Bayramın son günü attık kendimizi dışarı,
Sinemalarda çocukların beğendiği bir film olmadı,
Biz de oyun salonuna gittik,
Dart oynadı bizimkiler,
Ben de onları fotoğrafladım,
Sinema gişesinde epey bir kuyruk vardı,
Babaları ile vakit geçirmeye bayılıyor bizimkiler,
Film izleyemeyince sinemada,
DVD alıp evde sinema keyfi yapalım dedik,

Aşağıdaki filmi seçtim,
"Aramızda Casus Var"
O kadar iyi oyuncu var filmde,
DVD'nin üzerinde muhteşem bir komedi yazıyor,
Biz de eğlenceli birkaç saat geçirme umudu ile alıp eve geldik,
Sonuç: tam bir hayal kırıklığı
Korkunç kötüydü,
Senaryo berbat ise, oyuncular da heba oluyor,
Brat Pitt, George Clooney, John Malkovich
Sakın alıp izleme hatasına düşmeyin bizim gibi :))
Tatil sonrası işe başlamak zor oluyor tabi,
Aralık ayı benim için çok yoğun bir ay olacak,
Çok çalışmak gerek,
Ankara fena halde soğudu,
Sıkı sıkı giyinin dışarı çıkacaksanız,
Bizim ofis çok sıcak oluyor,
Akşam çıkınca resmen donuyorum,
Hasta olmasam iyi....

13 Yorumlar

  1. Film konusunda benim de bir kaç kötü tecrübem oldu.
    Tatil dönüşü iş gerçekten zor oluyor. Ama onsuz da olmuyor. mutlu sağlıklı günler.

    YanıtlaSil
  2. Maviannecim,
    bizim mekanlardan birine gelmişsin:)Optimum dimi orası.
    Valla gümüşayla atlar 5 dakikada gelirdik yanına:))
    Ama bir tavsiye lütfen neşeli hayatları Gordion avm 1 nolu salonda izleyin...
    Çocuklar çok tatlılar...Allaha emanet olsunlar.
    Sesini duymak çok ama çok keyifliydi.Kocaman öptüm sevgiyle.

    YanıtlaSil
  3. Bayramlar tatiller iyi de bitişi beni de sarmaz :)ama iyi ki arada böyle nefes alma durumları oluyor.Evet bazen oyunculara bakıp insan aldanabiliyor.Çokk sevgiler canım öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. aman bu delikanlı da kim:):)anne genç ve güzel delikanlı yakışıklı ohhh film seçenekleri az olduğunda en keyiflisi dvd oluyor soğuk kış günlerinde..

    YanıtlaSil
  5. Ağzında papates olan poz süper, filmi bende beğenmemiştim, bu arada bizim evde de bir bebek var play station düşkünü :)

    YanıtlaSil
  6. MAVİANNE YOKLUĞUM HASTALIKTAN DOLAYI, ÇOK KÖTÜ GRİP OLDUM AMA NE GRİBİ BİLMİYORUM...
    BENİM ODANIN DUVARINDA DA BU SENEYE KADAR KOCAMAN DART VARDI, EKİM'LE BİZ DE OYNAMAYI SEVİYORDUK AMA DUVARI DA BU ARADA DELİK DEŞİK ETTİK, BADANA YAPILINCA TÜM ZEVKLERİMİZE KET VURMAK ZORUNDA KALDIK...
    AHMET CAN BU ARADA ÇOK CİCİ VE MUZUR GÖRÜNÜYOR, KEMAL FAHİR DE ŞAPKAYI ÇIKARMIŞ, SÖYLE ONA HAYRANLARI ONU TAKİP ETMEYE DEVAM EDİYOR:))
    DİKKAT ET HASTA OLMAMAYA ÇALIŞ, HİÇ TAVSİYE ETMEM İĞRENÇ BİR OLAY, YANİ ÇEVRENDEKİ İNSANLAR ETRAFINDA PERVANE OLUYOR, NE YAPACAKLARINI ŞAŞIRIYORLAR, HEP SENİNLE İLGİLENİYORLAR AMA TADINI ÇIKARACAK KEYFİN OLMUYOR, BİR DE İNSAN HASTAYKEN ÇOK ATIL KALIYOR, HELE ANNELERİN HASTALANMASI EVİN FELÇ OLMASI DEMEKTİR...
    HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN

    YanıtlaSil
  7. Bugün iyice üşüdüm ben sabah Maviannem Ankara kuru soğukla kendini belli etti.Hele tatil dönüşü sendromu,ben bir de kaymak hasta diye onun öncesinde de evdeydim.Sürünerek başladım işe.

    YanıtlaSil
  8. Aralık ayının seni fazla yormaması dileğiyle,tatil sonrası bende hala adapte olamadım :( çok öpüyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. vallahi banada zor geldi tatil sonrası aralık sene sonu işler yoğun oluyor. bakalım. kolay gelsin sana

    YanıtlaSil
  10. güzel günün ardından feci kötü bir film kötü olmuş ama olsun
    kendine çok iyi bak sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  11. kanki bizde hala akşamdan akşama yanıyor kaloriferler ama geçen yıl binaya mantolama yapıldı sanırım onun faydasını görüyoruz.
    Evde film izlemekde güzel ama biz konuşmadan duramıyoruz ki :)))
    Balkahvecimin dediği gibi Neşeli Hayat ilk görülecekler arasında. Öptümm

    YanıtlaSil
  12. cocuklar buyumus gormeyeli:) bizimkiler de babalarıyla birlikte oyunlar oynamaya bayılırlar,kolay gelsin sana canım sevgiler

    YanıtlaSil
  13. maviannem,
    fotograflarin gittikce güzellesiyor farklilasiyor bu ne güzel bir sey böyle ;)

    YanıtlaSil