Bu akşam eltimler bizdeydi,
Mahocum dün "Modern Türk Mutfağı"adında bir yemek kitabı ile eve geldi,
Fotoğraflarla anlatılan yemekler bizi fenalaştırdı,
Kitaptaki yemeklerden yapmak farz olmuştu,
Biz de Ayşe Ablaları davet ederek uygulamaya geçelim dedik,
Menümüz:
Tavuk çorbası,
Kuzu Tandır, yanına mantar ızgara,
Kabak graten,
Zeytinyağlı biber dolması,
Karidesli Makarna,
Profitrol,




Misafirlerimiz yemeklerimizi çok beğendiler,
Mahocum çok yardım etti,
Tandır, Karides sosu, salata onun maharetli ellerinden çıktı,
Önemli olan aile ile birlikte neşeli bir iftar yapmaktı,
Güzel bir yemeğin ardından çayımızı içtik,
Meyvaya zor yer açıldı,
Ramazanda ben normal zamandan daha az yiyorum,
Çorbadan sonra doygunluk hissediyorum,
Tabi aç karna hazırladığımız için yemekleri,
Hiç doymayacakmış, yemekler yetmeyecekmiş gibi çokça yapılıyor,
Yorulduk ama değdi,
Lezzetli bir yemekti,
Bu fotoğraflara iftardan sonra bakmanızı öneririm :))

21 Yorumlar

  1. sofra şahane tabaklarada bayıldım üstelik çok açımm ımmm ellerine sağlık

    YanıtlayınSil
  2. afiyet şeker olsun o bonus kafa ne şeker biri mavişim

    YanıtlayınSil
  3. Mavisim,
    iyiki iftardan sonra bakmisim bloguna:)
    Sen gerci uyarmissin da insan o uyariyi basa yazar yani:))
    Cok leziz duruyor yemekleriniz.O yemekleri lezzetli yapan hep beraber yenmesi.Ailenin bir araya gelip o sicacik ortami olusturmasi aslinda. Onun icin Iftar sofralari hep güzeldir.Menü ne olursa olsun.
    Ama esine de kocaman bir bravo. Ben Tandirin evde yapilabilecegini bile bilmiyordum dogrusu:)

    YanıtlayınSil
  4. menü dehşet! bilinenin aksine harika valla..afiyet olsun:)

    YanıtlayınSil
  5. Oyyy oyyyy :)
    Eline sağlıkkk..

    YanıtlayınSil
  6. ablacim yine sen ve iftar sofralarin mmm
    supersin

    Allah kabul etsin

    YanıtlayınSil
  7. yemekler çok güzelll sabah sabah ama açım...
    senin dostluğunu bilmeyen mi var mavianneeee

    YanıtlayınSil
  8. Harika bir menü ve çok şık sunumlar,ellerine sağlık canım,yiyenlere afiyet şifa olsun!!!

    YanıtlayınSil
  9. ay deliricem allahım bütün becerikli ve zevk sahibi blogırlar beni buluyo yaaa:((
    valla süper menü de çok güzel, sofranda çok şık ellerine sağlık
    hay allahım menüye bak yaaaaaaaaaa!!
    eskiden bi karnıyarık bi plav falan olurdu anacım
    bu ne marifet böyle:))
    kıskanıyooooom!!

    YanıtlayınSil
  10. Ellerinize sağlık.Sofra muhteşem görünüyor.

    YanıtlayınSil
  11. kankiii, nasıl bi mönü bu. Deniz ütünlü makarnaya bayılırım. Benim de bu hafta misafirlerim var, esinlenicem senden. Çook öptüm

    YanıtlayınSil
  12. afiyet olsun.süper görünüyor hepsi.ellerinize sağlık.

    YanıtlayınSil
  13. MAALESEF SABAH SABAH BAKTIM VE BİRDEN ACIKTIM, ÜFFF YAAA NE GÜZEL BİR SOFRA O ÖYLE...
    İFTARA DAVETLİ OLMAK DA, DAVET VERMEK DE ÇOK KEYİFLİ BİR OLAY...
    EPEY BİR UĞRAŞMIŞSINIZDIR BU GÜZEL SOFRAYI HAZIRLAMAK İÇİN...
    SEVGİLER...

    YanıtlayınSil
  14. iftardan önce baktım yemeklere.olsun zaten şunun şurası kaç saat kaldı ki :-)

    YanıtlayınSil
  15. çok güzel sofra ellerine sağlık,
    Mahir yardım eder demiştim:)
    sevgiler.

    YanıtlayınSil
  16. Eh be gülom o uyarı başa yazılırdı değil mi? :))
    Yalnız bak maşallah da dedim bilesin yemek takımlarına bayıdım :) Bende istiyorum yaaa ://

    YanıtlayınSil
  17. Fatocum döktürmüşsün yine, masa harika görünüyor, ellerine sağlık...

    YanıtlayınSil
  18. keşke uyarıyı en başa yazsaydın maviannecim:)gerçi bende iftardan sonra baktım ama offlayıp durdum,hele lokumu görünce tühhh dedim evde kalmadı..sofranız da neşenizde daim olsun..

    YanıtlayınSil
  19. puhh sansliyim iftardan sonra bakmisim fotograflara :D :D

    üstelik catal bicak takiminin bicak kismi ne ilgincmis!

    YanıtlayınSil
  20. Masa harika... yemeklerden önce..masada ki..dostluk havası harika..

    Sevgiler..

    şekerkokulu kızım ve ben :)

    YanıtlayınSil
  21. Kalabalık ve yemek dolu masalara bayılırım , çoook güzel bir iftar olmuş , blogunu zevkle izlemeye alıyorum ;)

    YanıtlayınSil