hasta yakını olduğunda..
sen yeter ki buralarda ol okuyamasan da olur, işlerin rast gitsin..

sünter dedi ki...

Mavisim Allah tez elden sifasini versin insallah kayinpederinin.
"Hasta mi oldun? hasta mi baktin?" derler bir söz vardir ya cok dogrudur. Onun icin sana ve ailenin diger bireylerine de kolayliklar diliyorum.

tatesal dedi ki...

Çok geçmiş olsun,Allah acil şifalar versin!!!

Böyle durumlar çok can sıkıcı oluyor....

Ben 2005 de babamı ki 57 yaşındaydı, 2007 de jayınpederimi kaybettim oda 72 yaşındaydı...

Şimdi annem ve kayınvaldem yanlızlar...

Hayatımızı onlara göre düzenler olduk,mecburen...

Özelliklede kayınvaldem daha yaşlı ama kolay işler değil,çok sabır ve güç istiyor....

Umarım herşey gönlünce olur 2010 sana ve ailene neşe, huzur,sağlık ve bol kazanç getirir.....

Sevgiler...

kamikaze dedi ki...

çok geçmiş olsun maviannecimm.inşallah bir an önce sağlığına kavuşur kayınpederiniz.

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

:( Söyleyecek bir şeyim yok sanıp yorum yazmamıştım bu yazıya. Neyseki artık baba iyi. Hastane kapısında beklemek o kadar zor ki :( Oradan gelecek bir iyi habere ben canımı vermeye razıydım..
Neyse zamanı değil şimdi. Susayım ben. Babanın ellerinden öpüyorum..

mamila dedi ki...

Geçmiş olsun en kısa zamanda acil şifalar diliyorum çok sevgiler.