Bu sabah Yağmur var Ankaradaaaa......
Gözlerim dolu dulu oluyor niyeeee...

MFÖ ne güzel söylerdi İstanbul'u Ankara olarak değiştirsem de MFÖ'ye gençliğimden beri bayılırım,



Üniversitenin ilk yılındaydım,
Yıl 1987, (1997 yazmışım dalgınlıkla, Kardeş Hüseyin uyardı, kendimi gençleştirmişim :))
Sömestr tatilinde İstanbul'a gezmeye gitmiştim,
Abim de YTÜ'nde okuyor o zamanlar,
Tiyatro ile ilgileniyor,
Üniversitede çok popüler,
Hamdi Alkan (Reyting Hamdi) arkadaşı,
Birlikte YTÜ Tiyatro Grubundalar,
Sumru Yavrucuk tiyatro hocaları,
Beni okulunda gezdirdi, arkadaşları ile tanıştırdı
Akşam İTÜ'nün kampüsündeki MFÖ konserine götürdü,
Hayranı olduğum ve kasetlerini (o zamanlar kasetler var)
dinlediğim sanatçıların konserine !!!
Benim için rüya gibi birşeydi,
Bayıldım, ayakta tepinip şarkılarına eşlik ettik ve sesimiz kısıldı,
Aradan yıllar geçmesine rağmen,
Halaa aynı zevkle dinliyorum MFÖ'yü,
Sizlerin de var mı, iz bırakan sanatçılar ve konserleri?

21 Yorumlar

  1. kanki ben benim zamanımın tüm sanatçılarını sahnede izlemek fırsatı buldu. Turneyle Orduya gelirlerdi Barış Manço, Sezen Aksu , Cem Kraca ve daha niceleri bi de Taşlık Gazinosu bizim eve çok yakındı, her gelen misafiri götürürdük. Tabi o zamanlar böle pahalı değildi heheheh. Öptüm seni

    YanıtlaSil
  2. MFÖ ben de çok severim,keyifle dinlerim onları..hangi yıldı hatırlamıyorum efes pilsenin 30 yıl kutlamasına katılmıştım uçaktan doğru oraya :)birçok sanatçıyı orda izleme fırsatım olmuştu çok muhteşem bir konserdi.Sevgilerimle
    asis

    YanıtlaSil
  3. Ablacigim, 1997 degil 1987 dir o. 10 yaş gençleştirmişsin kendini. :)Beni de agbim gezdirmişti Istanbul'da, baska bir sömestir tatilinde. Sagolsun.
    Kardes Huseyin

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle leman sam ve sezen aksu
    hayranıyım hiç konserlerine gitmek kısmet olmadı ama çok severim ikisinide konsere gitmek değilde asıl hayalim her ikisiylede 24 saat geçirmek isterdim dolu dolu sohbetler edip,yaşamlarını kendi ağızlarından dinlemek..... mfö'de beğenerek dinlediğim bir topluluk
    ne yaptım pembe ile görüşebildinmi ders işini...
    mutlu kal

    YanıtlaSil
  5. tabiki var olmaz mi?
    sezen aksu, candan erçetin ve şimdi aklıma gelmiyor.

    YanıtlaSil
  6. bende mercan dede hayranıyım ama daha konserine gitme fırsatım olamadı maalesef.

    YanıtlaSil
  7. Olmaz mı canım,bizim ünide bahar şenliklerinde Teoman en ünlü olduğu o zamanda gelmişti,bundan 7-8 sene önce..Ama varya inanamazsın,o nasıl bir kalabalık,meşaleler yakılıyor,insanlar yığın halinde,herkes hepbir ağızdan Teoman şarkıları söylüyor...Gençlik,üniversiteydi sanki...Mfö'yü ben de çok severim canım,hele o Mazhar'ı yok mu...

    http://tatliserin.blogspot.com/2009/01/mazeretim-var.html

    YanıtlaSil
  8. Ahh canım.. keşke 97 deseymişsin, daha genç görünürdük....

    MFÖ önemlidir... hele Mazhar, o çok değerlidir, sağolsun.

    YanıtlaSil
  9. Kadın şarkılarının prensi Levent Yüksel, Ogün Şanlısoy, uzun tren yolculuklarındaki tek arkadaşım hüzün ve yol şarkılarının Yaşar'ı.

