Mannequin Challenge  videolarını sosyal medyada görmüşsünüzdür. Herkes Rae Sremmurd'ın söylediği  Black Beatles isimli şarkı ile hareketsiz kalıyor. Donup kalırken de sıradışı pozlar vermeye çalışıyorlar. Bir kişi ise bu sahneyi videoya çekiyor. 

Bizim çocukken oynadığımız TIP oyunu vardı. Biraz da ona benziyor:))

Yapmayan kaldı mı bilmiyorum ama bu videodan biz bile çektik arkadaşlarımla instagramda yayınlamasak da Mannequin Challenge'dan geri kalmadık çok şükür!!!

Blogger Challenge SONİK HANIM hazırlamış 17 günlük sorular. Her gün blog yazmak için bir nedenimiz olsun diyoruz ve başlıyoruz.

İlk Soru; BEŞ SÖZCÜKLE KENDİNİ ANLAT

1. İyimser
Pollyanna olmak her zaman ruhuma iyi geldi. Hani derler ya bardağın dolu yanını görün. Bunun faydasını görenlerdenim. Benim jalledemeyeceğim bir olumsuzluk karşısında kendimi yiyip bitirmem. Düzeltebileceksem elimden geleni yaparım. Ama olmuyorsa da "her işte bir hayır var" derim.
2. Sakar
Çok aceleci bir tip olduğumdan ve birkaç işi bir arada yapmak istediğimden sakarlıklarım oluyor haliyle .)) Üstüme başıma birşeyler dökerim, oramı buramı çarparım, tabak bardak kırdığım da olmuştur tabi ki.
3. Planlı
Rahmetli babam küçük not kağıtlarına yazardı her şeyi. Tüm yapacaklarını. Ona çektim sanırım. Yazmam ama muhakkak planlı programlıyımdır hayatta. 
4. Güler yüzlü
Çok şükür doğuştan gelen bir özellik sanırım. Gülümsemeden fotoğraf çektirenlere, merhaba deyince gülümsemeyenlere çok şaşırırım. İçimden geliyor ne yapayım. Gülmek konuşmak benim işim :))) 
5. Açık Sözlü
Belki de patavatsızlığa varıyor ama içim dışımda ne yapayım. Pat diye söylerim. Tabi kalp kırmadan. Onu düşünürüm kalp kıracaksam söylemem. Gönül almayı severim. Hiç öyle kinayeli konuşmam. Konuşulmasından da hiççç mi hiççç haz etmem.

Ayyy bu da olmadı şimdi. Olumsuz bir yanım aklıma gelmedi :)) Hah hah hah
İnsanın kendini anlatması ne de zor,
Aslında yakınındaki ve uzağındakilere sormalı,
Yani seni çok iyi tanıyanların ve pek de tanımayanların görüşlerini almalı,
Seni ilk gördüklerinde nasıl bir intiba yaratıyorsun?
Bu ilk intibadan sonra zamanla değişiyor mu fikirleri yoksa aynı mı kalıyor?
Bunları soruyorum o zaman ben de size,
Beni nasıl bilirsiniz?

4 Yorumlar

  1. Sıcacık ♥

    Blogtaki mavi annenin bendeki izlenimi budur efenim :)

    YanıtlaSil
  2. Mavianne merhaba,
    Güleryüzlü ve iyimser olmak, blog yazmanın olmazsa olması galiba, benzer özellikler bulduğuma seviniyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Yazdıklarının hepsine katılıyorum maviannem. Kötü bir özelliğin yok ki yazmamissin:)))

    YanıtlaSil