Çocuklarımızı emanet ediyoruz servislere,
Okula servisle gitmeyen çocuk çok az sanırım, 
Ankara'da  bu yıl için belirlenen servis ücretleri aşağıda yazdığım gibi,
1-3 kilometre arası en kısa mesafenin ücreti aylık 175 lira,  
23-25 kilometre arası  olan en uzak mesafe ise aylık 390 lira,
Tabi aradaki kilometrelere göre de ücretler belirlenmiş durumda,
Az buz para değil,
Bunun karşılığında ne bekliyoruz veliler olarak?
Çocuğum en güvenilir şekilde okuluna gidip gelsin değil mi?

Geçen gün sabah servisle işe giderken kırmızı ışıkta durduk yanda okul servisi,
3 çocuk ayakta, oturacak yer kalmamış,
Çok sinirlendim görünce,
Belki de bu kadar parayı veriyoruz ama çocuğumuz ayakta gidiyor okula, 
Biliyor muyuz?
Bence bu akşam çocuğunuz okuldan geldiğinde bir sorun oturmuş mu ayakta mı gelmiş okuldan,
Mutlaka bu durumu şikayet etmek gerekir,
Ani bir frende çocukların düşme olasılığı bir yere çarpma ihtimalleri çok yüksek,
Canlarımızı emanet ediyoruz biz o servise, 
Aklınızda bulunsun ben de görmesem aklıma gelmezdi açıkçası,
Akşam gidince soracağım oğluma,
"Serviste oturuyor musun?" diye....

4 Yorumlar

  1. Allah korusun çok tehlikeli. Bence bu konular dikkat edilmeli. Ucunda can tehlikesi dahi olabilir.
    Şimdilik evimize yürüme ile 6 dakikalık bir mesafede çocuklarımı okula gönderdiğim için kendim götürüp, getiriyorum. Çok şükür...

    YanıtlaSil
  2. Onca parayı vermek önemli. Değil sonuçta çocuklarımızın rahatı için birde böyle. Şeyler duyunca çok üzücü. Bilgilendirme için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. çok önemli yazı, bende ona çok dikkat ederim. şu anda kızımı okuluna kendim götürüyorum, ancak yakında servisi bizde kullanmaya başlıyacağız.

    YanıtlaSil
  4. Allah korusun. Soruyorum ben ayakta gitmiyorMuş çok şükür

    YanıtlaSil