BABALARIMIZ ÜNYE KENT GAZETESİ 


Ne zaman ki, bu dünyada seni hatırlayan çıkmaz, el açıp bir Fatiha okuyan kimse olmaz o zaman gerçekten ölürsün.
Ahirete göç eden babalarımızı, dedelerimizi yad edebiliyorsak, onlarla ilgili anıları anlatabiliyorsak birbirimize onlar her daim bizimle oluyor ve hala yaşıyorlar 
Herkesin babası özeldir, benim babam da çok özel ve ayrıcalıklı bir adamdı.
Kendi olumsuz yanlarını bilirdi, 
"mazur görün beni biraz gevezeyim" derdi örneğin,
Karadeniz gibi hemen parlardı, sonra da üzülürdü kalp kırdım diye,
İyilikseverdi,eli açıktı,
İnsanları hiç bir şekilde ayırmaz herkesi severdi, onun insan sevgisine şaşırarak bakardım, 
Çiçekleri de güzel yemeği de severdi,
Gezmeyi de çocukları da severdi,
İnsanın sevgi dolu bir ailesi olmasının büyük bir şans olduğunu büyüyüp de başka insanları tanıyınca fark ettim,
Misafirliğe asla eli boş gitmezdi, çam sakızı çoban armağanı mutlaka bir hediye alırdı,
Üzerimize çok titrerdi, 
Yaz sıcağında bile gezmeye gidecek olsak mutlaka yanımıza ince bir hırka almadan dışarı çıkamazdık, Üşütüp hasta olmamızdan çok korkardı,
O üzülmesin, panik olmasın diye yanında öksürmeye imtina ettiğimi hatırlıyorum, yüzümüz solgun olsa hemen doktora koştururdu,
Fedakardı, bizi en iyi şartlarda okutmak ve yaşatmak için elinden geleni yapardı,
İnsan ilişkilerinin samimi, doğal ve eğlenceli yanını gösterdi bana her zaman,
Gazete okumayı, yazı yazmayı, sinemaya, tiyatroya, konsere gitmeyi,
Dürüst ve çalışkan olmayı bana o öğretti,
Küçük sürprizler yapmayı, hoş sohbet ve güler yüzlü olmanın meziyet olduğunu ben ondan öğrendim,
Şu kısacık ömrümüzde hayatın tadını çıkarmanın gerekliliğini gösterdi bana,
İçinde kalan hiç bir şey olmamalı bu hayatta, canın ne istiyorsa  onu gerçekleştirme cesaretini göstermeli, 
Onu gözlemleyerek bu gerçeği de anladım,
Huzurlu ve dengeli bir aile hayatının ömrü uzattığına ise bizzat şahit oldum
Babamın bıraktığı bu değerli mirası ben de çocuklarıma torunlarıma bırakmayı amaçlıyorum,
Baba Gibi Babaların Babalar Günü Kutlu Olsun

5 Yorumlar

  1. Evet, baba gibi babaların, koca yürekli babaların günü kutlu olsun.
    Ölenlerine de Rabbim cümlesine rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  2. saygıdeğer blog yazarımız bu özel gün için yaptığınız paylaşım harika sizi tebrik ederim. Babalar gününe özel paylaşımınız bu günün anlam ve manasını diğer akıllarada iletmiş oldu.

    YanıtlaSil
  3. "Gazete okumayı, yazı yazmayı, sinemaya, tiyatroya, konsere gitmeyi,
    Dürüst ve çalışkan olmayı bana o öğretti"
    Ne güzel yapmış bizde okuyoruz.

    YanıtlaSil