BU CAFE'DE TÜM ÜRÜNLER ORGANİK VE EV YAPIMI

Mavi Ev'de her yerde bir detay var bir incelik var,
Zevkli dekore edilmiş sevimli bir mekan,
Minik ayrıntıları fotoğraflamaya doyamadım, 
Figen ve ablası Çiğdem, bu sevimli mi sevimli Şirinlerin evini andıran Cafe’nin ev sahipleri. O kadar güzel bir enerjisi var ki bu harika mekanın, kendimi evimde hissettim. Figen ve Çiğdemin samimi ve içten muhabbetleri ile zaman nasıl geçti anlamadım. Karadenizli hemşehrilerim olmasından mıdır bilemiyorum, sanki yıllardır görmediğim akrabalarıma kavuşmuşum gibi hissettim.
 Mavianne ve Mavi Ev’in yollarının kesişme hikayesini senden dinleyelim mi Figenciğim.
Mavi Eve gelen misafirler sayesinde Mavianne’yi tanıdım. İyi ki tanımışım dünya tatlısı toprağım.  Mavi Eve gelen bazı misafirlerim “buranın Mavianne ile bir ilgisi var mı” diye sordukça Mavianne’yi merak etmeye başlamıştım. Hiçbir şey tesadüf değildir. Cafenin adının “Mavi Ev Cafe” olmasındaki amaçlardan biri de Mavianne ile tanışmakmış. 

Bu harika çiçek kızlar sunuyor kahveleri ve çayları size, bazen ellerindeki tepside çikolata bazen de kesme şeker oluyor. 
Çiçek gibi kafenin her yanında mavi, pembe, yeşil renkler,
İnsana huzur veriyor,

İki kardeşin hayallerinin gerçekleştiği böyle güzel bir mekanın öyküsü nedir?
Aslında bizim Cafe öykümüz biraz geçmişe dayanıyor. İnsan bir şeyi istemeye görsün. 16 yıl sonra nihayet bizi tercih eden bir çocuğumuz dünyaya gelince ne yapacağımızı şaşırdık. Bizi tercih eden diyorum çünkü bunlar indigo ötesi çocuklar. Şimdi 5 yaşında. Bana kızdığında “keşke dünyaya gelmeden önce sizi tercih etmeseydim” diyebiliyor. Şükürler olsun ki bizi tercih etmiş.
Haklısın gerçekten de şimdi ki çocuklar bir harika. Ne istediklerini daha doğmadan biliyorlar sanki. Sanırım Cafenin öyküsü de bu zeki ve yakışıklı ufaklıkla ilgili.
Evet 16 yıl sonra olunca, dediğim gibi ne yapacağımızı şaşırdık. Dostlarımızı çağırıp kutlama falan yapalım dedik. Çocuk doğduğunda parti mi olurmuş ! Oldu işte. Partiye de “Görmemişlerin Oğlu Oldu” adını koymuştuk. Her şey bu partiyle başladı ve arkadaşlarımızın teşviki ile dostlarımıza ve onların dostlarına temalı pastalar ve organizasyonlar yapmaya başladık. Derken hayalimiz Mavi Ev Cafemiz oldu.
 
                          Cafenin dekorasyonunda  zarif ve zevkli detaylar ilgi çekiyor. 
Mavi Ev Cafe’de bize ne vaat ediyorsunuz? 
Size sunulanı değil canınızın çektiklerini bulabileceğiniz bir yer olduğunu söyleyebilirim. Misafirlerimize evlerinin rahatlığını verebilmek ve organik lezzetleri sunmak adına bizi 1 gün önceden aramalarını rica ediyoruz.
 Ne tür organizasyonlara ev sahipliği yapıyorsunuz Mavi Evde?
Doğum günü kutlamaları, sabah kahvaltıları, akşam yemekleri, nişan davetleri olmak üzere  dahil her türlü özel kutlamaya ev sahipliği yapıyoruz.
 
Buraya ilk kez gelenlere hangi lezzetlerinizi tatmalarını tavsiye edersiniz?
Pastalarımızda kullandığımız yoğurda kadar her şey ev yapımıdır. Tereyağımız Karadenizden gelir, yumurtalarımız organiktir. Özellikle cheesecake, tiramisu, peynirli tartımızı tatmalarını tavsiye ederim.
Hafta sonu Mavi Ev Cafe'de ben de tiramisu ve peynirli tarttın muhteşem lezzetini tattım. Kesinlikle tavsiye ederim. Daha önce bu lezzette bir tiramisu yememiştim. Ellerinize sağlık.
Afiyet Olsun. Lezzet ve sunumun peşinden koşanların durağı olmak dileğiyle, herkese sevgilerimi gönderiyorum.

Size nasıl ulaşabilirler, sosyal mecradaki adresinizi verebilir misiniz?
instagram: mavievcafe
facebook : maviev
web sitemiz yapım aşamasında mavievcafe.com
Telefon numaramız: 0 312 241 51 54/ 0 533 515 79 09
Mavi Ev Cafe'nin Adresi: 
Prof.Dr.Ahmet Taner Kışlalı Mah. 
2760 Cad. 1072 Sok.
No: 3B Çayyolu/ANKARA 
Cafenin bir bölümü çocuklar için düzenlenmiş. Dışarıdan Şirinlerin Evi gibi görünen bu şeker evin içerisinde ise; çocukların güzel vakit geçirebilmesi, eğlenebilmeleri için mini mutfak, kızılderili çadırı ile, çeşitli cazip oyuncaklarla bezenmiş, harika bir oyun alanı var.
Rengarenk sevimli bir ortamda kaliteli ve güleryüzlü  hizmetin adresi olarak Mavi Ev Cafe'ye yolunuz düşerse memnuniyetinizi garanti ederim.
Gittiğinizde Mavianne'nin selamını da götürmeyi unutmayın :))
Belki de orada sizlerle buluşmalar ayarlarız, 
Birbirimize tecrübelerimizi aktarırız, kitap, film sohbetleri ederiz,
Neden Olmasın?

3 Yorumlar

  1. Mavi Uğurludur maviannem:) mavi ev cafe ye hemen gitmeliyim

    YanıtlaSil
  2. Bayildiiiiiim maviannecim.hic bir sey tesaduf degildir evet buna sonuna kadar inananlardanim:*

    YanıtlaSil