Tuba yeni ev aldı, biz de tüm kızlar toplanıp hayırlı olsuna gittik,
Ev bahane, yemekler şahane :)
Tuba döktürmüştü pastalar, börekler, tatlılar,
Yalnız güne damgasını Tuba'nın kızı Zeynep vurdu,
Zeynep, Ilgın'ın giydiği elbiseyi bir beğendi ki sormayın,
Ben onu istiyorum diye kıyameti kopardı,
Ilgın da tüm olgunluğu ile ona denemesi için elbisesini verdi,
İşte olay bundan sonra patlak verdi,
Gideceğiz,
Zeynep çıkarmaz elbiseyi,
Nasıl hüngür hüngür bir ağlama, görmelisiniz,
Ilgın elbiseyi ister, o çıkarmaz,
Sonunda çocuğun üstünden biz büyükler bir olup elbiseyi çıkardık,
Ilgın acele ile giyip evden dışarı kendini zor attı,
Yazık Zeynebi iki gözü iki çeşme bırakıp biz de kaçar adım uzaklaştık :)))
Tubacığım, sonra kızını nasıl susturdu bilinmez ...
Gece uykusunda elbiseyi sayıklamış,
Düşünsenize büyüklerin aynı şeyi yaptıklarını,
Çok komik, ama çocuk olmak böyle birşey işte...

8 Yorumlar

  1. UMARIM EV SAHİBELİĞİMDEN MEMNUN KALMIŞSINIZDIR..
    ZEYNEPCİĞİM DE ÇOK GÜZEL AĞIRLADI
    AMA SON DAKİKA UYKUNUN DA ETKİSİ İLE BİR TAKIM OLAYLARA SEBEP OLMUŞ OLABİLİR...
    TUBA

    YanıtlaSil
  2. Mavişanneeee elbiseni çok beğendim deneyebilir miyimmm:)))

    Gerçekten çok güzel bir gündü..Ama Zeynep için aynı şeyi söylemeyeceğim:))

    YanıtlaSil
  3. canım tubacığım evsahipliğinden çok memnun kaldık,
    kızın da çok şekerdi
    hoşuma gittiği için bu olayı yazdım canımcım,
    yanlış anlama sakın
    seni ve zeynebi seviyorum
    herşey için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Offf kıyamam Zeynep'e, ben olsam ertesi gün elbiseyi ona yollardım:)
    Yeni hafta sizlere yeni güzellikler getirsin, oğluşlarada öpücükler. *** sevgiler ***

    YanıtlaSil
  5. Ilgın ı ve ailesini tebrik ederim ne kadar paylaşımcı ve hoşgörülü bir çocuk yetiştirmişler...ama zeynepe de hak vermemek elde değil bir şeyi istiyorsan üsteliyeceksin ki sahip olasın :)))bütün çocuklar çok şeker...sevgiler bizden

    YanıtlaSil
  6. O gün ortamdaki en büyük çocuk olmanın dezavantajını yaşadı Ilgın, olgunluk göstermek zorunda kaldı ama tabi herşey bi yere kadar:)))))

    YanıtlaSil
  7. Zeynep demekki tuttuğunu koparan bir çocuk olacak. Benim küçük kızım da öyleydi, sonuç gayet olumlu. Tuba Hanım yeni evinde güle güle ağız tadıyla otursun. Zeynep o evin tadını çıkarsın. Ailesiyle hep güzel günlere tanık olsun yeni evinde. Sevgiler sana kankiii

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel görünüyor herşey, Tuba'nın evi hayırlı olsun, allah inş. banada gösterir en kısa zamanda ev sahibi olmayı nasip eder, güle güle otursun yeni evinde Tuba, ellerine sağlık ikramlar içinde, Zeynep de çok hoş yapmış hehehe, çocuk olmak çok güzel yaaa....

    YanıtlaSil