Homeland

Dark

Timeless

Blindspot

The OA

Yukarıda sıraladığım dizilerin ortak yanı; macera
Ben macera seviyorum, gerilim, zaman yolculuğu,
Bu türler beni ekran karşısına tutuyor, hatta kitap okumayı bile erteleyebiliyorum,
Netflix'ten veya bilgisayardan dizi izlemek, rahatlığın yanında bağımlılık da yapıyor,
Bir kaç bölümü peş peşe izlemeyi seviyorum,
İtiraf ediyorum, Homeland'i 5 saat peş peşe izlediğim oldu !
Senaristlere şapka çıkarıyorum bu kurguları izleyince,
Lost'u hatırlarsınız nasıl bir hayal dünyasıyla yazılabildi bu dizi diye çok şaşırmıştım,
80'li 90'lı yılların dizilerinden Gizli Dosyaları, İkiz Tepeleri, Ziyaretçiler'i ise bayılarak izlerdim,
Yani yıllardır sevdiğim tarz değişmemiş,
Yorum kısmına bu tarz önereceğiniz dizileri bırakırsanız çok sevinirim...

12 Yorumlar

  1. Mavianne❤ Su an için netflix bünyesindeki en iyi bilim kurguları izlemişsin sanırım.
    Ancak; the i-land , the mist ve rain dizilerini ben çok severek, aynı gün bitirecek şekilde çılgınca izlemistim.
    Hoşuma gitmişti.
    En azından bir bakabilirsin. Sahsen ben kefil olup tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rain'i izledim evet çok iyiydi
      diğerlerini listeme aldım
      teşekkürler yorumuna

      Sil
  2. o kadar özeniyorum ki oturup arka arkaya 3-4 bölüm dizi izlemeyi ama sanırım çocukların biraz daha büyümesi gerekiyor....

    YanıtlaSil
  3. timeless izlemedim bunlardan :)

    quicksand
    şahsiyet
    the durrells (yazar lawrence durreell'in hayatı)
    the blacklist
    riverdale
    mindhunter
    rain
    handmaids tale
    beforeigners
    poldark
    good omens
    what if
    the hotzone
    la passage
    la foret

    bunları bir dene olmazsa gelip bana söle yine tamam mııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şahsiyet ve rain i izlemiştim
      diğerlerini listeme aldım
      çok çok teşekkürler

      Sil
  4. Homeland biliyorum. Foxcrime de denk gelmiş izlemiştim.
    Benimde türüm aynı. Cinayet çözülene kadar tahminler bitmez :))
    Tavsiye vermek isterdim ama nicedir uzağım bu dünyaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tahminleri en çok agatha cristine izlerken yapardım :))

      Sil
  5. Biraz dram biraz polisiye biraz bilim olunca izleniyor
    Film seçkileri için editöre teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  6. The OA ve Blindspot muhteşemdi <3

    YanıtlaSil
  7. Abla Fatma, “Messiah” Netflix’in yeni dizisi. Bence seversin.

    Hüseyin

    YanıtlaSil