Haftaya böyle başladım,
Tıkalı bir burun, kazan gibi bir kafa,
Yanan gözler,
Evettt bildiniz; Grip başlangıcı,
Hemen işyeri hekimine gidip ilaç yazırdım,
Corsal, burun spreyi, majezik,
Limon ve portakal suyu ile de yataklara düşmeden atlatmayı planlıyorum,
Ne dersiniz atlatabilir miyim?
Cumartesi biraz temizlik yapayım dedim, Pazar ise hava süperdi Ankara'da,
Gölbaşında yürüyüş yapalım dedik ama, evden akşam üstü çıkınca hava serinledi ve biz yürüyüş yapamadık,
Gerçi keyfim dünden beri yoktu,
Ağrı, sızı başlamıştı hafiften...
Lost 5. sezon ilk 3 bölümü izledim arkadaşlar,
Yine orjinal seneryosu ile, merak içinde izleniyor,
Puzzle parçaları yerlerine oturuyor gibi bu sezon,
Ayrıca, Melekler Korusun'u Aşk-ı Memnu'ya tercih ediyorum son zamanlarda,
Hümeyra yine süper ve eğlenceli bir dizi olmuş oyuncuların da sayesinde,
Bir de Güldünya'yı netten izledim, Aile İçi şiddeti işleyen bir dizi, izlenebilir bence,
Bir de Aşk Yakar'a bakmıştım, ama Özcan Denizin canlandırdığı karakter!! pek karaktersiz çıktı,
Bir spor arabaya kendini sattı ve zengin kızla evlendi,
Kandırılmış olan Meltem Cumbul da onu vurdu, hapse girdi,
Daha fazla izleyemedim,
Hayatta var mı böyle aptalca hikayeler bilemedim,
Canım Ailemi ise tek geçerim,
"Hayırdır inşallah, hayırdır inşallah! Koca Yanak" ağzımıza şimdiden pelesenk oldu,
Adanalıları en sempatik gösteren dizi bence bu,
Ayşe Arman'dan sonra sevdiğim ilk Adanalılar bu dizidekiler :))
Var mısın Yok musun da ise, Acun'un doğallığı bitiriyor meseleyi,
Ne olursan ol, Ne yaparsan yap, doğallık kazanıyor!!
NTV'de yeni bir programa rastladım, 5 Kere 5, çok hoşuma gitti,
NTV de Cumartesi sabahları artık yeni bir program var 5 Kere 5 Çikolataya bayılan bir diyetisyen sanatsever bir moda yazarı dansta iddialı bir spor hocası dekorasyon tutkunu bir gazeteci ve erkek stili uzmanı bir dergici bir araya geliyor
CNBC-e dizilri artık vazgeçilmezlerim arasına girdi,
En çok da;CSI: NY, GHOST WHISPERER, WITHOUT A TRACE izliyorum

10 Yorumlar

  1. çok çok geçmis olsun biran önce iylesmen dilegiyle,ve dizilere yetisemez olduk bide yeni yeni dizilerde cikinca sasiriyoruz artik hangisini izlesekki diye,sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. kankiii , önce geçmiş olsun, bizim dizimiz Elveda rumeli ce Canım ailem. Mewlekler korusundaki süt anne her an kocam tarafından katledilebilir. Senarisiti uyarmam gerek)). Öptüm seni

    YanıtlaSil
  3. selam canım geçmiş olsun umarım yataklara düşmeden atlatırsın inşaallah,evet diziler biz elveda rumeli ve canım ailemi izliyoruz bu sabah tekrarı vardı Hümeyranın dizisinin hoşuma gitti izlenebilir dedim kendi kendime sevgiler gönderiyorum,

    YanıtlaSil
  4. aman dikkat et maviannecim dolaşıp dolaşıp geri geliyor bu seferki grip..dizilerle pek alakam olmasa da canım ailemi severek izliyorum bir de karamel diye bir diziye başlayım dedim yayından mı kaldırıldı ne oldu bilmiyorum...sevgiyle sağlıkla kalın

    YanıtlaSil
  5. ben gecen hafta hasta oldum, bu haftaya ayip olmasin diye hala hastayim - annem bana zorla corba yedirdi, cünkü bir kac gündür birsey yiyemiyorum ve bu sabah tansiyonum düstügündede zorla üzüm suyu icirdi ve icmezsem bana bagircagini söyledi - sonra düsündüm 23 yasindayim...emin olamadim bir an ve annelerin cocuklarinin hep cocuk kalmasi kadar güzel birsey olmadigini anladim.

    bence mavianne, sen bir anneye ugra :)

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun Mavianne'cim kendinzie dikkat edin benim de annem iyilşmişti tekrar nüksetti bizim aileyide sardı grip ben bulaştırdım ama hemen geçti benimkisi yine de tedbiri elden bırakmayayım:) ben de Aşkı Memnu'yu çok seviyorum.canım ailem'de çok güzel sanki gerçek gibi değil mi?insanı günlük hayatın sorunlarından biraz da olsa uzaklaştırıyor.sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  7. Canim Maviannem, cok cok gecmis olsun, hemen iyiles :) Bol bol C vitamini al ve bitki caylari ic :)) Bizim senin pozitif enerjine cok ihtiyacimiz var :) Kocaman opuyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Mavişim geçmiş olsun ama çok dikkat et ,arkadaşların da dediği gibi bu son yılların gripleri gidip gidip geri geliyorlar.Bağışıklık sistemini diri tutmak lazım beslenmene ve dinlenmene ilaveten bitki çaylarına devam et derim.

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun canım. Ben 3 haftadır evet tam 3 haftadır o griple boğuşuyorum bitti derken yeniden başlıyor :( Yatağa düşürmedi işe gidebildim ama halsizlik mahvediyor insanı. Kendine dikkat et bolca limonlu ıhlamur iç.

    Lost'un yeni bölümlerini bende merakla bekliyorum. Gel 4 gelll...

    Canım Ailem ve Aşkı Memnu benimde sevdiğim iki dizi. Meliha'ya bayılmamakta imkansızz. Sammimmmm öldürürüm seniiiiii :))))

    YanıtlaSil
  10. Canım geçmiş olsun ya, sağlam bırakmıştım ben seni, haftasonu iyi bakmamışsın kendine. Dikkate et kendine, sevmezsin ama bitki çaylarını bolca tüket.
    Canım Ailemdeki Melahat benim de olmazlarım arasında. Saaaaamiiiim diyişi çok şeker:))

    YanıtlaSil