8 Ekim 2009 Perşembe

EDACIĞIM'DAN POSTA VAR

EDA
Dünya tatlısı,
Enerji dolu, heyecanlı, becerikli,
Güzel yürekli arkadaşımın dükkanından bir yüzük beğenmiştim,
O da hiç vakit kaybetmeden bana göndermiş,
Bu güzel yüzük artık benim parmağımda,
Çokkkk teşekkürler arkadaşım,
Bu şık yüzüğü taktıkça seni hatırlayacağım,
İyiki seni tanımışım.....

Mavinot:Arkadaşlar bugünlerde Toplantılar Kraliçesi ! olduğumdan sayfalarınıza uğrayamıyorum. Kusura bakmayın. İki arada bir derede buraya ekleme yapıyorum. Toplantıları atlatırsam sizlere döneceğim

8 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ah benim canım ya güzel günlerde neşe ile kullan birtanesi mucx

allımorlu dedi ki...

güle güle kullan.kolay gelsin maviannecim..

Meleğin Dünyası dedi ki...

Güle güle kullan mavianne çok güzel bir yüzük.Kolay gelsinn...

içimdeki yolculuk dedi ki...

güle güle kullan

filiz dedi ki...

evet senin tarzın yüzük olmul güle güle kullan sevgiler

filiz dedi ki...

evet senin tarzın yüzük olmul güle güle kullan sevgiler

SİHİRLİSEPET dedi ki...

güle güle kullan Mavianne cim...çok şık...

cansudere dedi ki...

canım iyi günlerde kullan çok şık ve güzel parmagınada çok yakışmış sevgiler...