Şubat Şubat ayı boyunca her gün yazı yazacağımız bir Meydan Okuma Başlattı Ezgi 

Altıncı Gün:

Bugün liste günü, şöyle bir düşün tekrar tekrar dinlemekten vazgeçmediğin 7 şarkılık bir liste hazırla..


1. SARI LALELER- MFÖ

2. KİMSE BİLMEZ-MEHMET GÜRELİ

3. GÜN OLUR-ZÜLFÜ LİVANELİ

4. KUM GİBİ- AHMET KAYA

5. İKİ YABANCI-TEOMAN

6. OLMASA MEKTUBUN-YENİ TÜRKÜ

7. İKİNCİ BAHAR-SEZEN AKSU

Bu listedeki tüm şarkıların bir anısı ve geçmişi olduğu için dinlemekten sıkılmam.  Yeni sanatçıları ve müziklerini de dinlemekten hoşlanırım. Hatta son günlerin favori sanatçım Manuş Baba. Nazan Öncel'i de çok severim. Kalben bir başka söyler. Karsu, "Bırak Beni Böyle" ile beni alır götürür. Deniz Tekin "Beni Vur "der o yumuşacık sesi beni iyi hissettirir. Birsen Tezer "Di Gel Yanıma " der, Ceylan Ertem "Zalım" la başka bir boyuta götürür beni. 
Fransızca şarkılar dinleyerek yazı yazmayı çok severim. Tracy Chapman üniversite yıllarımda kasetlerini dinlediğim ve hala çok sevdiğim bir sanatçıdır. Amy Winehouse'n sesini severim. 

29 Yorumlar

  1. bende yenilerden Melek Mosso'yu çok beğeniyorum...güzel liste olmuş...

    YanıtlaSil
  2. Bazı şarkılar hiç eskimiyor :)

    YanıtlaSil
  3. Ne de güzel liste..Liste dışındakiler de harika :)

    YanıtlaSil
  4. Olmasa mektubun efsane kaya zaten ekol..Mfo lise yıllarımdan hepsi çok güzel..

    YanıtlaSil
  5. olmasa mektubun ne kadar zarif değil mi :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi güzel ve eskimeyecek olan şarkılar.Olmasa Mektubun önde olan ama nazarımda.

    YanıtlaSil
  7. iki yabancı harikadı ya

    bu arada blogumda çekiliş var beklerim. :)

    YanıtlaSil
  8. Hepsi birbirinden güzel. Ikinci baharı açıp, yarın görüşmek üzere diyorum :)

    YanıtlaSil
  9. hepsi çok güzel paylaşım için sağolun.

    YanıtlaSil
  10. listeyi incelerken... aa baktım her şıkda durup iki kuple mırıldanıyorum... ne iyi geldi... :)

    YanıtlaSil
  11. Müzik zevkimiz benzer :)

    YanıtlaSil
  12. Her bir şarkıya bayılırım..
    Eh ben şimdi uzun süre, "...Sanma unutulur kalp ağrısı zamanla
    Her şeyi unutarak yaşanır sanma..." der dururum.
    Sarı Laleler de nasıl güzel bir şarkı..
    Seneler geçiyor üstünden ama bu şarkıların hissettirdikleri hiç değişmiyor değil mi?

    YanıtlaSil
  13. Yeni Türkü'yü her gördüğümde ayrı bir mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Listeden sonraki paragrafa gönülden katılıyorumm..

    YanıtlaSil
  15. Bıkmadan dinlediğim şarkılar , liste muhteşem olmuş .

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel oldu unuttuğumuz bazı şarkıları hatırladık

    YanıtlaSil
  17. Hepsi de çok güzel benim de dinlemekten bıkmayacağım şarkılar..
    İkinci Bahar, diziyi hatırladım bak :)

    dinlenen şarkılar yaşandıkları ana geri dönüş bileti gibi

    YanıtlaSil