50 yaşım hoşgeldin, 

Şimdi tam tamına iki 25'lik var içimde değil mi ama :)
Bu yaşıma kadar yaşadığım ve yaşamadığım her şey için,
İçimdeki iflah olmaz Pollyanna için,
Ailem ve dostlarım için,
Umudum ve neşem için Allah'ıma şükrediyorum.....
Dostlarım, ailem, kız arkadaşlarım yani kız kardeşlerim 40 gün 40 gece düğün yapar gibi doğum günümü kutluyorlar,
Sürprizler, hediyeler, sevgi dolu sözler ve sımsıkı kucaklaşmalar,
Daha ne ister ki bir insan zaten,
Bunları görünce boşa harcanmamış bir hayat görüyorum,
Mutlu oluyorum, Allah'ıma binlerce kez şükrediyorum,
Terazi Burcu olmamı seviyorum,
Laf aramızda en önemli özelliğimiz "mütevazi olmamız" 
hah hah hah :))
Şaka şaka!!
Kendimizi severiz yani, güzel özelliklerimizi de görmezden gelemeyiz biz terazi kadınları,
Fark edilmeyi, güzel görünmeyi, değer görmeyi, değer vermeyi biliriz,
Mütevazi ve alçak gönüllü de bazen olamayız, beklenti içine girmeyin yani :)))
Sağlıklı yaşlanmak önemli olan, Allah herkese gönlüne göre versin, iyilerle karşılaştırsın...

30 Yorumlar

  1. Doğum gününüz kutlu olsun 😊

    YanıtlaSil
  2. Ne 50 mi? 25lik gibisin ama! 🤗 Yaşam enerjin hiç solmasın. Ömrün sağlıklı geçsin. Ve hep mutlu ol. Doğum günün kutlu olsun. 🥰

    YanıtlaSil
  3. Yeni yaşınız kutlu olsun. Yüzünüzdeki gülücükler eksik olmasın.

    YanıtlaSil
  4. O zaman sesimi temizleyeyim... Öhöm öhöm... Başlıyorum, bütün içtenliğimle ve neşemle... Hazır mısın? Biraz bağıracağım, duyurabileyim diye :))

    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!
    MUTLU YILLAR!

    50 kez söyleyebildim mi acaba? :) Neşeli sevgilerle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duydummm
      Harikasın
      Ne desem acaba çokkkkkkkkk teşekkürler 😊

      Sil
  5. Çok çok mutlu yıllarınız olsuun😍

    YanıtlaSil
  6. Nice mutu, sağlıklı, huzurlu yaşlara <3

    YanıtlaSil
  7. 50 mi? Bence 25 gibi gösteriyorsunuz :))
    Doğum gününüz kutlu olsun. Nice mutlu yıllara 🎂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa ne güzel bi iltifat bu sağol tatlım😘

      Sil
  8. Maşallah nice nice güzel yıllara!

    YanıtlaSil
  9. Nice güzel, bol kutlamalı yaş günleri dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Sana yaşı olmayan kadın diyen oldu mu hiç? Oğlunun evlendiğine dair stroy atınca bakmıştım, gerçekten oğlun mu yoksa yeğenin mi diye. O kadar şaşırmıştım ki :) Çok güzelsin Fatma ablacım, Allah sağlıkla ve mutlulukla birlikte nice yıllar nasip etsin sana :) iyi ki doğdun, ve ayrıca hikayeni izlemiştim ''balık elle yenirse balıktır ve evet bu yüzden balık elle yenir'' sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ne tatlısın💕💕balık her şekilde harika bi yemek değil mi ama

      Sil
  11. İnsan kalbinin ekmeğini yer diye bir söz vardır, demişsin ya sevdiklerim kutladılar çok mutlu oldum. Onun için diyorum. Yani kalbin güzel , güzel insanları çekiyorsun etrafına. Nice nice mutlu yıllara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel kalpli güzel arkadaşım benim harika sözlerin için çok teşekkür ediyorum 💕💕

      Sil
  12. Doğum gününüzü kutlar sağlık mutluluk ve başarılar diliyorum. İnşallah her şey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil
  13. Maviannem uzaktaki güzel dost. Nice nice mutlu yılların olsun. Bu arada 50 li yaşlar da hiç fena değil hani haberin olsun.🙏🎂❤😘🙋‍♀️🙏

    YanıtlaSil
  14. sağlıkla, sıhhatle nice güzel yıllara....

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar. Sağlıklı, huzur dolu nice yıllarınız olsun :)

    YanıtlaSil