Tesadüflere inanmayanlardanım,
Evet biz tesadüf sanıyoruz hayatta karşımıza çıkan sürprizleri,
Zaman geçtikçe ise bir nedeni olduğunu görüyoruz,
Geç tanıdığım ve gönülden sevdiğim kardeşim Senem,
Aynı burçtayız onunla bugün doğumgünü,
Birçok ortak noktamız var,
Birlikte yaptığımız gelecek planlarımız var,
Şu anda o zaten bayağı yol aldı,
 "Mişo Pasta Evi"ni  ve Seni Gidi Mişo'yu hayata geçirdi,
Hayallerine ulaşmak için çabalayan herkesi çok takdir ediyorum,
Bu güzel insanı tanıdığım için de çok mutluyum,
Bana çok şey kattı, sevgisini de yüreğimde hissediyorum her zaman zaten
İYİKİ DOĞDUN PASTACI KIZ

4 Yorumlar

  1. bende her tesadüfün bir sebebi olduguna inananlardanım :) dostlugunuz daim olsunnn.mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  2. Bitanesiniz siz.hayatimda yeriniz apayri.teseduf degil sebepleri var kesi likle:) cok cok tesekkurler cok seviyorum sizi.insanin boyle dostlarinin oldugunu bilmesi harika.uzaklarda cok mutlu ettiniz beni :*

    YanıtlaSil
  3. Siz harika bir ikilisiniz... Dilerim tüm hayalleriniz gerçekleşir...
    Senem'in doğum gününü tekrar kutlarım...
    Sizleri öpüyor ve kucaklıyorum. Bu arada artık Ümitköy'e yaklaştığınıza göre sık sık bekliyorum. Biliyorsunuz çayım her daim taze :)

    YanıtlaSil
  4. Heyyfi cok tesekkur ederiiim.bir bulusma ayarlayalim en yakin zamanda

    YanıtlaSil