1966 yılının 30 Kasımında dünyaya merhaba demiş ABİM,
Annem ve babam daha 1 yıllık evlilermiş,
Annem 20'sinde babam 25'inde,
O zamanlar bu yaşlar hiç de genç değilmiş çoluk çocuk sahibi olmak için,
Şimdilerde olsa "aaa çocuk yaşta çocuğu olmuş" tepkisi verilir,
Abim gelince mutlulukları daha da artmış,
Babam üstüne titremeleri ile annemi biraz bezdirmiş ama, "yumurta içi" oğulları çok yakışıklı ve akıllıymış,
3 yaşında zehir gibi bir erkek çocuğu olarak evde saltanat sürerken,
Ben aileye katılmışım,
Kendinden emin bir çocukluk yaşayan abimin beni kıskandığına dair bir hatıram bulunmuyor,
Aksine ben onu kıskanırdım her zaman,
Okulun en başarılısı,
Mandolin çalar,
Halk oyunu oynar,
Bilgi yarışmalarına katılır,
Tiyatro yapar,
O kadar çok yönlüydü ki,
Tüm okul hayatım boyunca onu gıptayla izledim,
Ne zaman ki, üniversiteyi kazanıp İstanbul'a göç etti,
İşte o zaman özlem duydum, ben de kazanmalıydım üniversiteyi İstanbul'a gitmeli ve onun okulunda okumalıydım,
Hep bunu istedim,
O inşaat mühendisliği okuyordu,
Ben ise mimar olmalıydım,
Hayat bizleri ayrı yerlere savurdu,
Kısa bir süre için Ankara'da buluşturdu,
Sonra bir rüzgar esti ve onunla yine ayrıldık,
Her zaman bir abim olduğu için gurur duydum,
Onun  başarıları ile övündüm,
Uzakta olsak da birbirimizden, 
Kardeş olmak gönül bağımızın hiç kopmayacağını bilmek ayrıcalıklı bir duygu,
Abicim iyiki doğmuşsun,
Senin kardeşin olarak doğduğum için çok şanslıyım,
Senden çok şey öğrendim,
Ailenle birlikte çok mutlu olmanı diliyorum,
Allah herşeyi gönlüne göre versin,
Sen herşeyin en iyisine layıksın,
İMZA: Kızkardeş

9 Yorumlar

  1. Ah canım ne güzelde anlatmışsın, bende isterdim abim olsun : ) Büyük abla benim Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Eminim abin de seninle gurur duyuyordur Mavianne. Sevginiz köklü, kocaman bir ağaç olmuş.Nice yıllara.

    YanıtlaSil
  3. Doğum günü kutlu olsun abinin,Mavianne...hep beraber mutlulukla yaşayın...30 kasım 2001 yani yine bugün benim oğlumunda doğum günü,akşam kutlamadan sonra yazacağım ayrıntıları...

    YanıtlaSil
  4. abin de çok şanslı bence, kaç tane kızkardeş böyle ince bir doğumgünü kutlaması yapar :)

    YanıtlaSil
  5. Doğum günü kutlu olsun abinin. Sevdikleri ve sevenleriyle birlikte geçireceği mutlu bir ömrü olsun.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Kankimmm, nice salıklı , mutlu , sevdikleriyle birlikte çooook keyifli bir ömür diliyorum abine... Birlikte geçireceğiniz güzel anlarla birlikte...Hatta tanışmıştık değil mi?
    not. Senin ve leylak dalının yazıları sayfama neredeyuse bir gün sonra düşüyor. Leylakcım çok uğraştı ama çözemedi sorunu...

    YanıtlaSil
  7. mutlu yıllar abiciğine :) ne şanslı senin gibi bir kızkardeşe sahip olduğu için :) sevgiler ablam...

    YanıtlaSil
  8. mutlu yıllar abinize...çok içten bir doğum günü hediyesi olmuş bence :)

    YanıtlaSil
  9. 'canımgüzelim', aldığım en güzel doğum günü hediyesi oldu bu benim için.

    harikasın 'bahardalım', 'elmaçiçeğim' benim. seni hasretle kucaklıyorum..
    bilir misin asıl ben seni çok kıskanmıştım:) ve aksiliklerimle sana da çok çektirdiğimi de hatırlıyorum..

    bütün o hatırlıyamadığın huysuzluklarım için senden özür diliyor, kelimenin bütün anlamlarıyla "bu kadar güzel" bir kardeşe sahip olduğum için Rabbimize Mekke'lerde dua ediyorum... Allah kavuştursun ayrı düşen kardeşleri diyorum..

    SENİ ÇOK SEVİYORUM.

    Doğum günümü kutlayan değerli arkadaşlara, bloggerlara da çok teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil