Herkesin vardır değil mi bir miskinlik hali,
Yataktan çıkmak istemezsin,
Malesef çalışan bir kadınsan mecburen kalkıp işe gidersin,
Ancak, oturduğun masaya çakılmış gibi kalıp,
Gözün PC'de, önünde dosyalar açık,
Kulağında müzik, elinde kahve veya çay,
Tüm gün oturursun,
Anlattığım kişi, tahmin ettiğiniz gibi benim,
Öğle tatillerinde bizim buraya civardaki alışveriş merkezlerinin servisleri gelir,
Tüm kızlar toplanıp, hem alışveriş hem yemek olayına girerler,
mesai saatinde de dönerler,
Geçen haftalarda ben de bu grubun içinde yer alırdım,
Sanırım geçen haftanın yorgunluğunu atamadım üstümden,
Mıh gibi çakıldım koltuğuma,
Hava dışarıdan bana gülümsüyor, el sallıyor,
Ben ise penceremi açarak onu selamladım,
Havasını içime çektim,
Cumartesi arkadaşlarım gelecek,
Bloglardan pasta, börek, salata tarifleri bakıyorum,
Nasıl yetiştireceğimi düşünüyorum tüm herşeyi,
Pazartesiye fotolarla birlikte anlatırım sizlere yaptıklarımı,
Şu miskinlikten bir silkinsem iyi olacak.....

2 Yorumlar

  1. Yetiştirirsin merak etme. Telaş etme boşuna. Bir çeşit yapıp kargolarım sana sen yardımmm de yeter :)

    Bu miskinlik bende de vardı ama şimdi çokkk daha iyiyim...

    YanıtlaSil
  2. Bilirim ben o miskinliği :( Ama senin enerjin bambaşka mavianne'm, toparlarsın sen en kısa zamanda. Sevgiler.

    YanıtlaSil