3 yıldır yazıyorum dile kolay, O kadar yazı birikim, Bırakmak kolay değil, Ben onu değil ama, o beni bıraktı, Sürekli bakımda, Sürekli kapalı, Kızdım ona, Yazılarıma da yazık oradaki arşivi ne yapmalı bilemiyorum, Bir fikri olan var mı??
Neyse, Haftasonu geldi şükür, Bu hafta çok yoruldum, Seyahat dönüşü ev ve işi düzene sokmak kolay olmadı, Haftasonu bir güzel dinleneyim diyorum ama, Pek demümkün görünmüyor, Fahir'in doğumgünü yarın, Ona sürpriz parti yapacağım, Ondan habersiz 3 çok sevdiği arkadaşını davet ettim eve, Yarın ona sürpriz olacak, Eminim bayılacak :) Ben de o mutlu oldu diye dünyanın en mutlu annesi olacağım, Allah çocuklarımızı bize bağışlasın (Amin) Herkese iyi haftasonları diliyorum, Burada görüşmek üzere....

9 Yorumlar

  1. İyi ki doğdun Fahir. Mutlu Yıllar
    Blogcu'dan taşındığımızda bizim yazılar azdı, hepsini kopyala yapıştır şeklinde taşımıştık. Ama daha bir kolay yönetmi olmalı

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler arkadaşım
    görüşmek üzere
    blogcu halaa bakımda :)

    YanıtlaSil
  3. kankiii, kutlu olsun Fahirin doğum günü. Hep başarılı hep mutlu hep sağlıklı hep sevdikleriyle dolu bir ömür sürsün
    not. Yaw , bittim o lalelere ben , süperler.

    YanıtlaSil
  4. Mavianne blogspota hosgeldin:)
    Insan en cokta arsive üzülüyor, tasimasi ay sürer yani. Bir fikrim yok, benim arsiv daha az bende düsünüyorum ne yapsam diye:)
    Iyi pazarlar, sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. kankii, arşiv için blogspotta başka bir sayda açtım lalearşiv , yavaş yavaş taşıyorum copy-paste. Ama çok uğraştırıyor. Bi de buradaki sayfamdan bağlantı verdim blogcuarşive başka çare yok şimdilik. Öptüm seni

    YanıtlaSil
  6. Maviş,hoşgeldin blogspota,ben blogcuyuda burada hazırladıklarımı kopyalayıp aktararak sürdürüyorum .Çünkü ordan izleyenler var.Ancak bu yolla başedebiliyorum blogcuyla.
    Oğluna nice sağlıklı uzun yıllar ve herşeyin en iyisini diliyorum

    YanıtlaSil
  7. ya bende ne zaman tiklasam, hep hata hep hata...bence blogspotcu ol...:) daha güzel :)

    YanıtlaSil
  8. hoşgeldin yazısı yazdım. burada:
    http://nalanevi.blogspot.com/2008/07/hogeldiniz.html

    YanıtlaSil
  9. Selam mavianne haklısın blogcu artık bıktırdı.Uzun zamandır giremiyorum şimdi açıldıda bende kapattım orayı ilerde yaşarsa arşivi taşırım artık.Sevgilerimle iyi tatiller
    (asis)

    YanıtlaSil