Şubat Şubat ayı boyunca her gün yazı yazacağımız bir Meydan Okuma Başlattı Ezgi 

Ondördüncü Gün:

Sana soruyorum bugün gerçekten nasılsın ?

Bugün heyecanlıyım aslında
14 Şubat Sevgililer Günü vesilesiyle mi dersiniz, minik oğlum büyümüş evlenme çağına gelmiş diye mi dersiniz bilemem ama, heyecanı ve endişeyi, mutluluğu ve hüznü birlikte yaşadığım garip bir haldeyim !
Yalnızlık Allah'a mahsus derler ya, hayat arkadaşını bulmak bu dünyada en mühim konulardan biri bence,
Birlikte yol almak, omuz omuza yürümek çok değerli,
Oğlum da yeni bir hayata adım atacak bu yıl, Allah yolunu açık etsin,
Geçenlerde 40 yaş üstü bir arkadaşımla konuştum, bekar ve kötü bir hastalığa yakalandı bugünlerde onunla cebelleşiyor,
"Biliyor musun, tek pişmanlığım sevilmeye izin vermemem oldu" dedi,
Şaşırdığımı görünce açıkladı;
"Okul hayatı, iş hayatı, çalışma telaşı, hırslar, başarılar, başarısızlıklar, hastalık derken bir baktım tren kaçmış. Çevremde benimle ilgilenen erkekleri ya görmezden geldim, ya da onlara kapımı sımsıkı kapadım. Şimdiki aklım olsaydı açardım kapılarımı, kısmet derdim, birlikte hayat kurabileceğim bir erkeği hayatıma alırdım. Hiç bu taraklarda bezim olmadı." dedi
Kıssadan Hisse; Ömür kısa, yaşamanın tadını çıkar, esnek ol, sevmeye ve sevilmeye aç kapılarını....
Sevgililer Günü'nün tamamen ticari olduğunu düşünenlerdenim,
Tek bir kırmızı gülün en az 20 tl olduğu, kırmızı balonların havada uçuştuğu bir günde sevgilisi olmayanların evinden çıkmadığını bilirim :))
Sevgiliniz varsa her gün ufak da olsa ona değer verdiğinizi jestlerinizle hissettirin,
Saygınızı yitirmeyin,
Özen gösterin ilişkinize,
Manevi açıdan hep yanında olduğunu kalp kalbe olduğunuzu bilsin,
Aşkın ölümsüz olması bu şekilde mümkün,
Karşılıklı saygı ve değer vermeyle ilk günkü sevginiz artarak devam eder benden söylemesi ......

28 Yorumlar

  1. Bazen hayat meşgalelerine çok takılıyoruz, kendimizi unutuyoruz... İlk önce kendimizi sevmeye başlasak sorunlar bir bir çözülecek bence de ♥
    14 Şubat için duygularım senin gibi, fazla ticari ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önce kendimizi seversek zaten Dünya daha güzel bir yer olur

      Sil
  2. Hayırlı olsun Maviannecim, Allah tamamına erdirsin. Küçükler büyüyor, biz de şaşkın bakıp kalıyoruz değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolasın Leylağım
      Büyüdüler de yuvadan uçacaklar

      Sil
  3. Benim için yazılmış yazı sanki hedefler hayalet derken hiç aklımdan bile geçmiyor böyle bir durum... Ama arkadaşnızın söylediği gibi hayatın gerçeği sevgisiz yaşanmıyor

    YanıtlaSil
  4. ömür kısa cana can gerek sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle size katılıyorum.Sevgililer gününde özellikle bir şey almamaya dikkat ederim.Çünkü dayatmalara karşıyım ve dayatıldığında da gıcık olurum.

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel yazmışsınız, bende aynı fikirdeyim. Hergünün kıymetini bilip sevgimizi büyütmek için dayatılan günleri beklemeye hayır, her gün bizim :)

    YanıtlaSil
  7. Harika bir bakış açısı
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
  8. Cok cok doğru cümleler. Insanlar kaziklaniyor ve bunu bile bile hala alıyorlar.Sevgi demek maddiyat demek değildir..
    Kalemine saglik❤

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşın da benim düşüncelerimi ne güzel yansıtmış. Ben de aynı şekilde düşünüyorum.












    YanıtlaSil
  10. bence de çok ticari birgün ...çiçekçiler ve kuyumcuların bayramı...oğlunuza çok sevindim...hayırlısı olsun inşallah...tebrik ediyorum gençleri....

    YanıtlaSil
  11. Benim oğlanlar büyüyüp ne zaman uçacaklar acaba? Sevsinler, sevilsinler ve en önemlisi kıymet bilsinler .

    YanıtlaSil
  12. Dilerim arkadaşınız sağlığına kavuşur.

    YanıtlaSil
  13. Öncelikle mutluluğunuz daim olsun inşallah demek istiyorum.
    Evet bence de bu tür günler ticari amaçla çıkarılmış günler. Bugüne özel indirimler yapılıyor, bankalar bile bugüne özel krediler veriyor. Bugüne özel olduklarını söylüyorlar ama örnek veriyorum bir mağazaya gittiğinizde ürünün fiyatı diğer günlerde 100 TL'ise sevgililer gününde 200 TL yapıp % 50 indirim yazıp bugüne özel indirim yaptık diyorlar.

    Bence sevginin günü ve tarifi olmaz, insan sevdiğini her zaman göstermeli diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnnn
      kesinlikle her zaman gösterilmeli ne çiftler görüyorum 364 gün didişip duruyorlar
      sadece bugün göstermelik sevgililer günü yemeği güller pastalar :))) komik yani

      Sil
  14. Biz de böyle günleri kutlamayan taraftayız. Sevgi, bakım ister ama öyle bir günlük olmaz bu işler:)

    YanıtlaSil