Selam dostlar,
Farkındayım epeydir yazmıyorum,
Özledim gerçekten de buraları,
"Mavianne" bu yıl tam 12. yılını kutluyor,
12 yıldır blog yazmak, paylaşmak bu sayede sizler gibi değerli insanları tanımak şahane,
Hiç pişman olmadım, iyiki dedim daima,
Yol aldım yavaş yavaş, 
Kısık ateşte tav almak lazım her konuda,
Olgunlaşmamış erik nasıl da insanın ağzını ekşitir değil mi?
Ama pişmek için de bir çok aşamalardan geçmek lazım, sindirmek, benimsemek,
Kadriye Biz Kimiz Kadınız'da soruyor; Şimdiki aklınızla gençliğinize dönmek ister misiniz? diye,
Sizin cevabınız ne olur bilmem ama  benim cevabım; "dönmek istemem" olur,
Bu deneyimleri yaşamasaydım ben "Ben" olmazdım diye düşünüyorum,
Hayat bir sınavsa biz de o sınavda bir çok testten geçiyoruz ve level atlıyoruz veya tekrar ediyoruz o aşamaları,
Başımıza gelen her olayın bir nedeni olduğuna inanan bir kadın olarak benim düşüncem bu,
Sizler ne düşünüyorsunuz merak ediyorum,
"Ben böyleyim, beni böyle kabul edin" diyen insanlardan hep çekinmişimdir,
Bir insan en sevdikleri tarafından bir huyundan dolayı eleştiriliyorsa eğer, oturup kendine bakmalı,
Neyimi törpülemeliyim, nasıl daha iyi olabilirim? diye bir sormalı kendisine,
Herkese kendini beğendirmek zorunda değilsin tabi ki,
Herkesin bir kişiliği var, ancak rahatsız edici huyları da değiştirmek için çabalamalı insan,
Cuma cuma bu kadar iç döküş yeter sanırım,
Öpüyorum hepinizi.....

23 Yorumlar

  1. Şimdiki aklımla geçmişe dönmeyi ben isterdim. O zaman amaan ne olacak dediğim ve üstünde fazlaca durmadığım ingilizceyi bi hale yola koyardım. Böylelikle şimdi çektiğim sıkıntılı süreci hafifletirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir amaç için dönüyorsun
      Aslında ben de onun için dönebilirmişim😊😊😊

      Sil
  2. Bunu istemeyen çıkmaz sanırım. O yaşta var olamayacak hayatı tanıma, tecrübe ve çıkarımlar...

    YanıtlaSil
  3. 12 yıl dile kolay,ben geç buldum ama çok da memnun kaldim maviannem..daha nice güzel yıllara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum
      Size de nice yıllar diliyorum

      Sil
  4. Ben isterimmm.Simdiki deneyimlerim ve bakis açım cok fatkli.Bambaska bir yoldan giderdim.Keske böyle bir sansimiz olsaydi😄💓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba bambaşka bir yol şimdikinden daha mı iyi olurdu?
      Sanmam yaşanışması gereken yaşanıyor tatlım
      Sevgiler

      Sil
  5. Merhabalar.
    Tabi ki dönmek isterdim, ama zaten mümkün değil!
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gençliğimizi yaşayamazdık ama öyle değil mi?
      Mümkün olsa iyi mi olurdu acaba bilemiyorum.

      Sil
  6. Ben istemem sanırım.Gençlik aklı daha cesur, daha az endişe daha çok neşe,daha çok aşk, sevgi ,mutluluk içeriyor. Akılda yaşıyla güzel bence.Bu aklımla genç olup''Büyümüş de küçülmüş gibi'' olmak istemem:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keisnlikle örneğin herşeye anlamsızca gülebilmek ne güzel birşeymiş dönüp baktığımda onu düşündüm şimdi :)))

      Sil
  7. Geçmişe dönmek istemedim. Bugünü daha yaşanır kılmak en doğru seçim olacaktır.

    YanıtlaSil
  8. Nice blog yıllarına öncelikle:)
    Soruna gelince; şimdiki aklımı gençliğimde istemezdim doğrusu. Bir kere o kadar çok eğlenemezdim:) Ancak meslek anlamında bana daha uygun bir bölümde okumak isterdim. Ama bunun için de geri gidilmez ayol:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn
      evet ben de öyle düşünüyorum gençlik eğlence aptallıkta bir güzeldi ama :)))

      Sil
  9. Nice güzel paylaşımlarınız olsun Fatmacım,nice 12 yıllara...Kadriyeden geliyorum şimdi okudum yazısını şimdiki aklımla gençliğime dönsem uyum sağlayamazdım galiba çok anlamsız gelirdi herşey ama bazı şeylere daha rahat cevap verir kendimi ezdirmezdim o kesin...yinede eskiye dönmek istemem bu kadar yol katetmişim yeniden aynı yollardan geçip sıkıntı yaşamak istemem...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama :))
      sağolasın canım güzel dileklerine
      yaaa ben de şimdi iyiyim Allah sağlık versin geleceğimiz iyi olsun inşallah

      Sil
  10. Kesinlikle dönmek isterdim. Hem bu çektiğim hastalık olmazdı hemde blog yazmaya daha erken başlardım. Benim de 8 yıl oldu dile kolay :)

    YanıtlaSil
  11. Nice mutlu yıllar bloğuna ve sana. Daha çok çok uzun zaman yaz arkadaşım inşallah. Şimdiki aklımla geçmişe dönmeeyi bazı açılardan istiyorum bazı açılardan da istemiyorum. Mesela şimdiki aklım olsa üzüldüğüm kendimi harap ettiğim şeylere daha az üzülürdüm, her şey geçici çünkü.

    YanıtlaSil
  12. Günümü yaşamaktan çok da mutsuz değilim. Geçmişe dönmeyi, yaşadıklarımı tekrar yaşamak için isterim.

    YanıtlaSil
  13. Nice yılları olsun bloğunun canim :)
    Ohoo o kadar iniş çıkış yaşayıp hayatın en tatlı yaşlarına gelmişim geri döner miyim :))
    Sevgiler Fatmacım...

    YanıtlaSil