Hadi bana sor

Sevmek bu kadar mı zor
Senden başka yok bildiğim yol
Hadi bana sor

Gezginci ruhumuz bir gün dinerse
Korkmadan döneriz
Gururluyuz
Eksilirse ağlayanlar çevremizden
Ya gerçeği söyleriz
Ya da nasıl istersen

Ne güzel şeysin sen
Hep yaşın 19
Gel yanıma sar beni
Bugün var yarın yokuz

2019 tarihi, MFÖ Grubundan Mazhar Alanson'un bu şarkısını hatırlattı bana,
Hepimize 19 yaşındaki umutlarımız, heyecanlarımız ve hayat enerjimizi versin  yeni yıl,
Adında 19 olduğuna göre benim ümidim var yeni yıldan,
"Ne güzel şeysin sen" diyerek bakabilme şevki verse yaşadığımız her gün bize,
Her yılbaşı gecesi 12 'den hemen sonra başucumdaki çekmecemden çıkarırım küçük defteri,
Bu deftere 2015 yılından beri yazıyoruz aile bireyleri yeni yıldan beklentilerimizi,
Önce geçen yıl yazdıklarımızı okuruz sesli olarak, sonra sırayla yazarız yapmak istediklerimizi, beklentilerimizi, ümitlerimizi, dileklerimizi,
Aile üyeleri ile ilgili düşüncelerimizi,
İnsan ömrü "göz açıp kapama uzunluğunda" demişti rahmetli kayınpederim,
Aslında insanın ruhunun hiç yaşlanmadığını, bedeninin yaşlandığını söylemişti,
Ruhun yaşlanmaması, içindeki heyecanın, ümitlerin, huzurun, coşkunun kaybolmaması bana kalırsa,
Bazen genç olup da ruhu yaşlı olanları görüyorum,
Bir hedefi, amacı, umudu olmayan insanların ruhu çabuk yaşlanıyor sanki ne dersiniz?
Boşuna söylememişler; "Sağlığı olanın umudu, umudu olanın herşeyi vardır demektir" diye,
Hastalık da, ölüm de, hayat yolunda tökezlemek de insanlar için,
Önemli olan diz kapağında kanayan yarayı silip ayağa kalkabilmekte,
O güç içimizde var, eğer istersen başarırsın,

Hayatta  küçük şeyler için şükretmeyi, onların aslında en önemli şeyler olduğunu unutmamalıyız,

Şunları kendine sor;

Bugün rahatlıkla yemek yedin mi?
İyi bir kalbin var mı?
Başkaları için iyi dileklerin var mı?
Temiz suyun var mı?
Birisi seni önemsiyor mu?
Daha iyi olmak için çabalıyor musun?
Temiz kıyafetlerin var mı?
Bir hayalin var mı?
Nefes alıyor musun zorlanmadan?
Başını sokacak bir yerin var mı?
(ALINTI: Motivasyonevi)
Hepinizin yeni yılını kutlarım, hayal kurmaktan asla vazgeçmemenizi öneririm....

17 Yorumlar

  1. Güzel dilekler ve dizeler için teşekkürler.Mutlu yillar

    YanıtlaSil
  2. Soruları sordum. Yanıtları aldım. Çokkkkk teşekkürler 👌👏🌷🌷🤚🤚

    YanıtlaSil
  3. Gönlünce bir yıl olması dileğiyle....

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir yazı olmuş kalemizine sağlık 😊
    Bazen genç olup da ruhu yaşlı olanları görüyorum... Bu cümle oldukça anlamlı ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun güzel yorum için teşekkürler

      Sil
  5. Mutlu yıllarınız olsun 19 uğurla gelsin inşallah

    YanıtlaSil
  6. İnsam gerçekten yaş alsa da ruhu aynı kalıyor. Sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir sene diliyorum sizlere 🤗

    YanıtlaSil
  7. Ben de 2019 dan önce ve en çok sağlık sağlık sağlık diledim...çünkü gerçekten herşeyin başı sağlık...sağlıklarımız gücümüz kuvvetimiz yerinde olunca gerisi bir şekilde hallediliyor....harika bir yıl geçirmenizi dilerim...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Musmutlu bir yıl olsun canım.Hersey gönlünce olsun♥️

    YanıtlaSil
  9. have a happy and wonderful new year:) follow:) hope U follow back:)

    YanıtlaSil