Ufak tefek hediyeler aldım, çocuklara eşime,

Maksat sürpriz olsun, sevinsinler,

Amannn, dün heryer nasıl kalabalıktı,

Başım döndü resmen,

Öğleden sonra izin aldım, çikolatalı pasta ve iç pilavlı tavuk,

Rus salatası, patates salatası yaptım,

Bu yıl ailece yemek yedik,

Kalabalık sofralara alışkın çocuklar,

'Annee, misafir gelmiyecek mi? Neden bu kadar süsledin ki o zaman' dediler,

Önemli olan da bu değil midir, sizce de,

Kendimiz için de hoş şeyler yapmak,

Yemekten sonra babaannelerin ellerini öpmeye gittik, yeni yıllarını kutladık,

Anne anneler de geldi, sonra da bizde çerez yiyip var mısın, yok musun izledik,

12 den sonra Sezen Aksu konseri izledim, çocuklar babaları ile play station oynadılar,

Aman Allahım tüm yıl mı oynayacaklar şimdi !!! bunu hiç düşünmemiştim,

Ben ise, kitap okuyup müzik dinleyerek girdim yeni yıla,

Tabiii, kırmızıyı unutmadık değil mi kızlar :)))

Bugün evde miskinlik yaparak geçiriyoruz günümüzü,

Yarın malum işbaşı,

En kötü günümüz böyle olsun,

HUZURUMUZ HER DAİM BAKİ KALSIN

10 Yorumlar

  1. kankiiii benim ruh ikizim, bu başlığı koyacaktım yazıma sonra kısa kestim , az kaldı pişti oluyoduk, aslında güzel de olurdu. Yeni yılı karşılamak için en güzel adres evdir. Mönümüz de birbirine çok benziyor. Bir tek pastaya üşendiğm için hazır aldık. Öptüm snei çooooook

    YanıtlaSil
  2. Bizde yeni yılı evde karşıladık ama aramızda bir fark var ben bugün işteyim :)

    Bizde güzel sofralar kurup, monopoly oynadık.
    Sonrada uyuduk. Eşim ve oğluma hediye almıştım onlarda bana yaşasınnn :)

    YanıtlaSil
  3. Yeni yılınızı en içten dileklerimle kutlarım,ailecek sağlıklı,mutlu,huzurlu , hoş sürprizlerin,yepyeni projelerin hayata geçirildiği ,yüzünüzden o tebessümünüzün eksik olmadığı bir yıl dilerim.

    Flame hanımada işinde başarılar dilerim.Olsun yepyeni günü işte geçirmek de güzel.Allah sağlık versin.lale ablaya da sevgiler.görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  4. ne güzel karşılamışınız ailecek Allah mutluluğunuzu daim etsin nazarlardan korusun,bizde herseneki gibi evdeydik çoçuklarımızla ve samsun kayseri tel görüşmeleri yaptık,tekrar seni ve çoçuklarını öpüyorum eşine selamlar Salih ağbiyinde selam söylüyor sevgiler,
    (yemek menümüz kayda değer birşey yoktu)

    YanıtlaSil
  5. AHMET CANNNNN TOMBALA OYNAMAK İÇİN BİZE GELSEYDİN KEŞKE BİR BEN VE EKİM'İN ANNESİ VARDI BÜYÜK OLARAK HEP ÇOCUKLAR VARDI EVDE VE ÇOCUKLARLA TOMBALA OYNAMAK RUS RUETİ OYNAMAK KADAR KEYİFLİ VE HEYECANLI OLUYOR...
    MAVİANNE BUGÜNKÜ SÜRPRİZİN ÇOK HOŞUMA GİTTİ...
    SEN DE HAYATIN BOYUNCA GÜZEL SÜRPRİZLER VE AKLINA GELMİYECEK HOŞ MUTLULUKLAR YAŞA EMİ...
    AİLECEK YENİ YILINIZ TEKRAR MUTLU OLSUN, ALLAH DAHA GÜZELİNE ERDİRSİN HERKESE
    AMA BEN FAZLA YAŞLANMIŞIM GALİBA RESİMLERE BAKTIM DA ÇOK YORGUN GÖRÜNÜYORUM...
    ANNE BABALARINIZIN DA YENİ YILLARINI KUTLARIM VE ELLERİNDEN ÖPERİM...
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  6. kardeşimle geçirdik biz de yeni yılı ama bir hevesle hazırladığım sofra 2 -3 aileyi daha idare ederdi. Kendimiz için sofra kurmanın keyifli olduğunu düşünüyorum aynı şekilde

    YanıtlaSil
  7. kardeşimle geçirdik biz de yeni yılı ama bir hevesle hazırladığım sofra 2 -3 aileyi daha idare ederdi. Kendimiz için sofra kurmanın keyifli olduğunu düşünüyorum aynı şekilde

    YanıtlaSil
  8. Mavianne sağlıklı,mutlu seneler diliyorum,sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Canım ne güzel huzurlu bir yılbaşı geçirmişsin. İmrendim sana. Ben bundan sonra hiçbir yılbaşında Ankara'da olmama kararı aldım.
    Birlikte geçirdiğimiz yemek ve hediye organizasyonu için tekrar burdan da teşekkür ediyorum canım.

    YanıtlaSil
  10. iyi seneler herkese

    YanıtlaSil