Vedalar hüzünlü,
Bazen, hayat savuruyor herbirimizi bir yere,
Benim kardeşim de bu rüzgara kapıldı malesef,
Eşinin görevinden dolayı Kars'a uçuyor,
Dipdibe yaşamak, hiç ayrılmayacakmış gibi olmak,
Bağlanmak birine,
Sevmek karşılık beklemeden,
Onun da seni, karşılıksız sevdiğini bilmek,
Başın sıkıştığında, moralin bozuk olduğunda ona gitmek,
Mutluluğunu, sevincini paylaşmak,
Seninle sevindiğini, seninle üzüldüğünü bilmek,
Ağlamamak, metin durmak, destek olmak,
Ne kadar zor,
Geçen sene doğumgününde hazırladığım klibi sizlere de izletmek istedim,
Sen benim hep yanımda, kalbimde, dilimde olacaksın,
Senin yokluğun zor gelecek,
Orada çok mutlu olmanı diliyorum,
Seni seviyorum...

8 Yorumlar

  1. Of ya ayrılıklar üzüyor insanı. Her şey gönlünce olur inşallah Sema hn.'ın

    YanıtlaSil
  2. Ayrılıklar zor ama keşke bütün ayrılıklar böyle süreli olsa, sonunda kavuşma olsun, artık Kars uçakları sık, sen gidersin o gelir.. zaman çok hızlı geçiyor, Kars görevi geliiir geçer her ikinizinde yaşamına yeni ve renkli birçok anı eklenir..
    Hayırlı olsun yeni yaşamları, mutlu, verimli ve çabuk geçsin görev süreleri..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ayrılık kalana da gidene de zor gerçekten. Allah ayırmasın diyelim. Sevgiler ikinize de :)

    YanıtlaSil
  4. canım ya
    ne güzel bir slayt gösterisi olmuş
    ben de bu sayede izlemiş oldum
    bir arkadaş, bir can dostu için
    gerçekten çok özel bir hediye
    umarım bu ayrılık tahmin edilenden daha çabuk biter
    ikinizi de öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. Hayatımda ikinci kez başrolünde kendim olduğum bir olayda kendimi dışardan seyrediyorum. Sanki giden ben değilim,ayrılan ben değilim,kutularla dolu o ev benim değil,arkadaşlarımın hüznü benim için değil...
    Ama biliyorum ki kendimi ne kadar dışarda tutmaya çalışsam da giden benim ve bu gerçek acıtıyor canımı hem de pek çok.
    Neredeyse 20 yıldır yaşadığım, havasını soluduğum,alıştığım şehirden ayrılmak, 11 yıldır çok ama çok şeyimi paylaştığım, çok ama çok sevdiğim senden, dostumdan, kardeşimden ayrılmak, benimle mutlu olup benimle hüzünlenen arkadaşlarımdan ayrılmak çok acıtıyor canımı ve bu acı günlerdir boğazımda koca bir düğüm olarak bekliyor çözülmeyi. Yüreğime, boğazıma oturan bu düğüm çözülecek mi bilmem ama bildiğim tek şey var ki size karşı olan özlemim canımı acıtmaya hep devam edecek.
    Ve yine biliyorum ki sen Fato'cum hayatımın sonuna dek yanımda olacaksın tıpkı benim senin yanında olacağım gibi...

    YanıtlaSil
  6. Tam beş yıl önce Ankara'ya geldiğimde, ayrılık ve gurbet şarkıları dinleyip her ağladığımda beni teselli eden,sakinleştiren, kendimi iyi hissetmemi sağlayan canım arkadaşım SEMA'ya..
    Ayrılıklar ne kadar zor gelse de alışıyor,alışabiliyor insan.. Sevdiklerinin seni düşündüğünü hissedebiliyorsun,özlüyorsun ama kavuşacağın günü beklemek bile kendini mutlu etmeye yetiyor..Gel biz buna ayrılık demeyelim:))Çünkü kalpler bir olunca ayrılmış olmuyorsun ailenden ve arkadaşlarından..Gittiğin yerde eminim ki çok güzel arkadaşlıkların ve dostların da olacak..Tıpkı benim burada olduğu gibi..
    SENİ ÇOK SEVİYORUM SEMACIĞIM...
    HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN...

    YanıtlaSil
  7. MERHABA , KELEBEKGİBİNİN BLOĞUNDAKİ YORUMUNUZDAN RASTLAYIP OKUDUM BLOĞUNUZU. CAN SIKINTISINDAN BAKINIRKEN BLOGLARA , CANIM DAHA DA SIKILDI DOĞRUSU:( DÜNYADA BANA VERİLEN EN DEĞERLİ ARMAĞANIN KIZ KARDEŞLERİM OLDUĞUNU DÜŞÜNEN BİRİ OLARAK , KIZ KARDEŞİNİZLE MESAFE UZAKLIĞI OLSA DA SADECE, AYRILMANIZ BENİ ÇOK DUYGULANDIRDI. HELE O KLİP GÖZLERİMİ YAŞARTTI. O MUTLU OLDUKÇA ŞU AN YAŞADIĞINIZ YOĞUN HÜZÜN AZALMAYA BAŞLAYACAK AMA VEFAKER ZAMAN BU KONUDA YARDIMCI OLACAK SİZLERE. BİR DE TEKNOLOJİ YARDIMCI OLACAK SEVE SEVE:)
    SEVGİYLE KALIN...

    YanıtlaSil
  8. güle güle gitsin Sema, gittiği yer de en az sizler kadar seveceği dostları olsun. Güzellikler beklesin onu orada.
    Kankii dsana da Allah Kavuştursun. Dostluğunuz uzaklarda bile olsa hep sürsün

    YanıtlaSil