10 yıldır aşkla bağlı olduğum,
Hiç ihmal etmediğim, gözüm gibi baktığım,
Her hafta düzenli olarak ilgilendiğim,
Hatta bazı haftalar bir kaç kez halini hatırını sorduğum,
Onunlayken kendimi mutlu hissettiğim,
Duygularımı ifade ettiğim ve duygularımın da karşılıksız olmadığını gördüğüm,
Sayesinde birçok renkli kapının önümde açıldığı,
Harika insanlarla tanışmama vesile olan,
Bana başka bir meslek kazandıran,
Kendimi keşfetmemi sağlayan,
"Mavianne" ismini duyanların yüzünde bir tebessüm olmasını sağlayan,
Sırdaşım, en güzel günlerimi onunla paylaştığım,
Acılarıma ortak olan,
Beni affet ama sana ihanet ediyorum son zamanlarda,
Nasıl mı?
Bu akıllı cep telefonları çıkalı ben oğlumun tabiri ile "Ergen"e bağladım,
İnstagram, Facebook, Snapchat, Periscope, WhatsApp
Derken iyice seni ihmal ettim,
Uzun uzun yazmayı özlemedim de değil,
Ama oralarda paylaşımlarda bulununca seni unuttuğum zamanlar oldu,
Beni affedebilecek misin sevgili ilk göz ağrım BLOĞUM ?

10 Yorumlar

  1. Birçoğunu kapattım ben bloga yoğunlaştım artık :) Bence affeder bundan sonra gereken ilgiyi görürse :)

    YanıtlaSil
  2. Haklısın o kadar çok sosyal medya türevi var ki. Burası daha kalıcı daha özel ama..

    YanıtlaSil
  3. Ayyy affetsinnnn çok tatlı bi yazı olmuş :) Bende bir instagram bir blog diğerlerine enerjim yok bulaşamadım :))

    YanıtlaSil
  4. Aslında yeri başkadır ama saydıklarınız herkesin başında galiba.Bloglarda müthiş bir gevşeme var yaz aylarında daha da kötü olacak ne yazık ki. Siz gene de ara sıra yazın.

    YanıtlaSil
  5. Blog başka. Ben instagramı kapattım gibi bir şey, diğerlerine hiç bulaşmadım zaten.
    Bloglar bizim evimiz, bence kırılmamıştır bile hem kırılmış olsa da hemencik bağışlar .

    YanıtlaSil
  6. Inan bende seninle ayni durumdayim.yazmak zor geliyor.instagramda takiliuorum.

    YanıtlaSil
  7. Seni snapchate takip ediyorum enerjine hayranım :)

    YanıtlaSil
  8. Facebooku boşadım nihayet...
    Twitter bana göre değil, cümlelerimi kısaltamıyorum :))
    İnstagram aaahhhh o instagram :))) Benide çoğunlukla ergene çeviriyor :))
    Snapchat henüz bulaşmadım ama içim kıpır kıpır ahahaaa :)

    Bloglarımız canımız ama... Onlar bizi affediyor :)

    YanıtlaSil
  9. Sorma Maviannem ben de öyleyim ne olacağız böyle biz?

    YanıtlaSil
  10. Her bloğu olanın zaman zaman yaşadığı bir durumdur. Blog hep affeder. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil