Tüm sene yaz tatilini beklerdi tüm aile,
Anne, baba ve çocuklardan ibaret değildi Ali'nin ailesi, dedesi ve babaannesi de onlarla yaşardı,
2 oda bir salon evde sıkış tepiş huzurla yaşarlardı aslında,
Ali severdi kadeşi Elifle birlikte o tonton babaannesinin yanında yatmayı,
Hatta kavga ederlerdi" bu gece ben yatacağım sen yatacaksın" diye,
Ama Ali en çok babasının "hadi bakalım çadıra gidiyoruz" demesini beklerdi yaz gelip de havalar ısınınca,
Özdere'de bir köyde yaşarlardı, babası orada küçük bir dükkanı olan su tesisatçısıydı,, 
Annesi ise çok becerikli, eğlenceli mutlu bir kadındı, kocasını çok severdi, çocukları onun hazinesiydi sanki üzerilerine titrerdi,
O nedenle de Ali ve Elif mutlu çocuklardı,
Dede ve babaanne de hayatlarına renk ve anlam katıyordu, 
Babaannesi  daha 5 yaşında olan Elife okuma yazma bile öğretmişti,
Ali ise ilkokul ikiye geçmişti o yaz,
Dedesinden balıkçı düğümünü atmasını, balık tutmasını, yüzmeyi, dalmayı öğrenmişti geçen yaz çadıra gittiklerinde,
Çadırı Özdere sahilinde kurarlardı,
Çadır denildiğine bakmayın, annesi orayı köydeki evleri gibi şipşirin bir yuvaya çevirirdi,
Evdeki televizyonlarını bile getirirlerdi,
Köydeki küçük bahçelerinde yetiştirdikleri biber ve patlıcanı iplere dizerdi annesi ve kurusunlar diye önlerindeki tele asardı,
En sevdiği arkadaşı Muratlar da tam yanlarındaki çadırda komşuları olurdu,
Her sabah onunla denize koşmak çok eğlenceliydi, Elif ve Murat'ın erkek kardeşi Yasin onlara yetişmeye çalışırlardı........
İşte böyle bir hikaye yaşanıyor olabilir bu çadırlarda,
Belki de apayrı farklı hayatlar yaşanıyor,
Ama ben orada, isterse bir kadının çadırı bile bir saraya çevirebileceğini yuva haline getirebileceğini gördüm,
Seven, mutlu olan kadın sevdiklerini de mutlu etmek için çaba sarf eder,
Ben bu çadırda UMUT gördüm, NEŞE gördüm, Birbirini seven insanlar gördüm.....

4 Yorumlar

  1. Merhaba, hikayeyi sevdim. Keşke orada oynayan çocukların fotoğraflarını da ekleyebilseydin. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Bayılırım yaşadıkları yeri böyle güzelleştiren insanlara...

    YanıtlaSil
  3. bende maviş maviş bakan güzel yürekli bir kadının duygularını gördüm. Şartlar ne olursa olsun sevgi alan sevgi verir.Çok beğendim çok

    YanıtlaSil