29 Temmuz 2015 Çarşamba

FENERBAHÇE UKRAYNA'DA NASIL BAŞARILI OLUR?

Vítor Pereira yönetimindeki Fenerbahçe, UEFA Şampiyonlar Ligi 3.ön eleme turu ilk maçında Ukrayna'nın Shakhtar Donetsk takımını ile Kadıköy'de 0-0 berabere kaldı. Rövanş 5 Ağustos Çarşamba günü Ukrayna'da oynanacak.

Biz kadınlar ne kadar da çabalasak anlayamayacağız sanırım,  erkeklerin Maç Sevdasını,
Günler öncesinden yapıldı plan program; Fenerbahçe-Shakhtar Donetsk maçı izlenecek,
D-Smart veriyor maçı, ee ne yapmalı D-Smartı olan bir TV bulunmalı,
Ya da Kadıköy'e gidilmeli !!!
İkinci seçenek biraz zor göründüğü için TV karşısında izlendi maç,
Biz kadınlar ise bu fanatikliğe anlam veremeyerek keyfimize baktık, yedik, içtik, sohbet ettik,
Takım forması giyerek TV karşısında maç izleyen bir eşiniz varsa eğer, çok şanslısınız !!!
Tam 90 dk.size ait .
Daha ne istiyorsunuz !
Önüne patlamış mısırını, cipsini, içeceğini koyun ve çekilin,
Ayak altında dolaşıp maçın en kritik anında !!! (siz geçtiğinizde önünden hep de maçın en kritik anıdır o an) TV'nin önünden falan geçmeye kalkmayın,
Maçtan sonra birkaç gün daha rahatsınız,
Çünkü 90 dakika izlenen maç orada bitmiyor,
Maç ertesi de pozisyonlarının tartışıldığı çok ciddi !!! programlarla maçı iyice hazmetmeleri lazım,
Yorumları dinle dinle bitiremezler, pozisyonları defalarca izlemekten ise hiç sıkılmazlar,
Meslekleri önemli değildir toplanıp maç izleyen bu beylerin,
Doktor, mühendis, terzi, şoför, garson vs. vs.
Bir sürü konuda hem fikir olamayan birlikte sohbet dahi edemeyen bu erkekleri tek bir şey birleştirir Futbol!
Bir de aynı takımı tutuyor ve aynı formayı giyiyorlarsa gönül köprüsü o an orada kurulmuştur zaten :)
Hemcinslerime tavsiyede bulunmak isterim,
Bu durumu şansa çevirin, söylenip durmaktansa,
Deşarj olsun bırakın eşinizi,
Siz de başka meşgaleler bulun,
Onun futbol tutkusu her derbide, her karşılaşmada pik yapıyorsa, dertlenmeye bu olayı büyütüp mutsuz olmaya ne gerek var,
Bırakın izlesin maçını, pozisyonlarını, yorumları,
Siz de, uzun süredir görmediğiniz bir arkadaşınızla buluşun veya çok izlemek istediğiniz bir filmi izleyin, uzun süredir okumak istediğiniz romanınızı elinize alın,
Erkeklerin futbol sevdasını anlamayı ben uzun zaman önce bıraktım,
Gayet rahat ve huzurlu oluyor,
Size de tavsiye ederim....
Başlıktaki soruya gelirsek eğer; her futbol fanatiği erkeğin buna verilecek cevabı çoktur sayfalarca yazmakla bitmez :)

24 Temmuz 2015 Cuma

ÜNİVERSİTEYİ KAZANAN GENÇLERİ NELER BEKLİYOR ?

Hepimiz bir heyecan bekliyorduk değil mi sonuçları? 
Ya kendi çocuğumuz ya arkadaşımızın ya da bir akrabamızı çocuğu girdi bu sene sınava. Nereyi kazanacak? 
Hangi şehirde okuyacak? herşey soru işaretiydi. 
Hayal edin bakalım neler olacak açıklanınca? Bir sevinç bir MUTLULUK ! 
Sevinç gözyaşları süzülecek annenin gözlerinden. 
Oğlum/kızım üniversiteli oldu gururu mutluluğu. 
Üniversiteye kayıt maratonu başlayacak. Başka şehirde bir üniversiteyi kazanmışsa şayet, yurt veya ev ayarlanacak. 
Maddi manevi bir sınav verecek aileler.
 "Çocuğumun iyi bir eğitim alması için feda olsun tüm bunlar" diye düşünülecek.
 En az 4 yıl hazırlık varsa 5, Tıbbiye ise daha uzun yıllarca emek verilecek. Sonra mezuniyet gelip çatacak. 
Yine herkes MUTLU. "Mezun oldu, bir meslek sahibi oldu, çok şükür" cümleleri kurulacak. 
Bu aşamadan sonra MUTLULUK yerini ENDİŞE, KORKU, KIZGINLIK ve ÇARESİZLİK'e bırakacak. 
İş başvurularının dönüşü olmayacak, dönüşü olanlar da ise senin bir adım önündekini işe alacaklar. 
Azimle devam edeceksin iş aramaya.
Oraya buraya CV göndereceksin; TECRÜBESİZ diye almayacaklar seni. (Yeni mezun bir insan nasıl tecrübeli olabilirse)
 Yani, uzun lafın kısası çok da MUTLU olmayın!!! 
Başınıza gelecekleri iyi hesaplayıp kendinizi ona göre hazırlayın. (Birkaç dil, master, doktora, yurtdışı tecrübesi vs.) 
Ne siz ne de aileniz hayal kırıklığına ve ÜZÜNTÜ'ye boğulmasın.
İlk RED cevabında yıkılmayın. "Azmeden derviş muradına ermiş" sözünü de unutmayın. 

Yolunuz ve şansınız açık olsun gençler...