Malumunuz bizim çocuklar Allah kısmet ederse Ağustosta Kanada'ya eğitim için gidiyorlar,
Oralarda anne yemeği özlediklerinde yapabilmeleri için Mercimek Çorbası Tarifi vereyim dedim,
Tuğçe'ye "ben sana yazarım kızım" demiştim ama, anne blogger olunca youtube videosu eklemeyi daha uygun gördüm :))
İyi yapmışım değil mi ama, bana da bu yakışırdı (hah hah hah)
Devamı da gelir gibi görünüyor,
Bu sayede kendi halinde duran YouTube Kanalım da belki daha faal hale gelir,
Bir sonraki videoda ise Tavuk suyu ile pişirdiğim Düğün Çorbası tarifini paylaşmayı düşünüyorum,
Belki bu ikisinin arasına da haftasonu yaptığım Kıymalı Zeytinyağlı Mayalı Poğaça'yı eklerim :))
Gelelim mercimek Çorbası tarifime;

Malzemeler (4 Kişilik)

Bir çay fincanı kırmızı mercimek,
1 litre su, 1 soğan,
Tereyağı
Bir kaşık un
Arzuya göre krema
Soğanı halka halka doğrayıp 1 kaşık tereyağda hafif sararana kadar çeviriyoruz,
Yıkadığımız mercimeği üzerine döküp karıştırıyor ve kaynamış suyu ve bir tatlı kaşığı tuzu ekliyoruz,
İyice yumuşayana kadar pişiriyoruz,
Sonra el blender ile eziyoruz,
Diğer tarafta 1 kaşık tereyağında 1 kaşık unu kavurup çorbaya ekleyip tekrar blendırlıyoruz,
Kısık ateşte 15 dk daha pişiriyoruz,
İsteğe göre 1 adet krema ekliyoruz

Afiyet şeker olsun....

19 Yorumlar

  1. Eline sağlık, en iyisini yapmışsın:) YouTube kanalı bende de var ama aktif değilim. Dur seni takip edeyim:)

    YanıtlaSil
  2. En iyisi video bencede. Takibe aldım sizi :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık. Ya biz patated havuç falan da ekliyoruz. Güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canım.Bir youtuber olarak hemen abone oluyorum ;)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık güzel ve mavi anne ...

    YanıtlaSil
  6. az malzemeyle, şipşak bir tarif... gençlerin çok işine yarayacaktır..

    YanıtlaSil
  7. saool yaaa :) kanada için de başarılaar :)

    YanıtlaSil
  8. oh mis gibi, elinize sağlık.Youtube kanalı bende açmıştım öyle duruyor.

    YanıtlaSil
  9. Of ne severim Mercimek Çorbasını.Akşama bende yapacağım hatta🙈imrendim sizden😁Kanalınıza abone olacağım ayrıca.Düğün Çorbası tarifini de sabırsızlıkla bekliyorum🙋🏻‍♀️😁❤️

    YanıtlaSil