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Baris Manconun konserlerini hic kacirmazdim. 4 kez geldi stuttgarta. En son gelisinde esimin noel yemegi vardi istemeye istemeye oraya gittim. Ben konsere gitmek istemistim, bana bir dahaki geldiginde gidersin demisti. Iki ay sonra öldü. Hala basina kakiyorum.Aslinda hic huyum degildir ama cok üzülmüstüm. Buraya gelen sanatcilarin konserlerine gitmeye gayret gösteriyoruz ki hep gelsinler diye.
    Sinmaya da öyle.
    Ama en cok Anadolu atsesine gittigimizde gururlanmistik cünki salonun yarisi almandi.
    Öpüyorum seni
    Sünter

    YanıtlaSil
  11. mavi anne bana böyle bir yorum yazmışsın.
    "merhabalar elimden geldiği kadar yardıma hazırım sana
    gadget ekle ye bas ve arkadaşlarımı seç
    bu şekilde bizi ekleyebilirsin
    istersen yarın mail adresime bırak adresini şifreni ben yapayım
    mavianne1@yahoo.com
    şimdi ofisten çıkıyorum canım
    iyi akşamlar"
    ne demek istediğini pek anlamadım.
    rica etsem açıklayabilirmsn?

    YanıtlaSil
  12. güllerin içinden parçalarınıda çok seviyorum been ,, sizin içinde güzel anısı varmış MFÖ nün ,, ne güzel günler ,, ilerde bende üniversite yıllarımı böyle anıcam , o zaman daha çok anı bırakmak gerek

    YanıtlaSil
  13. m.f.ö yu sevmeyen yoktur gıbı gelıyor bana bır cok sarkısı o kadar derın ve bır o kadar etkıleyıcıkı gelde sevme:)

    YanıtlaSil
  14. Maviannem, ne guzel anilar canlanmis :)) yok yok bize 97 deseydin bile inanirdi herkez :) Hala gencsin cunki :))

    YanıtlaSil
  15. ne güzeldir unutulmaz anilarimiz ama:)benim sesini begendigim halen etkilenecebilecegim sezen aksunun sen aglama sarkisi vardir mesela eskiler olarak gerci ben nostaljik sarkilarida cok cok severim en az yeniler kadar yani bu acidan isim vermekte suan zorlanabilirim bircok isim vardir muhakkak cünkü):)

    YanıtlaSil
  16. Buselik Makamına,bodrum bodrum,güllerin içinden aaah ah bende çok severim kendilerini...
    Ayrıca benim için 7'imde de
    70'imde de Sezen Aksu tektir:))Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  17. MFO her donemin sarkilarina imza atmis bir grup ben de severim :)

    YanıtlaSil
  18. Nostalji oldu, birden 15-20 yıl öncesine gittim mavianne'cim. Ne güzel müziklerdi onlar :) Öptüm seni kocaman

    YanıtlaSil
  19. MfÖ da çok severim ama
    Ben Sezen Aksu hayranıyım
    bütün konserlerini kaçırmamaya gayret ederim şimdi 9 martta konseri var ona gitmeyi planlıyorum bilet bulabilirsem
    Onunla ilgili hem iyi hem kötü anım var tatilden dönmüşüz yeni
    pazartesi işbaşı akşam Harbiyede konser oldu yer gök inleri sahneden inmiyor büyük koroya hayran kaldı o çoşku biz çoştuk. Varlığı için Allah'a sonra bizlere hayranlarına teşekkür etti. Hakkınızı helal ediyormusunuz dedi herkesle helalleşti. Gece geç vakit eve döndük muhteşem bir geceydi EVET YER GÖK İNLEDİ TARİH 17 AĞUSTOSTU....

    YanıtlaSil
  20. http://www.sezen-aksu.com/h19990816.html

    YanıtlaSil
  21. ne kadar güzel yıllarmış,yılların eskitemediği gruplardan bende çoks everim MFÖ'yü,tüm şarkılarını ezbere bilirim.konserine gitmeyi çok isterdim ama fırsat olmadı galiba yine birlikte albüm çıkaracaklar.Dört gözle bekliyoruz yeni şarkıları.Ayrıca Sezen Aksu,Nilüfer,Zerrin Özer ve daha pek çok sanatçıyı severim.Günümüzden Nil Karaibrahimgil favorimlerden bayılıyorum biliyorsunuz babası Suavi Karaibrahimgil de çok değerli bir sanatçımız.ayrıca amcası Selami Karaibrahimgil,Modern Folk Üçlüsü'nün elemanlarından.sizinle paylaşmak istedim.sevgilerr

    YanıtlaSil