Hafize'nin daveti ile Karum Çim alanda Farkındalık Festivalindeydim,
Hafizeciğim İmza:Karın sayesinde tanışıp da kopamadığım kadınlardan,
Duygularımız karşılıklı,
Onun gözlerindeki sevgiyi görmek bana öyle iyi geliyor ki,
İyi ki yollarımız kesişmiş diyorum,
Tatlı Ela'nın annesi seni seviyorum,
Onun sayesinde iki güzel kadınla tanıştım,
Aysun ve Gonca,
Aysun çalışkan bir Karadeniz kadını,
Evden pasta börek yapıp patikaconceptcookies@gmail.com'a sipariş verdiğinizde evinize ulaştırıyor,
Bayılıyorum böyle üretken kadınlara,
Bir yarım saat görüştük ama onun samimiyetini çok sevdim,
Gonca Karum'da mağazası olan mücevher tasarımcısı aynı zamanda organizasyonda olduğu için fazla sohbet etme imkanımız olmadı,
Çok yoğundu, her şey yolunda gitsin diye oradan oraya koşturuyordu,


Karum Halkla İlişkiler Müdürü Burcu Hanım her standı ayrı ayrı gezip bir ihtiyaç olup olmadığı ile ilgileniyordu,

O nedenle uzun uzun sohbet edemedik,
Buna rağmen gülen yüzü ile herkese tek tek hal hatır sordu,

Çok şık çantalar vardı Müge Collection'da,
Boutiqueby_hk ise şapkalara işledikleri süslerle bambaşka bir hava katmışlardı,


Herkes doya doya eğlendi ve çimlere yayıldı,


Çok şık mavi  kolyeyi de bu rengarenk hanımefendiden aldım,
Hepsi el emeği göz nuru,
Gelincik Tasarım Arzu'ya kedili amerikan servis siparişi verdim
Öyle güzellerdi ki,
Neseliuykucular da ise çok neşeli ürünler vardı 
Tarzın Moda standında Funda Hanımın marifetli ellerinin şahane ürünleri ile doluydu,
Çankaya çocuk korosu bir harikaydı...




ayaSOAPhia'nın yaratıcısı Çiğden Hanımın harika sabunlarına bayıldım,
El yapımı sabunlar öyle süslü, öyle lezzetli görünüyordu ki,
Gerçek pasta ve cupcake sanıp yememek için tuttum kendimi,
ayasoaphia'dan ulaşabilirsiniz Çiğdem hanıma ve harika sabunlarına,
Atölyesi ise;  Ayrancı semtinin sanat sokağı Gerede sokakta,
Ürünlerinin arasında;Dekoratifsabun, Doğalsabun, Kokulutaş ( banyo bombası, banyo tuzu, dudak koruyucu)
Bu arada ikiz mavi gözlü güzeller güzeli bu kızkardeşler sanki Mavianne'nin kızlarıydı,
Bayıldım onlara bıcır bıcır sohbet ettik,
Baloncu ise Festivalin rengiydi,
Bir balon almam için çok ısrar etti ama ben fotoğraf çekmekle yetindim,
Bence festivalin en anlamlı Farkındalık  standı Me-How'dı,
Project Me-How? bilişim destekli hayvan kurtarma projesi,
Bu proje ile ilgili özel bir yazı yazacağım,
O nedenle kısa geçiyorum şimdi,
Ancak tanıştığım çok tatlı gençlerin enerjisi ve gönüllülüğünden çok etkilendim,
Serjenlovedifferent; ihtiyacı olan hayvanlara yardım etmeyi misyon edinmiş, koca bir çorba kazanında minik bir tuz tanesi olmanın kıvancıyla güçlenen ve çoğalan bir kadınla tanıştım bu standda ve hayran kaldım kendisine....
Mira ve Mavi'yi çimlerde yuvarlanırken görmek beni çok mutlu etti,
Sanal ortamda tanıdğım  bu iki prenses oradaydı,
Hemen onların standına doğru yöneldim,
Elvan ve Elvin ile tanışmak için,

Bu iki güzel kadın bana hayatta hiçbir şeyin bir tesadüf değil bir nedeni olduğunu bir kez daha kanıtladı,
Aylin Çiftçi harika bir fotoğrafçı benim eskiden beri blog sayesinde tanıdığım sonrasında ise, Ben onun Mavianne'si o benim Aycim, annesi Sünter ise kızkardeşim oldu,
Stil 7 de birlikte çalışıyor Aylin ve Elvin,
Bu festivalde yolumuz kesişti,
Aylin'den Mavianne'den bahsederken Ünyeli oldukları gerçeği ile öyle bir mutlu olduk ki,
Eski dostlarıma kavuşmuş gibi hissettim kendimi,
Biliyordum bir yerde bir araya geleceğimizi 
O an bu An mış !
 
Elvan'ın yazdığı Aylin'in fotoğrafladığı Hayallerin Defterini elime alıp çimlere oturdum,
Çok keyifle okunan bu kitabı elimden bırakamadım,
Festivalin birbirinden  farklı renkleri arasında bu yaramaz papağan da vardı tabi,
Sağlılı Yaşam Koçu Funda çektiğim snapchat videolarıma dayanamayıp atlayıp geldi ,
snapchat'te maviannefatma 
Olarak bir oraya el atmamıştım sonunda oraya da giriş yaptım :))
Snapchat uygulamaları Funda ile çok eğlenmemize neden oldu,

Sütaş Korosu inekleri ile en ilgi çekici orkestraydı,
29 Mayısta yine aynı yerde ikinci bir festival yapılacak,
Bunu kaçırdıysanız ona mutlaka gidin derim ben....

1 Yorumlar

  1. Çok güzel bir etkinlik olmuş çok güzel kadınlarla birlikte

    YanıtlaSil