Mimler birikti :((
Toplu olarak cevaplıyorummmmm !!!!
Öncelikle hemen cevap veremediğim için özür diliyorum,

İlk olarak Gümüşay'ın kitap Mim'i: Elif Şafak/Kağıt Helva- Alıntılar Kitabı'nın 55.sayfası,
"Göçebelik hesap edilebilen bir şey değil;sürekli bir oluş halinde, yani bir tür o-la-ma-yış halindesinizdir. Yahut da durmuşsunuzdur, demir atmış bir kimliğe, bulmuşsunuzdur yerinizi;olmuş, konmuş, yerleşmişsinizdir..."

Çok orjinal oldu bu kitap ve alıntı,
Tam da taşındım, yeni odamda ve yeni masamdayım,
Kondum, yerleştim...
Bir Mim de; http://denizkayra.blogspot.com/ dan geldi,
Mim konusu: “Şimdi sizden anılarınızla, anılarınızın değeriyle ve onları yüklediğiniz eşyalarla ilgili bir yazı yazmanızı istiyorum”.


Arkadaşlarımla huzurlu ve neşeli geçirdiğim saatler,

Beni düşünerek aldıkları güzel ve anlamlı hediyeler,

Benim için çok önemlidir,

Onları her kullandığımda onlarla birlikte olduğumu düşünürüm,

Ayrıca, çocuklarımın bebeklik videolarını izlediğimde canlanır bir bir anılar gözümde,

Eskiden de albümlere bakardım,
Albümde fotoğraf bakmaya bayılırım hala da,

Benim için anılar değerlidir,
Onlar bizim geçmişimiz,
İyi kötü hayatımızdır....

Özlemin Mim'i

Okumana gerek olmayan kitaplar:
Yoktur sanırım öyle kitaplar. Okumam gereken ve okuyamadıklarım öyle çok ki...

Daha önce okuman gereken kitaplar olmasaydı okumak isteyeceğin kitaplar: Bin Muhteşem Güneş-Khaled Hosselini, Kukla-Ahmet Ümit


Uzun zamandan beri okumayı düşündüğün kitaplar:
Siz arkadaşlarımın şiddetle tavsiye ettiği kitapları okumayı seviyorum.

Uzun zamandan beri arayıp bulamadığın kitaplar: Bulamadığım kitap olmadı bugüne kadar.

Şu anda üzerinde çalıştığın konu ile ilgili kitaplar:
Çevre konusunda çalışıyorum ancak, her tür kitabı okurum.

Her olasılığa karşı elinin altında bulunmasını arzuladığın kitaplar:
Acil durum kitapları mı var da ben bilmiyorum :)))

Belki bu yaz okumak için bir kenara kaldırabileceğin kitaplar : Hımmmm....Siz blogcu dostların tavsiye ettiği kitapları alacağım.

Kitaplığında öteki kitaplara eşlik etmesi için gerek duyduğun kitaplar: Mesela sevdiğim yazarın her çıkan kitabını almak isterim. Diğer kitaplarına eşlik etsin diye.

Sende beklenmedik ve çılgınca bir ilgi uyandıran, üstelik buna haklı bir gerekçe bulamadığın kitaplar: Safiye Sultan serisi kocaman 3-4 cilt kitabı su gibi okuyup bitirmiştim. Niye sevdim, neden bu kadar ilgimi çekti?

Çok uzun zaman önce okunmuş olsa da şimdi yeniden okumak isteyeceğin kitaplar:
Aşk, Mutluluk.

Hep okumuş numarası yaptığın ama artık gerçekten oturup okumanın zamanı geldiği kitaplar:
Her ramazan ayında bir miktar okuyorum ama tamamen hatmedemedim malesef bu nedenle; Kuran-ı Kerim Tefsiri diyorum bu soruya.

Tüm bu mimleri herkes yaptı zaten,
Ben tembel çıktım,
O nedenle kimseyi mimlemiyorum,
Arzu eden cevaplayabilir...

10 Yorumlar

  1. Toplu cevaplarla da daha bir başka oluyor bu mim:)
    Bin Muhteşem Güneş,harika bir kitaptır.Okumayana şiddetle tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  2. Anılarla ilgili yazdıklarınızı beğendim en çok, ben de en çok albümlere bakmayı severim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Allahımm o fotoğraftaki kitap ayraçlarından ben de istiyorummmm:(

    YanıtlaSil
  4. Hay allah ne yazsam bir sürü mim:))
    seviyorum mimleri çünkü tanımaya fırsat yaratıyor:))
    çok sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  5. Benim icinde anilar cok degerlidir maviannem.Teyzemin bana taa ortaokul yillarinda peceteye yazdigi yaziyi hala saklarim:)
    Elif Safak in bu kitabini bende merak ediyorum ozellikle ciltlenmesi cok orjinal farkli olmus.
    opuyorum

    YanıtlaSil
  6. Ben kitap ayraçlarına bayıldım.Hemen kendime yapıcam.Ben de mimleri seviyorum.Hepimizin farklı bakış açılarını,yaşadıklarımızdan ipuçları veriyor.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Kankiii o kitap ayraçları beni benden aldı götürdü... Gümüşay yapacağını söylemiş, nasıl yaptığını sayfasında yayınlar nasıl olsa:))

    Toplu mim olayı süperdi seninki tam Mim bohçacılığı olmuş valla...

    YanıtlaSil
  8. Kitap ayraçları çok güzel gerçekten de.
    Bak ne güzel olmuş bütün mimler bir sayfada.
    Sevgiler Mavi Annecim:)

    YanıtlaSil
  9. mim üzeri mim üzeri mim olmuş bu :)

    kullandığın görseller dikkatimi dağıttı :)

    YanıtlaSil
  10. bayağı mim birikmiş okumasıda zevkli oldu benim için:))
    dostlarımızın aldığı hediyeler benim içinde çok önemlidir kullanırken düşünmek hissi güzeldir:))

    YanıtlaSil