20 Ekim 2009 Salı

ANKARA'DA SATRANÇ TURNUVASI

Fotoğraf: Maviarşiv
Ahmet Can'ı Cumhuriyet Turnuvası'na kayıt ettirdim,
İnternetten kolayca yapabiliyorsunuz,
2009 için lisansına vize almayı unutmayın,
11 yaş ve altı için Ahmet Can hazır :)
7 gün sürecek turnuva,
Cumartesi başlayacak,
Her gün bir tur,
İlk kez böyle uzun, günlere yayılan bir turnuvaya katılacak,
Bakalım derece alabilecek mi?
Gerçi önemli olan o havayı koklamak,
Mücadele vermek,
Çocuklarımız için çok önemli bence,
Satranç ile zekalarını yönlendirebilirler,
Haydi çocuklar turnuvaya!!!!
Anneler de beklemeye,
Yarışan çocukları heyecanla beklemek anlatılamaz derecede zevkli....

17 yorum:

çınar dedi ki...

eminim başarılı bir sonuç alacak...annesi sen beklerken.

filiz dedi ki...

Ahmet Can'a başarılar diliyorum,
sevgiler.

Butterfly dedi ki...

Ahmet Can'a başarılar,dediğin gibi o havayı solumaları bile yeter.Ben de bir öpücük yolladım sana ;)

Syhn dedi ki...

başarılar diliyorum.
katılması bile çok güzel.

cansudere dedi ki...

çok güzel canım herşeyde başarısı daim olsun inşallah sevgiler..

Balkahve dedi ki...

İnşallah sevinçli sonuç haberinede yorum yazarız..Başarılar diliyorum.
Kocaman sevgiler yolluyorum..
tüm güzel enerjilerimiz sizinle olsun..

gençbiranne dedi ki...

bende kızım büyüyünce santrançla ilgilensin isterim..
inş!!

Ahmet Can a başarılar...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Bilinçli anne örneği işte, helal sana cano

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Başarılar diliyorum Can'ım :)

gungece dedi ki...

Boncuk gözlüme ben de başarılar diliyorum.

AYŞENİMOOO dedi ki...

Ahmet Can güzel gözlü çocuk başarılar...
Şansın bol olsun...
Ahmet Can bu kadar güzel bir hobiyle uğraştığı için çok şanslı...
Güzel gözlerinden öpüyorum...
Bol şanslar...

kamikaze dedi ki...

Başarılar diliyorum ben de Ahmet Can'a.eminim iyi bir derece alacak.sevgimlee:)

filiz dedi ki...

FATMACIĞIM ELMALI PASTANDAN YAPTIM TARİFİNE GÖRE OLMADI ACABA EKSİKMİ NOT ALMIŞIM BİR BAKIVAR SEVGİLER.
1 yumurta
bir su bardağından bir parmak az sıvı yağ
yarım paket kabartma tozu
bir yemek kaşığı toz şeker
aldığı kadar un
yumuşak hamur olacak
içi:
3 elme rendesi
6-7 kaşık toz şeker
tarçın portakal kabuğu rendesi

Cocukla Cocuk dedi ki...

başarılar diliyoruz , geçen yılda bir turnuvaya katılmıştı değil mi? yanlış hatırlamıyorsak

SİHİRLİSEPET dedi ki...

Allah kolaylık versin.inşaallah birinci olur...

allımorlu dedi ki...

ahmetcan'a başarılar diliyorum.satranç hayata bakış açısını geliştiren,çözümler bulmayı kolaylaştıran harika bir hayat oyunu aslında..bende bir ara oynuyordum devam etmeyi de düşünüyorum..

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Ahmet Can'a bol şans diliyor Lale Tayze. Turnuvanın en başarılısı O olsun.
Sevgiler bıraktım Kankii