The OA, bu diziyi ya benim gibi çok seversiniz ya da hiç sevmeyip saçma bulursunuz. Bu iki seçenek de mümkün.
Ölümden sonra hayat var mı?
Bedenimiz toprağın altındayken ruhumuz nereye gidiyor?
Bu dünyadan göçünce paralel evrenlerde yaşam devam mı ediyor?
İçimizdeki enerji yani ruhumuz sonsuza dek farklı evrenlerde mi yaşıyor?
Reenkarnasyon var mı?

Dizinin başrol oyuncusu Brit Marling senaryosunu da kendi yazmış. 7 yıl boyunca ortadan kaybolan görme engelli Prairie Johnson, günün birinde gözleri açılmış şekilde ortaya çıkıyor ve geldiği yere dönmek için bir çaba içine giriyor. Bu yolculukta ona yardım eden 4 genç ve bir kadın öğretmenin OA'in öğrettiği yukarıdaki videoda da görülen bu garip hareketleri her yaptıklarında kahkahalarla güldüm. En komik ve saçma yanı bence buydu dizinin :))
Realist arkadaşlara uyarı yapmak isterim, çok saçma ve uçuk gelebilir anlatılanlar.
Olağanüstü olayların işlendiği filmlere bayılan biri olarak, anlatılmak istenilenlerin çok başarılı yansıtıldığını düşünüyorum. Doğum, ölüm, ruh, ölümden sonra hayat, ruhlar alemi, paralel evrenler, boyutlararası gibi kafa karıştırıcı durumları senarist kendi inancı ve bakış açısı çerçevesinde gayet başarılı bir şekilde işlemiş.
Ölümden korkanların izlemesini tavsiye ederim. "Ölüm bir son değil yeni bir başlangıç" teması gayet açık vurgulanıyor.
Harika sahneler ve sürükleyici bir senaryosu var dizinin. Hayatımızda yol ayrımları olur ya hani, birini seçeriz ancak, "diğerini seçseydik nasıl olurdu acaba?" diye de düşünmeden edemeyiz. O seçenekleri görmek gerçekten de keyifli.
The OA'yı izlediğinizde eminim hayata bakış açınızda bir farklılık olacak.
Kesinlikle benim gibi olağanüstü olaylar, paralel evrenler, mistisizim   seviyorsanız bir solukta 2 kısmı izlersiniz. Maalesef 3. kısım çekilmeyecekmiş. 2.kısımın son bölümü aslında 3. kısma göz kırparak bitmişti.
Görseller: Ondio.com

27 Yorumlar

  1. Netflix filmlerinde fırsat bulursam önermiş olduğunuz THE OA dizisini izleyeceğim. Fantastik ögeleri izlemek keyif vermeye devam ediyor.

    YanıtlaSil
  2. Bu aralar bu tarz dizi filmlere yöneliyorum bu dizi de aklımda dursun. Teşekkür ederim Mavişanne🙂

    YanıtlaSil
  3. en sevdiklerimden yaaaa. the blacklist, power, heartland, lucifer, blindspot, diğer çok sevdikleriim. oa son 15 dakkasını açıp açıp izliyom. oa yı yazan brit marling in filmlerini de kaçırma, filmleri de nefis, hem oynuyo hem çeviriyo :)

    YanıtlaSil
  4. Galiba ben 2. kısım, diziyi pek sevmeyenlerdenim. Çok odaklanamadım diziye. Aslında bende çok severim mistik konuları,olağanüstü olayları, paralel evrenleri:)

    YanıtlaSil
  5. Aaaa 3. kısım olmayacak mıymış:/ Tüh.
    Ben seviyorum gerçekdışı, olağanüstü ya da fantastik filmleri, dizileri, kitapları.. Hayalgücünü genişletiyor insanın. O yüzden severek izlemiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de üzüldüm 3. Kısım olsaydı iyiydi

      Sil
  6. İlgi duyduğum konular. Teşekkürler 😊🤚

    YanıtlaSil
  7. başlamak istiyordum erken final dediler yanaşmadım.

    YanıtlaSil
  8. Sıkça gördüğüm bir diziydi ama konusu hakkında fikrim yoktu. Şuan epey ilgimi çekti, listeme ekledim hemen :)

    YanıtlaSil
  9. Benim soluksuz izlediğim dizilerden biriydi. Kurgusunu çok beğendim.

    YanıtlaSil
  10. Tamda ilgi alanıma giren konuda bir dizi. Paylaşımınız için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  11. Mistik konular varsa bende severim diye düşünüyorum listeme ekledim.....

    YanıtlaSil
  12. bu diziyi hiç izlemedim ve duymadım ilk defa görüyorum. Ama konsunu beğendim o yüzden listeme ekledim.

    YanıtlaSil
  13. OA dizisini merak ediyordum, yazınızı görünce yorumunuzu merak ettim. Denemek istiyorum şimdi, teşekkürler.
    Hayatımızda yol ayrımları olur ya hani, birini seçeriz ancak, "diğerini seçseydik nasıl olurdu acaba?" Böyle kitaplar da var, seçim yaptığın sayfaya atlayarak ilerliyorsun, Şahane Hatalar kitabı gibi.

    YanıtlaSil