Pul kolleksiyonu yapılırdı eskiden,
Mekup arkadaşın olurdu,
Mektuplaşırdın,
Fotoğrafını gönderirdin,
Ondan fotoğraf beklerdin,
El yazısından tahmin etmeye çalışırdın nasıl biri diye,
İnternet girdi hayatımıza, sonra cep telefonlarından mesajlaşmalar,
Mektubun kokusunu, pulları, zarfı, postahaneye gitmeyi unuttuk,
Posta kutumuzdan hep fatura çıktı,
Arkadaşlarımızdan gelen o özlemle beklenen mektupların yerine,
Yeri dolur muydu mektupların,
Dolmadı, dolamadı,
Çok sevdim yazmayı, küçük hediyeleşmeleri,
Yazımın çok çirkin olmasına rağmen,
Orada bir dokunuş var, seni özel hissettiren bir duygu aktarımı var,
Can Dost Mitsuko ile başladı,
Blogcu dostlarla mektuplaşmam,
Taaa Japonyadan geldi ilk zarf,
Sonra Miami'den Moonsun'ın zarfı,
Oğlum pulları görünce heyecanlandı,
Hemen kolleksiyonunu yapmak istediğini söyledi,
Oysa ki, ne zor bu dönemde pul kolleksiyonu yapmak,
Yine de gelen mektuplardan aldığı pulları özenle sakladı,
Şimdi de serrose ile mektuplaşmak taaa uzaklara yollamak istiyorum dokunuşumu,
En yakın zamanda olacak inşallah,
mavianne1@yahoo.com
adresime adreslerinizi yollayabilirsiniz dostlar,
Mektup arkadaşlığına geri dönelim,
Ne dersiniz?

12 Yorumlar

  1. memnuniyetle bende size yazmak isterim adresimi birakiyorum mailinize,sizde birakin lütfen heycanli bekleyisler cok güzel bir duygu,sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Mektuplasmak cok güzel kesinlikle :)
    Bende birkac kisiye yazdim bu zamana kadar, hatta bugün birisine gönderdim insallah kisa sürede ulasir :)
    Mektubu acarkenki heyecan öyle güzelki :)
    Bol mektuplasmalar herkese tavsiye olunur :)

    YanıtlaSil
  3. Ah bilmezmiyim ben generasyondanım.Bazen gerçekten çok üzülüyorum iyice robotlaştık evet intte güzel ama o tad yok.Postadan hep fatura çıkıyor ve ben nefret ediyorum...Eğer bulabilirsem şöyle değişik pullar sana göndereceğim ;)sevgiler sana

    YanıtlaSil
  4. Aaa ben de pullari biriktiriyorum.
    Ve seven isteyen birine ozel pullar aliyorum.
    demek ki mavianneye de ozel pul gidecek :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. biliyormsn ben hiç kimseyle mektuplaşmadım.
    eskiden arkadaşlarımla birbirimize mektup yazardık ama postaya vermezdik birinci elden teslim olurdu bu olay:)
    bu yüzden her zaman gerçek mektuplaşma olayını merak etmişimdir.
    postacıyı beklerkenki heyecanı tatmak isterim doğrusu.
    mektuplaşmak istersen benden iyi bir mektup arkadaşı olur:D
    birz deneyimsizim o kadar=)
    seni benim bloguma çeken şey beni de senin bloguna çekti.
    emin ol ki samimi söylüyrm.
    hayırlı günler..

    YanıtlaSil
  6. bence de artık mektuplara geri dönme vakti....ben adresine adresimi yolladım bile:)

    YanıtlaSil
  7. kankiii, en son kitap etkinliği için yazdım, çok da hoşuma gitti. Ne iyi bir fikir.
    Kocam askerdeyken tek iletişim aracı mektuptu, bir torba dolusu mektuplarımız var, kızlar arada çıkarıp okuyup gülüyorlar. Öptüm seni çok çok

    YanıtlaSil
  8. çokkk sevindim
    bu yazıma gösterdiğiniz ilgi ve sıcaklık için
    sağolun
    çok mutlu oldum
    ve e hemen özel mektup kağıtları almaya kırtasiye yollanacağım,
    öğle arasında
    herkese özel bir zarf da almalıyım
    öptüm hepinizi

    YanıtlaSil
  9. posta kutusundan çıkan mektuplar, kartlar bizi de çok mutlu ediyor. özel günlerde devam ettirmeye çalışıyoruz. Bol mektuplar olsun

    YanıtlaSil
  10. Yıllar sonra acaba yazdığımız mailleri de mektuplar gibi özlemle anacakmıyız,bilinmez ama herşeyi çabucak tüketiveriyoruz işte. Yazık ki çocuklarımız mektup yazmanın, mektup okumanın ne denli keyifli olduğundan bihaber büyüyorlar ve biz hiçbirşey yapamıyoruz. Dilerim seninle yeniden başlar mektuplaşmak...

    YanıtlaSil
  11. Merhaba adresimi mailinize yolladım
    nilay

    YanıtlaSil