Şubat ayı boyunca her gün yazı yazacağımız bir Meydan Okuma Başlattı Ezgi 
Ondokuzuncu Gün

 En merak edilenlerden, baştan itibaren blog maceranı dinlemek isterim.

Kardeş Hüso ve Abi İsmail blogcuda blog oluşturmuşlar kendilerine. "Bloğumuza bir bak, senin de hoşuna gideceğine inanıyoruz" dediler. Ben onların bloğunu görür görmez kendime mavianne'yi açtım. İyi ki açmışım blog yazmak hayatıma çok şey kattı. 9 Aralık 2005'te yazmışım ilk yazımı blogcuda ( http://mavianne.blogcu.com/ilk-yazim/65168) 2008'den beri de blogspotta yazıyorum. Dijital arşivimi oluşturdum blog sayesinde.
En çok bana; Neden Mavianne? diye soruyorlar. 
Ben de romantik bir cevap vermek istediğimde; Mavi ve yeşilin türlü rengini barındıran Karadeniz'den Mavi'yi, oğullarımdan dolayı da Anne'yi aldım ve  Mavianne doğdu diyorum.
Doğrusu 2005'lerdeki chat platformlarında mavi nickname kullanıyordum, blogcuda hesap açınca mavi'yi alamayınca o anda aklıma Mavianne geldi :) Aslında konu bu kadar basit. Sonra dediler ki "mavi gözlerinizden dolayı bu ismi aldınız sanırım, ne de yakışmış." Benim de hoşuma gitti. Ancak anne -bebek bloğu olmamama rağmen öyle sandıkları için anne ekini almasaydım dediğim zamanlar oldu. Neyse şimdi sıklıkla Fatma, yerine Mavianne diye seslenilmesine alışkın ve hoşlanan biri olarak sizinleyim.
Yıllar önce blogcu'daki profil fotoğrafım
Öyle çok şey kattı ki hayatıma Blog Yazarlığı saymakla bitmez 13 Maddede özetlersem;
1. Öncelikle yazabildiğimi keşfettim,
2. Kendime güvenim arttı
3. Hürriyet Gazetesi Ankara Ekinde Gönüllü Muhabirliğe başvurdum, bir çok haberim yayınlandı gazetede
4. Muhabirlikle yetinmeyip Röportaj ve söyleşiler yaptım
5. Ankara Hürriyet Gönüllü Muhabirliği ile Jüri özel ödülü almak gurur vericiydi
6. Sadece internette değil de gazetede basılı olarak röportajlarımı görmek şahane bir duyguydu
7. Sosyal sorumluluk projelerine  katkıda bulunan 3 kitap projesinde yazılarımla yer aldım
8. Çok güzel değerli dostlar kazandım blog dünyasından
9. Blog aleminde sanal dostluklarla yetinmeyip gerçek hayatta, yüzyüze, dizdize kahve sohbetlerine çevirdim ilişkilerimi
10. En çok sevdiğime gelirsek; okuduğum ve beğendiğim kitapların yazarlarına ulaşıp kabul ederlerse söyleşi sorularımı hazırlamak. Zor olsa da zevk veren bir uğraş benim için. Çıkan sonuçtan memnun kalınca her iki taraf onun mutluluğu paha biçilmez.
11. Blog deneyimimi anlattığım TRT'de bir radyo programına katıldım
12. Canlı Youtube sohbeti yaptık Evren ile, çok harika bir deneyimdi bu benim için Evrengünlüğü, en eski blog yazarlarından
13. Tüm bu süreçleri anlattığım bir sunum yapmaya davet edildim ona hazırlık yapıyorum

29 Yorumlar

  1. hayatımıza renk katıyorsunuz iyi ki burdasınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel sözler bunlar
      beni çok mutlu ettiniz

      Sil
  2. Takdire değer bolg geçmişimiz var herbirimizin
    Yazmak kolay iş değil çoluk çocuktan ev işlerinden zaman ayırmak ve güncel olmak kolay işler değil
    Tebrik ediyorum sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazmak harika bir duygu bence
      güzel sözlerine teşekkür ediyorum

      Sil
  3. Geriye dönüp baktığınızda ne kadar güzel anılar... Başarılarınız daim olur inşaallah Mavianne :) ... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  4. Fatma'yı beklemediğim bir anda Mavianne olarak gördüğüm ilk an'ı hatırladım da, amma çok sevinmiştim. Hep buralarda ol, iyi ki varsın mavişim.

    YanıtlaSil
  5. ne güzel işlere vesile olmuş bloğunuz tebrik ederim gönülden daha nice yıllar yazmanızı dilerim bu güzel blogda sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Hikayeniz adım adım evrilmiş. Daha yolculuğun başındasınız, ikigai'nizi bulduğunuz ve üstüne adım adım yenilikler inşa ettiğiniz için tebrik ederim.
    Söyleşi, imza günü, haber yapma ve en kıymetlisi etkileşim içinde olmanız ilham verici.

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzel şeyler yapmışsınız. Maşallah. Özendim ben de 😍 İyi ki blogunuzu açmışsınız bu güzel işlerde yer almışsınız diyorum.🌸

    YanıtlaSil
  8. ne kadar güzel inşallah daha da güzel şeylere kapı açar

    YanıtlaSil
  9. Ben de blog adını gözlerinizden aldığını düşünmüştüm. Nice uzun yazmalara🙏

    YanıtlaSil
  10. Renkli bloglardan birisin begenerek takip ediyorum.
    Başarılar diliyorum.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  11. İyi ki yazıyorsun, bizimle kelimelerini paylaşıyorsun. Okumaktan keyif alıyorum blogunu. Nice keyifli paylaşımlara ;)

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel işlere vesile olmuş blog yazmanız..Ben de sizi geç bulanlardanım, ama iyi ki bulmuşum.Hep yazın :)

    YanıtlaSil
  13. Ah ne güzel, onca yıl ve içine sığan bir dolu başarı.. Daha niceleri olsun umarım :)

    YanıtlaSil
  14. Seni tanıyınca (kısa da olsa) blog adını gözlerinden aldığını geçirmiştim içimden:) Hep yaz sen, iyi ki varsın...

    YanıtlaSil
  15. Yaaa ne güzel, çok özendim. Başarılarla dolu bir macera! İyi ki sizi bir şekilde tanımışız 💖✨

    YanıtlaSil