Bizim millet çok alem vallahi,
Nereden bulurlar bu cümleleri,
Karanfil sokaktan geçerken iki adımda bir, "kahve ve  fal 5 tl "diye gençler sizi kafelerine davet ederler,
Son günlerde biri ise, "fal bakılır 2 yıl garantili" diyordu,
Hatta bir diğeri "fal bakılır kısmet açılır" diye sesleniyordu sokaktan geçenlere,
Gülüp geçiyoruz her seferinde,
Özellikle de, bugün hangi değişik çağrı cümlesi kuracaklar diye de merakla adımlarımı yavaşlatıyorum geçerken,
Fal merakı en çok kaç yaş civarında vardır,
Ben hatırlıyorum da üniversitedeyken bir ara arkadaşlarla kahve fallarına, falcılara merak duymuştuk,
Bir arkadaşımız kara sevdaya tutulmuştu,
Acaba şu çocuk falımda çıkacak mı? O da bana aşık olacak mı? diye sürekli kahve içip fal baktırırdı,
Ben ise üniversiteyi bitirdiğim günlerde,
Fala meraklı arkadaşımla onun memleketindeki ün yapmış bakla falı bakan bir kadına gitmiştim,
En çok da işe girebilecek miyim diye meraktaydım,
Yere bağdaş kurup oturmuş olan kadın baklaları elinde şöyle bir tuttu ve yere açtığı mendilinin üzerine fırlattı,
Bir müddet onlara dikkatlice baktıktan sonra,
Bana dönüp, "sen güzel bir işe gireceksin, devlet kapısında" demişti,
İşe girersen bana tatlı getirmeyi unutma diye de tembih etmişti,
Ben gülüp geçmiştim,
Daha sonra unutup gittim tabi bu falcının kehanetini,
Karanfilde kahve falına davet eden gençleri görünce hatırladım o falcı kadını,
İlk ve son profesyonel fal deneyimimdi,
Güzel bir şey söylemişti ve gerçekleşmişti ancak, ya kötü bir kehanette bulunsaydı,
Bu hayatımı etkileyebilecekti belki de,
O nedenle hep korkarım faldan ve falcılardan....

11 Yorumlar

  1. Benimle yaşıt bir arkadaşım var (25) her seferinde karanfilden geçerken, gidelim diye ısrar eder. O içer, ben içmem onu beklerim. Ve en çok şaşırdığım oturacak boş masa yok bu tür yerlerde full çekiyor.. :D

    YanıtlaSil
  2. 2 yıl garantili demek :) Karanfil her daim fal severlerin mekanı. Astroloji haritalarıma ben de yazayım bari :)

    YanıtlaSil
  3. haha çok komikler ya:) 2 yıl garanti, çıkmaz ise para iadesi var mı peki?
    sokaklarımız pek renkli pek:)
    Severim falı ama bahanesidir aslında o muhteşem arkadaş sohbetlerinde içilen acı kahvenin...

    YanıtlaSil
  4. Neredeyse TSE garantiliymiş.
    Ben de bir iki kez baktırmıştım ama Karanfil'deki gibi garantili değildi:)

    YanıtlaSil
  5. ha haaaaa tatlıdır yaaaa orda falcılar. yaa ne falcılar var di mi. hayatını okuyolar. bak ankarada bi teyze var valla bak, adını unuttum şimdi, kavaklıderede olmalı, inan ona kuyruk oluyolar.

    :)

    YanıtlaSil
  6. Bu güne kadar ne baktım ne de baktırdım korkunç konular :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel şeyler söyleyecek bir falcıya hemen gidebilirim. Fotoğraf makinem çalındı, can dostum bana küstü.Diğer şeyleri söylemeye gerek yok..

    YanıtlaSil
  8. Fala inanma falsızda kalma demişler hoş demişler...
    Severim dinlemeyi. İşime geleni beklemeye başlar. Gelmeyeni de fallar çıkmaz der geçiştiririm :)))

    YanıtlaSil
  9. maalesef hepimizin vardır fal deneyimi ama bir kere arkadaşımın isteğiyle gittiğimiz falcı bana çok kızmıştı. Neden benimle dalga geçtin, sen inanmıyorsun (yolda giderken dalga geçmiştimde). Senin karşına kim çıarsa hemen evlen demişti. Tabiki öyle yapmadım ama şaşırmıştımda :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba artık seni takipteyim :)
    Bizde arkadaşkarla keyfine fal bakmaya bayılıyoruz :)

    YanıtlaSil